• 1
  • 2
2015-11-05, 04:23
Bannlyst
hej ja behöver tjäna ihop $5 online till min Skrill konto

hur kan man göra detta snabbt

OBS detta e ej pengar ja kommer använda i affären utan till Skrill online måste köpa en sak
Citera
2015-11-05, 04:51
Medlem
Vad är det du måste köpa?
Citera
2015-11-05, 05:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gyvd
Vad är det du måste köpa?

måste köpa nåt på steam för o upp-gradera min konto o min sambo låter mej inte använda mina pengar så måste fixa de online på nåt sett
Citera
2015-11-05, 08:33
Medlem
Papulis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
måste köpa nåt på steam för o upp-gradera min konto o min sambo låter mej inte använda mina pengar så måste fixa de online på nåt sett

Du kan ju sälja saker du har på steam (items och grejer), om något är av värde.
Citera
2015-11-05, 08:37
Medlem
Ngyuens avatar
Kanske lite OT

Men är det inte ett större problem att TSs sambo inte tillåter in transaktion på 5 dollar?
Citera
2015-11-05, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ngyuen
Kanske lite OT

Men är det inte ett större problem att TSs sambo inte tillåter in transaktion på 5 dollar?

nej men hon har anledning o va o-rolig för ja blev lurad av en nigerian detta året på över 50 tusen kr o de va en del av hennes pengar med så hon sa hon stannar bara om hon får controllera min eckonomi tills hon litar på mej igen
Citera
2015-11-05, 09:43
Medlem
Citat:
nej men hon har anledning o va o-rolig för ja blev lurad av en nigerian detta året på över 50 tusen kr o de va en del av hennes pengar med så hon sa hon stannar bara om hon får controllera min eckonomi tills hon litar på mej igen

För några dagar sedan så köpte du 3g "spice istället för weed" kanske har du kvar lite som du kan sälja för 42kr?...
Citera
2015-11-05, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
För några dagar sedan så köpte du 3g "spice istället för weed" kanske har du kvar lite som du kan sälja för 42kr?...

mm ja har kontanter som ja lakt undan cirka 1300 kr kvar men ja kan ej sätta in dom på kontot o sen köpa de ja behöver efter som hon tittar genom min konto varje dag
Citera
2015-11-05, 09:49
Medlem
Citat:
mm ja har kontanter som ja lakt undan cirka 1300 kr kvar men ja kan ej sätta in dom på kontot o sen köpa de ja behöver efter som hon tittar genom min konto varje dag
Öppna ett nytt konto då.
Citera
2015-11-05, 09:54
Medlem
Smyg in dom från päronens kort?

Ser på dina övriga ts att du luktar troll på hög nivå
Citera
2015-11-05, 11:14
Medlem
rakarnas avatar
Citat:

hur blir man lurad av någon å betala 50k så där på en vardag? självklart behöver du inte svara men jag är väldigt nyfiken.
Citera
2015-11-05, 11:20
Medlem
Citat:
hej ja behöver tjäna ihop $5 online till min Skrill konto

hur kan man göra detta snabbt

OBS detta e ej pengar ja kommer använda i affären utan till Skrill online måste köpa en sak

Men ffs get a fuckin life. Hur fan kan man inte ha kuk att överföra 5 dollar( om man har det såklart) är din flickvän din morsa eller? Sen undrar jag hur man kan vara så jövla dum att överföra 50sek till en nigerian( påhittat såklart) om det mot förmodan är sant undrar jag hur din flickvän kan vara ihop med sån idiot som dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in