Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-11-09, 00:00
  #25
Medlem
Jag håller med om att det inte konstigt med att så många vill till Sverige, så generösa som vi är!
Och visst kan man skylla mycket på politikerna, med rätta!

Men man har ju ett ansvar som individ också. Man kan inte skylla enbart på politikerna gällande alla kriminella invandrare som finns.. Alla gör sina egna val och ansvarar för dem.
Inte hade iaf jag valt att råna, skjuta, våldta i det land som tog emot mig med öppna armar..

Är ingen rasist eller så men det verkar onekligen som att Sverige blir stökigare och stökigare ju fler utlänningar som kommer hit, tyvärr.
Citera
2015-11-09, 09:45
  #26
Medlem
Håller med helt och hållet! Vill vi ha ändring är det politikerna och journalisterna vi måste "ge oss på".
Demonstrationer utanför Rosenbad varje dag! (Lite ruttna ägg vore också på sin plats)
Citera
2015-11-09, 11:32
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Vikingarna? 'Viking' är något man gör, ett yrke om man vill.

Har du källa på det? De enda källorna som finns för att vikingar mördade och våldtog är kristna källor. Väldigt lägligt eftersom de asatroende var de europeiska kristnas störste fiende på den tiden.

Du vet absolut ingenting om historia men ändå ska du spy ur dig dina anti-vita budskap. Patetiskt

Jag vet betydligt mer om historia än du, jag har varit med på arkeologiska undersökningar där det pågått vikingakrig och det fanns mängder med spår hur vikingarna även mot varandra betedde sig.
Jag har även haft många diskussioner med arkeologer som varit i England och i Frankrike, det är sådana utgrävningar serien Vikings bygger på.

Dessutom vet du inte ett skit om kristendomen på 800-talet i England. Kristendomen där uppe byggde mer på de keltiska religiösa kulturerna än katolicismen i Rom, det var först på 1490-talet som Katolicismen blev mer enhetlig överallt.
Katolicismen med dess traditioner och regler, samt många av de äldsta helgonen bygger helt på det Romerska Rikets statsreligion, det vill säga det existerar en hednisk grund i Påvedömet i Rom.
Det Romerska riket övergick in i Vatikanstaten.

Det är därför som Jesus förgudades, i de tidigaste skrifterna så är Jesus inte ens guds son, han är son till Josef och Maria, det är därför som Islam endast ser Jesus som en profet eftersom Mohammed är en profet och det är det som är felet med Islam.
Ingen förgudning med rötter från de tidiga forntida religionerna har aldrig fått sitt inflytande i Islam.

Det fick de i Kristendomen väldigt tidigt. I Sverige är djävulen ingen annan än Oden, i de katolska världen så är Djävulen Guden Poseidon i och med treudden som var Poseidons symbol.

Vikingar var primitiva i sitt sätt att bete sig, många från Arabvärlden är lika primitiva och det är ingen skillnad från Vikingar, Kelter, Romare o.s.v

Du visar med ditt inlägg hur lite du förstår.
Citera
2015-11-09, 15:15
  #28
Medlem
NiGoLs avatar
Är det dags att flytta ifrån Sverige? Jag vill ha tillbaka gamla goda fina Sverige
Citera
2015-11-09, 15:20
  #29
Medlem
durtmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Men för i helvete. Inte igen.

Du missar en vital jävla grej här. De horder av rasfrämlingar, företrädesvis män som kommer hit beter sig ociviliserat, otacksamt, våldtar och mördar. Självklart är det landsförrädarnas fel att dessa är här och kan bete sig såhär men det ändrar inte det faktum att dessa ''flyktingar'' är en invaderande bestialisk hord. Hur kan man inte hata det?
Du har uppenbarligen aldrig umgåtts med någon invandrare.
Majoriteten är inte djuriska.
Sure det är fler andel än svenskarna men det är långt ifrån majoritet.
Citera
2015-11-09, 15:37
  #30
Medlem
Onanizts avatar
Jag har tänkt om i den här frågan och insett att eskalerande våld dessvärre är nödvändigt.

Det är ju inte så att de ansvariga radas upp framför muren ur ingenting.
Citera
2015-11-09, 16:25
  #31
Avstängd
Isterband1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Jag vet betydligt mer om historia än du, jag har varit med på arkeologiska undersökningar där det pågått vikingakrig och det fanns mängder med spår hur vikingarna även mot varandra betedde sig.
Jag har även haft många diskussioner med arkeologer som varit i England och i Frankrike, det är sådana utgrävningar serien Vikings bygger på.

Dessutom vet du inte ett skit om kristendomen på 800-talet i England. Kristendomen där uppe byggde mer på de keltiska religiösa kulturerna än katolicismen i Rom, det var först på 1490-talet som Katolicismen blev mer enhetlig överallt.
Katolicismen med dess traditioner och regler, samt många av de äldsta helgonen bygger helt på det Romerska Rikets statsreligion, det vill säga det existerar en hednisk grund i Påvedömet i Rom.
Det Romerska riket övergick in i Vatikanstaten.

