Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-15, 20:48
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jag tvivlar på att du kallar dig för anti-muslim. Du sympatiserar ju med den där jävla dyngan.

Som tillägg.
Alla ismer som är emot Rockn Roll är jag emot. Vad har du för musik hemma i skivstället?
Citera
2016-07-15, 20:54
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Är inte så gott som alla som blir skjutna av polisen det, även om Anton kanske var lite i sin egen lilla värld än de flesta? Normala människor ger upp om polisen riktar en pistol mot dem. Om de inte är ute efter suicide by cop förstås.

Du är en politiskt omedveten person, men ta det lungt nu, det var jag också i din ålder.
Citera
2016-07-15, 21:09
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Som tillägg.
Alla ismer som är emot Rockn Roll är jag emot. Vad har du för musik hemma i skivstället?

Du har en väldigt skev bild av mig. Jag är inte emot rock, såvida den inte sitter på en man för övrigt iklädd endast gummistövlar. Fast genom något missförstånd på slutet 80-talet fortsatte ju musiken att utvecklas även efter Dire Straits trots att det inte alls behövdes.
Citera
2016-07-15, 21:17
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jag tvivlar på att du kallar dig för anti-muslim. Du sympatiserar ju med den där jävla dyngan.

Jag är antimuslim. Men jag tror att islam bekämpas bäst med att samhället ställer krav på de enskilda utövarna, inte med konfrontation och våld.
Citera
2016-07-15, 21:49
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag är antimuslim. Men jag tror att islam bekämpas bäst med att samhället ställer krav på de enskilda utövarna, inte med konfrontation och våld.

Så bra, då är vi iaf två. Tro inte att du kan bekämpa islam med logiska argument, tro inte det. Du förefaller att vara en civiliserad person, ska vi bekämpa islam måste reptilhjärnan styra.
Citera
2016-07-16, 11:17
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag är antimuslim. Men jag tror att islam bekämpas bäst med att samhället ställer krav på de enskilda utövarna, inte med konfrontation och våld.

Islam måste förbjudas och dess utövare borde skickas hem, låsas in, eller skjutas.
Citera
2016-07-16, 15:52
  #43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Islam måste förbjudas och dess utövare borde skickas hem, låsas in, eller skjutas.

Jag kan tänka mig att rätt många drar hem bara man bestämmer att de måste jobba åtta timmar om dagen förbjudas att få ut sitt apanage. De mest radikala muslimerna verkar inte gilla att jobba. Fast den här diskussionen är rejält långt från ämnet.
Citera
2016-08-06, 22:49
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Är inte så gott som alla som blir skjutna av polisen det, även om Anton kanske var lite i sin egen lilla värld än de flesta? Normala människor ger upp om polisen riktar en pistol mot dem. Om de inte är ute efter suicide by cop förstås.

Jag har inga problem med när folk mördar muslimer. Anton är i mina ögon en hjälte. De snutar som sköt honom borde pryglas på torget.
Citera
2016-09-20, 14:16
  #45
Medlem
AngryWhiteWarriors avatar
En svensk hjälte som tog tag i saker som folk inte ensd vågar prata om i verkliga livet.
Han borde få en staty efter sig om du frågar mig
Citera
2016-09-23, 23:28
  #46
Medlem
När tre Somalier gruppvåldtar, då är det fel i samhällsstrukturen.
När Anton klär sig i Dart Vader kostym och hugger ner blattar, då är det ett hat-brott.
Killen var ju sjuk.
Fy Fan vad jag spyr på svensk media.
Citera
2016-09-24, 01:24
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
När tre Somalier gruppvåldtar, då är det fel i samhällsstrukturen.
När Anton klär sig i Dart Vader kostym och hugger ner blattar, då är det ett hat-brott.
Killen var ju sjuk.
Fy Fan vad jag spyr på svensk media.

Klart han var sjuk, hade han inte dött hade det troligen blivit rättspsyk. Men det var fortfarande ett hatbrott.
Om tre somalier eller, svenskar eller vilken etnicitet som helst begår gruppvåldtäkt då skall de dömas för det.

Bägge fallen visar dock på brister i samhället. i ALs fall så har samhället misslyckats dels i det att en person kan bli så fylld av hat mot andra etniciteter och del har samhället misslyckats med att ta hand om en psykisk sjuk person.
När det gäller våldtäkter så har samhället misslyckats i det att dessa personerna inte lärt sig att det är fel att våldta.

I bägge fall kan man peka på samhällsstrukturella problem.
Citera
2016-09-30, 17:40
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
När det gäller våldtäkter så har samhället misslyckats i det att dessa personerna inte lärt sig att det är fel att våldta.

Ehh...? Vad fan ska man svara på det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback