Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-02-01, 22:50
  #73
Medlem
Lite antiklimaktisk gala för min del, hade hoppats på mer från Bader - kanske inte realistiskt att han skulle vinna, men iaf erbjuda nån form av motstånd - och Barnett, egentligen mest för att han ser ut som en gammal vikingahövding, plus att jag hatar när folk slåss så fult som Rothwell gör.

Kul att Sagecutt fick en liten dos verklighet injicerad i sin bubbla - som jag skrev i andra tråden så borde nu hypetåget ha bromsats in nästan totalt. Att tappa ut sig på en helt frånvänd armtriangel av nån helt okänd "bam bam" blir svårt att klara sig från både psykologiskt och varumärkesmässigt.
Citera
2016-02-01, 23:02
  #74
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Jag undrar vad som händer med journeyman Bader nu, då en titelfight definitivt nu inte ligger i sikte för honom.
Bader är en helt perfekt matchning för Gustafsson. Håller tummarna för den.
Citera
2016-02-02, 08:35
  #75
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Bader är en helt perfekt matchning för Gustafsson. Håller tummarna för den.

Ja det är en lämplig munsbit för Gustafsson som kommer vinna den ganska enkelt.Bader är för envis för sitt eget bästa och vill uppåt igen men vs Alex ser jag han ganska chanslös.Han har ingenting som Alex inte kan hantera.
Citera
2016-02-06, 20:20
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Bader är en helt perfekt matchning för Gustafsson. Håller tummarna för den.
Du har helt rätt! För ingen av dom har vunnit mot bra motstånd ( och om det skett så har det ibland varit tveksamt som Bader mot Evans t ex). De är inte värdiga att möta topp 3 motståndare

Flera här tjatade som fan om att "UFC varit såå fruktansvärt elaka och orättvisa mot stackars lille Alex som tvingade han möta för bra motstånd (Rumble) trots att Alex varit skadad och minsann borde fått möta lättare motstånd för att komma tillbaka sakta men säkert..."

Ni kanske hade rätt...


Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Ja det är en lämplig munsbit för Gustafsson som kommer vinna den ganska enkelt.Bader är för envis för sitt eget bästa och vill uppåt igen men vs Alex ser jag han ganska chanslös.Han har ingenting som Alex inte kan hantera.
Det borde sluta med en ganska lätt vinst men med tanke på att Alex inte övertygat alltid så vet man inte säkert. Därför är det också en bra match
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback