Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-11-09, 19:37
  #37
Medlem
superniklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Haha

Jag kommer ihåg de där "låtarna" som någon nerd satt och komponerade:
Has anybody here seen my corps?
If i had a million platinum

Och lite självbiografi
Richardo Xavier, attack of the beggars
Richardo Xavier, Return to mistmore

otroligt roliga (om man druckit oel innan)

riktiga klassisker ju
Citera
2005-11-09, 20:13
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Inget att skämmas över dom ägde ju
Otroligt bra gjorda faktiskt

hihi, okejrå... det var sjysst när man va riktit inne i den där världen att veta att det fanns fler, så många fler att det till å med gjordes musik...
Citera
2005-11-14, 01:28
  #39
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Omfg! Vi känner nog inte varandra , men fan jag hade en del polare i Odyssey, hmm, fan hette dom nu då, skit samma, men Thyra och Numien känner jag igen, har för mig att min polare var med där ett tag me...fast det var nog bara ett tag. Han som vi andra spelade i Landslide, Kazzoi hette en av hans characters, han hade en liten gnome rogue också, fan vet vad han hette dock...
Var inte Antabus och dom med i Odyssey också? Dom var la ett gäng rl-polare som startade guilden från början...typ ifrån Linné i Gbg har jag för mig.

Appropå Darkwind, känner jag nog en hel del av dom gammla spelarna, lustigt nog kommer jag inte på ett enda namn, kännde inte igen något utav dom som är på deras hemsida nu heller , men å andra sidan slutade jag spela för typ 1.5-2 år sen.
Jäkla kul tid dock.

Btw, Körde en shaman som hette Weldar oftast, anars den "väl e-bayade charactern Psydex, först ägd av en Amerikan, bytt med pengar emellan mot Torulf (polares warrior Mt i LS 1 år) sedan övertagen av mig på "sladden" typ.
Som Ugglan sa, var Anervan som startade guildet. Jag har fått för mig att en kille som hette Narve Nidhugg spelade med Landslide, men han kan ha spelat Maja the Battlemaster när han var med Landslide? Jag och Ugglan har faktiskt kontakt med dessa personer fortfarande på ett annat forum
Citera
2005-11-14, 09:31
  #40
Medlem
Psydexs avatar
Majja, spelade monk i Landslide
Har träffat han flera gånger på krogen
Citera
2005-11-14, 10:43
  #41
Medlem
ugglans avatar
"världen är allt bra liten ibland"

Citera
2005-11-14, 17:47
  #42
Medlem
katatonis avatar
Antonius Bayle och först Odyssey sedan Darkwind här med. Salorm var kass =(
Citera
2005-11-14, 18:56
  #43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Majja, spelade monk i Landslide
Har träffat han flera gånger på krogen

Haha, helt sjukt. Jag känner Maja rätt fint irl
Nu måste jag ringa honom och se om han vet vem du är!


Citat:
Ursprungligen postat av katatoni
Antonius Bayle och först Odyssey sedan Darkwind här med. Salorm var kass =(

Hmm, vem var du då?
Citera
2005-11-14, 19:00
  #44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hmm, vem var du då?

Oj sorry, tjena Zahrre
Citera
2005-11-14, 19:05
  #45
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psydex
Majja, spelade monk i Landslide
Har träffat han flera gånger på krogen

Ringde och kollade nu, Den Majja du träffade är inte samma Maja som vi känner
Han spelade roguen Narve Nidhugg i Odyssey på Ayo Ro säger han.
Citera
2005-11-15, 08:17
  #46
Medlem
Psydexs avatar
Då var det någon som "ärvde" majja i så fall, för jag har träffat en majja och han spelade monk i Landslide.
Citera
2006-03-09, 20:03
  #47
Banned
Att läsa denna tråd gav mig nostalgitårar. Kommer ihåg min p2a 400mhz med inbyggt grafikkort o 56k modem, den var perfekt att lira EQ RoK på. Alla nätter där man satt uppe till 5 på morgonen när de var runt 120 personer i Greater Faydark... nu ska jag inte börja snacka mera, utan bege mig till de riktiga livet utanför EQ... Men fa-an att jag saknar tiden runt 99-00 då EQ var som bäst..
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback