Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-02, 16:13
  #1
Medlem
zhypers avatar
Hej!

Har suttit och kollat lite på pricerunner och såg den nya Ipod 30gb Mediaplayer. Den kostar 2900kr inkl frakt i sverige. Jag undrar om det finns nåt ställe där det är billigare (utomlands) som skickar till sverige utan att behöva betala mer än vad spelaren kostar i frakt . Föredrar den vita modellen.

Tack på förhand.
Citera
2005-11-02, 23:55
  #2
Medlem
"Visa även priser från utlandet"
Finns på pricerunner, men det står inte vad priset blir med frakt. Men billigaste utan fraktinräknat tror jag låt på 2300kr
Citera
2005-11-03, 00:40
  #3
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ni-MH
"Visa även priser från utlandet"
Finns på pricerunner, men det står inte vad priset blir med frakt. Men billigaste utan fraktinräknat tror jag låt på 2300kr

köpte min mini för det priset så du ska nog va nöjd med det
Citera
2005-11-03, 01:33
  #4
Medlem
zhypers avatar
japp, men inte fan skickar dom företagen till sverige inte
Citera
2005-12-20, 21:28
  #5
Medlem
Judas_Ps avatar
köp genom apple, med studentrabbat
Citera
2005-12-20, 21:32
  #6
Medlem
Rans avatar
Media Player?!

Finns ju inte, står ingenstans på sidan.

Nej, jag tror nog snarare så att du inbillar dig att iPod heter "iPod media player" eller något liknande. Svårt att veta vad du menar!
Citera
2005-12-20, 22:13
  #7
Medlem
Jag tror han menar den nya iPod som kan spela upp filmer, visa bilder, musikvidero, serier osv. Finns i 30 och 60 GB.

Är en stor bild på första sidan på www.apple.se om den

men den heter bara iPod inte Ipod Media Player......om det inte är någon hemmagjord variant som han ska köpa på blocket

en klasskamrat köpte en, och den är riktigt go. jag trodde inte att det skulle vara så bra kvalité på filmerna när man spelade upp dom men det var över förväntan. jag tänkte köp en själv men det blir nog inget utav det

om du vill ha en grymt bra mp3-spelare, så köp den, du kommer inte att ångra dig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback