Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-01-26, 12:59
  #37
Medlem
Allings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimat
Freaqshow var helt sjukt bra, stämningen och framför allt ljudet inne på Ziggo Dome var ju förjävla bra! Alltså jag vet inte om det bara är något jag fått för mig men har ett minne av att någon sa till mig att Ziggo Dome är den arena med bäst akustik i hela Europa. Har ingen källa på det dock utom ett halvsuddigt minne, men det var verkligen riktigt bra ljud där! Personligen tyckte jag det var mycket bättre än Qlimax detta året. Ska lätt till Freaqshow nästa år igen. 10/10 would recommend!
Har inte varit på något annat HDM-event inomhus, så kan inte jämföra Ziggo med andra arenor, men vansinnigt bra ljud tyckte jag det var. Kicken, särskilt i de lite äldre låtarna, omfamnade och lyfte hela arenan på ett sätt som jag inte upplevde på Defqon (som var sjukt häftigt på massa andra sätt). Drack väl fyra bärs på hela eventet, så vill mena att min bedömning är i det närmaste helt objektiv.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback