Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-31, 12:55
  #1
Medlem
ojtbss avatar
http://www.politism.se/mohammed-ali/...lt/#post-33018

Den måttligt överviktiga blandras"journalisten" Mohammed Ryback skriver på PKsidan Politism, att det är helt fruktansvärt att flyktingar i Överkalix marscherar för att tacka den svenska befolkningen för våran gästfrihet.

"Vi måste sluta kräva ”tack” för precis allt"

Har den svenskhatande tjockismuslimen rätt? Varför ska flyktingarna vara tacksamma? I de allra flesta fall är de inte, vägrar kliva av bussar, vägrar nöja sig med semesterboende i dalarna. Varför ska de inte få ställa vilka krav de vill.

Mohammed, som inte bara delar namn med den muslimska pedofilprofeten utan även håller sin lokala pizzeria levande med sina regelbundna besök, anser att vi svenskar ska tacka flyktingarna för att de väljer att illegalt ta sig till Sverige.

Åsikter?

Diskutera!
Citera
2015-10-31, 12:57
  #2
Medlem
FlamingBacons avatar
Jag håller helt med vännen Mohammed Ryback. Det är inte rimligt att flyktingar ska vara tacksamma, eftersom hjälpen de får kommer från bestulna pengar tagna från svenskarna under hot om kidnappning och frihetsberövande, alternativt mord.
Citera
2015-10-31, 13:22
  #3
Medlem
Mr.Mittenss avatar
Finns inget att duskutera. Han är en idiot helt enkelt.
Citera
2015-10-31, 13:34
  #4
Medlem
Jag har fått höra hela livet att jag ska vara glad att jag föddes och bor i Sverige, har man klagat på något så har man alltid fått höra hur dåligt andra människor i världen har det och hur glada de skulle vara av att få bo här och leva det liv jag lever(hahahaha).

Kul att för omväxlings skull se flyktingar visa uppskattning för Sverige, mindre kul att det görs för att försöka slippa hot.

Jag är med på hur Mohammed och många andra invandrare tänker, varför ska jag vara tacksam över någonting överhuvudtaget? Jag borde egentligen kräva mer, det är ju trots allt det som tar utvecklingen framåt.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2015-10-31 kl. 14:27.
Citera
2015-10-31, 13:54
  #5
Medlem
urlyckligs avatar
helt sjukt som sagt. det är infödda som ska vara tacksamma att folk vill komma hit inte tvärtom
Citera
2015-10-31, 13:55
  #6
Medlem
Hoppas någon bränner ner hans pizzeria så kanske han blir tvungen att åka hem igen. Han kanske blir mer tacksam efter att han upplevt den första kulstormen/sandstormen.
Citera
2015-10-31, 14:17
  #7
Medlem
Borgarbohemens avatar
Helt meningslöst att en flykting ska tack för att finna trygghet i Sverige. Vad är det för samhälle? Trygghet är en mänsklig rättighet.
Citera
2015-10-31, 14:20
  #8
Medlem
Patrik2108s avatar
Jag håller med Mohammed. Att manifestera sin tacksamhet är lika onödigt som att manifestera sin tolerans och öppenhet. Tacksamhet, respekt och tolerans visar man i vardagen mot sina medmänskor. Manifestationer på gator och facebook är bara för att upprätthålla en polerad yta. Men Sverige är ju ett ytligt land så där uppskattas dylikt.
Citera
2015-10-31, 14:22
  #9
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
helt sjukt som sagt. det är infödda som ska vara tacksamma att folk vill komma hit inte tvärtom


Haha knappast din jävla röding, ingen förutom svarta och vänster under 40 är tacksam över att få hit parasiter
Citera
2015-10-31, 14:35
  #10
Avstängd
53280s avatar
Mohammed Ryback är inte Svensk ens, den där grisen borde deporteras ifrån Sverige.

Med tanke på att det är 95% lyxflyktingar vi tar emot, det behöver inte skydd i Sverige, man kommer hit för bidragen och man har asylshoppat runt i Europa. Det är människor som skapa otryggare och sämre Sverige, vi ser redan vilka grupper som står för kriminaliteten i vårt samhället det är Muhammanderna och Negrerna som har förstört Sverige med sin närvaro.

Med tanke på vad lyxflyktingar kostar oss Svenska som betalar världens högsta skatter, så är väl ett tack det minsta man kan begära, det bästa är att deportera dem tillbaka MENA ingen, för det där dom hör hemma.
Citera
2015-10-31, 14:36
  #11
Avstängd
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
helt sjukt som sagt. det är infödda som ska vara tacksamma att folk vill komma hit inte tvärtom

Det argumentet hade bara varit rimligt om det var så att de som kommer hit gjorde det genom att finansiera sitt eget uppehälle, så är inte situationen utan de som kommer hit kostar en jävla massa pengar, mer än vi får tillbaka och därför har de ingen rätt att kräva någonting alls.

Beggars cant be choosers.
Citera
2015-10-31, 14:38
  #12
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
helt sjukt som sagt. det är infödda som ska vara tacksamma att folk vill komma hit inte tvärtom

Vill skulle nog vara lyckligare vi slapp få hit skiten, eftersom det skapar bara kriminalitet och otryggare samhälle.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback