30 212 besökare online
857 020 medlemmar • 45 821 331 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Evighetsdiskussioner [arkiverad version]
Ämnesverktyg
Maxan
Medlem
Maxans avatar
Jag och "my man" CodeMAN funderar på att styra upp en fb-frukost för allmänheten denna söndag i Gamla Stan, Stockholm. Vi tänkte nu kolla om några är intresserade.

Är ni det så skriv i denna tråden, så bestämmer vi något trevligt fik och en tidpunkt.

Vänliga hälsningar från FB-maffian
/Kyuss, hans alterego Maxan och CodeMAN.

Schull
Medlem
Schulls avatar
Låter kul men frukost, blir det tidigt eller?.

Maxan
Medlem
Maxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Låter kul men frukost, blir det tidigt eller?.
Nja, kan väl säga brunch då

Umut
Medlem
Låter trevligt, skulle vilja se vissa FBare IRL, men har fullt upp hela helgen dessutom vet jag inte om det blir värt att offra sin söndag för en fika inne i stan.

CarloVonSexron
Medlem
Count me in partner...typ.
Måste fan ta å lära mig umgås med humaoiderna igen.

Narcoleptic
Medlem
Narcoleptics avatar
Problemet med söndagsbrunch i gamla stan är att det inte finns något ställe som serverar brunch på söndagar. Jag skulle istället rekommendera elverket, fenix eller fåfängan. Det enda stället med bra brunch i gamla stan är grill ruby men de serverar den bara på lördagar, vet inte hur många ggr jag stapplat runt på bakfyllan och letat fläskiga bruncher och varit på vippen att ta ålandsbåten bara för att få äta lite fet och god mat.

Om ni mot förmodan skulle hitta nåt vettigt ställe kanske jag orkar stappla ner om jag inte är för bakfull.

Cheers
"Jag tycker om kvotering till exempelvis politiska uppdrag. I vårt parti har vi en sådan regel när det gäller kvinnor och politiska uppdrag. På arbetsmarknaden är det svårare eftersom det krävs viss kompetens för ett visst jobb. "
-Margareta Winberg

CodeMAN
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narcoleptic
Problemet med söndagsbrunch i gamla stan är att det inte finns något ställe som serverar brunch på söndagar.
Vi är inte så kinkiga, eller hur Maxan?

Tanken är att vi, FB:are, ska träffas och ha kul några timmar (och kanske t o m hitta på lite bus!) Gamla Stan är rätt mysig tycker jag.

/Cody

Lasseman
Medlem
Lassemans avatar
Låter som en trevlig idé. Nån som vet om Grå Gåsen har öppet annars. Har varit nyfiken och gå dit i flera år.

Om man tar en ål i stjärten och en kvinna på orden, blir det inte mycket kvar i handen. - Myokardiet

Maxan
Medlem
Maxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Vi är inte så kinkiga, eller hur Maxan?

Tanken är att vi, FB:are, ska träffas och ha kul några timmar (och kanske t o m hitta på lite bus!) Gamla Stan är rätt mysig tycker jag.

/Cody
Precis, vi skulle sänka oss riktigt lågt bara för att få träffas några timmar

Gamla Stan funkar, men om någon har bättre förslag (som ovan) kan vi självklart revidera vår ståndpunkt

Blåfisk
Medlem
Blåfisks avatar
Coolt! Jag är nog med!
Var med på FB-meetet i Hagaparken, så CodeMAN vet vem jag är!

Coreblast
Avstängd
Coreblasts avatar
ta gärna med er digitalkameran och ta lite kort

CharlieR
Medlem
CharlieRs avatar
Jag är på!
Jofan du har helt rätt. Alla borde börja klättra runt i träd istället så kommer vi leva tills vi blir hundra år. Brb ska bara dansa några varv runt granen, skitbra träning, kommer bli lika rippad som Iggy Pop.. LabiSiffre

Topp Dela »