Det är därför som Jesus förgudades, i de tidigaste skrifterna så är Jesus inte ens guds son, han är son till Josef och Maria, det är därför som Islam endast ser Jesus som en profet eftersom Mohammed är en profet och det är det som är felet med Islam.
Ingen förgudning med rötter från de tidiga forntida religionerna har aldrig fått sitt inflytande i Islam.

Det fick de i Kristendomen väldigt tidigt. I Sverige är djävulen ingen annan än Oden, i de katolska världen så är Djävulen Guden Poseidon i och med treudden som var Poseidons symbol.

Vikingar var primitiva i sitt sätt att bete sig, många från Arabvärlden är lika primitiva och det är ingen skillnad från Vikingar, Kelter, Romare o.s.v

Du visar med ditt inlägg hur lite du förstår.

All denna ''fakta'' om att vikingarna våldtog och mördade allt de kom över finns ENBART beskrivet i kristna källor. Således betyder de ingenting.

Bättre lycka nästa gång.
Citera
2015-11-09, 16:34
  #32
Avstängd
Isterband1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
Du har uppenbarligen aldrig umgåtts med någon invandrare.
Majoriteten är inte djuriska.
Sure det är fler andel än svenskarna men det är långt ifrån majoritet.

Jodå, det har jag. Jag har antagligen umgåtts med fler invandrare än vad du har och då ska vi ändå ha i åtanke att jag är övertygad etnonationalist och står för det vart jag än befinner mig och med vem jag än är med.

Det fetade. Tjejen som blev misshandlad och gruppvåldtagen av upp mot 10 nyanlända häromdagen, det kunde lika gärna ha varit Kalle och hans polare, eller hur?
Citera
2015-11-09, 17:54
  #33
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Man läser gång på gång om hatet som riktas mot invandrare och flyktingar. Det är dock missriktat. Alla vi hade gjort precis likadant. Om ett land delade ut pengar, boende, utbildning och sjukvård helt gratis utan krav på motprestationer pch Sverige hade varigt fattigt så hade också en stor del av oss tagit sig till det landet.

Det är makten vi ska rikta hatet och vapnen mot. Löfvén, Reinfldt, Lööf osv... Vi kan även räkna in hel uppsjö med journalister. Hade Darth-Vader dåren istället gått in på Aftonbladet och halshuggit ett par journalister så hade han varit en hjält nu är han bara kort å gott en dåre. Hade Breiwik stannat kvar vid byggnaden han sprängde och gått in med automatvapen och rensat upp bland kvisslingarna istället för att skjuta barn på en ö så hade bilden varigt annorlunda. Nu är han en fegis och dåre.

Vadan dettta idiotiska missriktade våld pch hat? Börja kritisera rätt personer. Det är sjuklövern och era röster som är orsaken till att det ser ut som det gör i Sverige idag. Det är ingen annans fel. Gör om gör rätt

"Jag skulle ha gjort samma sak om det var krig i sverige och jag var tvungen att fly" är ett känsloargument.

"hade inte du gjort samma sak om du var tvungen fly sverige?" Ett retoriskt knep och fälla som man kan höra ibland.

"Jesus sa bla bla bla" Någonstans i den här argumentationen hittar vi fröer till dagens sinnessjuka masspsykos.

Välfärden för oss är viktigare än invandrarna som kommer hit och krisar.
Citera
2015-11-09, 23:17
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Vi måste vara taktiska, varje gång en invandrare drabbas av hot och våld går vi ett steg tillbaka i folkligt stöd. Våldets tid är inte här ännu, vita medelklassområden utanför städerna och trendiga innerstan måste först drabbas hårt. De är dom som sitter på positioner i samhället som kan förändra saker.

Ett vitt brödraskap? Problemet är att svenskar inte kan samarbeta, de slåss och tävlar mot varandra samtidigt som invandrare håller ihop. Svenskarna kommer uppenbarligen att torska. Typiskt svenskt -Nä han är konstig, han kan man ju inte vara med trots att han också är en människa. eller -Jag skiter i hur andra har det, jag sköter mitt och klarar mig bra själv. Invandrare kan hålla kontakten pågrund av att de pratar med varandra oavsett, man är med i gänget och man hjälper sin broder, inte som svenskars exklusiva sällskap. Ni tror att den generella massan ska bli övertygade och hålla med er men ni pratar antagligen inte med främmande landsmän om dessa saker. Ni bara stoppar knuten hand i fickan och underkuvar er. Alla människor är inte ledare och kan inte tänka själv.
svenskar sitter inomhus för det mesta och super på helgerna som en jazzlåt vars melodi repeteras om och om igen med bara små förändringar men samma riff.
Tänk om en dag så började vita män att respektera varandra och stå varandra bakom ryggen. Du gick inte till kebaben när du ville hjälpa korv-ola hålla sin verksamhet vid liv. "jag anställer hellst invandrare, de är billiga men jag skiter i att svenska unga män ska bo hemma och inte kunna starta familj" en bmw m3 betalas med era hungriga magar, och sen gnäller ni över det. bojkotta dem om det är så jobbigt.

Ni stöter bort och ut era bröder. De vitas brödraskap är antagligen maktfullt men exklusivt.
men finns inget.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback