Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-03, 21:25
  #1
Medlem
mmas avatar
Jag hittade ingen tråd om denna gala? Eller söker jag dåligt?

http://mmajunkie.com/2015/11/matt-br...elvin-gastelum

Citat:
Less than three weeks before their fight in Mexico, Matt Brown is out of his welterweight main event against Kelvin Gastelum.

Brown (20-13 MMA, 13-7 UFC) told FOXSports.com‘s Damon Martin he suffered an ankle injury that will knock him from the headliner against Gastelum (11-1 MMA, 6-1 UFC) later this month. UFC officials have not yet made an announcement of the injury or if a replacement will step up to fight Gastelum on short notice.

Citat:
Ricardo Lamas vs. Diego Sanchez
Efrain Escudero vs. Leandro Silva
Henry Cejudo vs. Jussier Formiga
preliminary CARD
FOX Sports 1, 8 p.m. ET
Taylor Lapilus vs. Erik Perez
Bartosz Fabinski vs. Hector Urbina
Scott Jorgensen vs. Alejandro Perez
Gabriel Benitez vs. Andre Fili
preliminary CARD
UFC Fight Pass, 6:45 p.m. ET
Valmir Lazaro vs. Michel Prazeres
opponent TBA vs. opponent TBA
"TUF: Latin America 2" lightweight final
opponent TBA vs. opponent TBA
"TUF: Latin America 2" welterweight final

Tufft att förlora main event på denna gala, det är ju inte jättemånga intressanta fighter. Dock kan nog bara Lamas vs Diego och Cejudo vs Formiga vara rätt intressanta.

Hyffsad "måstematch" för scott jorgensen. Förlorar han denna åker han nog.
Citera
2015-11-04, 07:37
  #2
Medlem
mmas avatar
Gissa vem som hoppar in med typ två veckors margina? Neil Magny Han bangar aldrig!
Citera
2015-11-19, 15:01
  #3
Medlem
mmas avatar
Dåligt med pepp inför denna gala tror jag, men lär väl vara svårt efter förra galans genomslag.

Dock finns det ju faktiskt lite sköna namn med på denna.
Citera
2015-11-19, 16:29
  #4
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Dåligt med pepp inför denna gala tror jag, men lär väl vara svårt efter förra galans genomslag.

Dock finns det ju faktiskt lite sköna namn med på denna.
Lamas lär väl förnedra Sanchez, ett kontroversiellt domslut åt den senare är ju alltid en lågoddsare oavsett hur dålig han är dock...

I.o.m. Reebok-dealen får väl inte Cejudo vara pojken med guldbyxorna längre heller.
Citera
2015-11-21, 20:56
  #5
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/2015/11/24-hour...medium=twitter

Citat:
Less than 24 hours after officially weighing in at 145 pounds for his first UFC featherweight fight, Diego Sanchez is apparently now 26.2 pounds heavier.

In other words, the UFC Fight Night 78 headliner has rehydrated more than a pound an hour ahead of tonight’s event.
Citera
2015-11-22, 00:16
  #6
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://mmajunkie.com/2015/11/24-hour...medium=twitter
Hans hjärna verkar redan trött. Ska han göra slut på njurarna också?
Citera
2015-11-22, 14:01
  #7
Medlem
Fy fan vilken tråkig gala...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback