Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-04, 12:29
  #13
Medlem
klåfingrigs avatar
Skallat björn runström på puben, efter detta kommer en neger ut (Jeffrey Aubynn, spelar i alla fall i hammarby) och utmanar mig på en, jag citerar, 1on1. Vi kilar iväg ett par meter och han berättar hur han ska krossa mig, vi stannar till en bit bort och jag plockar av mig mobil etc och säger att ni kör vi, då springer han och skriker att han är en offentlig person.

edit: fixade fram namnet.
Citera
2005-11-04, 14:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
Skallat björn runström på puben, efter detta kommer en neger ut (Jeffrey Aubynn, spelar i alla fall i hammarby) och utmanar mig på en, jag citerar, 1on1. Vi kilar iväg ett par meter och han berättar hur han ska krossa mig, vi stannar till en bit bort och jag plockar av mig mobil etc och säger att ni kör vi, då springer han och skriker att han är en offentlig person.

edit: fixade fram namnet.

Och varför skallade du Björn Runström, var det bara helt apropå sådär? Inte för att jag inte förstår dig, Runström lockar till aggression.
Citera
2005-11-04, 16:22
  #15
Medlem
Erzengels avatar
Säkert för att Runan spelar i Bajen och klåfingret hejar på annat lag. Träffat Runan ett par ggr civilt å inte har han betet sig kaxigt. Fanns dock en Peter Holm i Bajen som man va bra nära klappa till, trots man själv e engagerad supporter för klubben.

Men ska det bli "lagligt" sänka motståndarspelare när man e ute kommer det ju inte finnas några spelare kvar som vill spela i stadens lag. Fått för mig att vi fredat dom, mena e ju skillnad på KGB, FB och DFG killar liksom.
Citera
2005-11-04, 16:33
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Harold
Kära kollegor!

I dagens verbala utsläpp på min blogg har jag publicerat en anekdot om när Jonas Gardell knuffade omkull mig vid tunnelbanan. (Obs! "Knuffade", inte "knullade"...)

http://blogg.passagen.se/haroldmania...C3%A4stan_slog

Finns det fler som har liknande erfarenheter av buffliga kändisar?

Tack för ordet!
Jag köper historien om Gardell men jag kan tyvärr icke tro på att Lars Ekborg varit på TV på många år. I alla fall inte live.
Citera
2005-11-04, 16:43
  #17
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Harold
Kära kollegor!

I dagens verbala utsläpp på min blogg har jag publicerat en anekdot om när Jonas Gardell knuffade omkull mig vid tunnelbanan. (Obs! "Knuffade", inte "knullade"...)

http://blogg.passagen.se/haroldmania...C3%A4stan_slog
Inte för att vara elak nu på fredagen, men det var en ganska ointressant historia.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback