Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-02, 13:24
  #1
Medlem
qwerty1339s avatar
http://www.arbetarbladet.se/local_ar...&avdelning_2=0
Citera
2005-11-02, 15:48
  #2
Medlem
Vad jag vet så har han bott i bodarna i skutskär där han växte upp och nu när polisen tog honom så bodde han i en stuga på foster föräldrarnas gård i Furuvik...han ska kallas för Lenne vad jag vet


vet även att den här fosterfamiljen blev anmälda X antal gånger för hur de skött sina fosterbarn men ingen har gjort något
Citera
2005-11-02, 16:03
  #3
Medlem
qwerty1339s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob83
Vad jag vet så har han bott i bodarna i skutskär där han växte upp och nu när polisen tog honom så bodde han i en stuga på foster föräldrarnas gård i Furuvik...han ska kallas för Lenne vad jag vet


vet även att den här fosterfamiljen blev anmälda X antal gånger för hur de skött sina fosterbarn men ingen har gjort något

mmm..läste idag att han bodde just i Furuvik...
Lenne?
Måste forska vidare isåfall...har några känningar där.
Undrar var han gick i skolan ?
Citera
2005-11-02, 16:42
  #4
Medlem
Såja...äntligen. Det här måste FB-ligan knäcka ASAP. Fram med asets namn. Var det Uppsala Tingsrätt ?
Citera
2005-11-02, 18:27
  #5
Medlem
Jag har varit där...

Jag följde med min dotter för 1,5 år sedan för att köpa en katt. Vi hamnade i den äckligast atmosfär jag varit i, det stank kattpiss, hos tanten som skulle sälja en. Det var nåt sjukt, i hallen fanns inte en enda decimeter där det inte fanns något pynt, väggarna inräknade.

Katterna fanns i ett kök (som förhoppningsvis inte användes, huvvaligen - nä, det kan inte ha varit möjligt)
Jag var till slut tvungen att teckna åt min dotter att vi måste ut innan vi kvävdes. Ett helt rum fullt av katter i alla färger, dom bodde i skåp, på bord och tanten (fostermamman alltså) sa att hon inte kunde göra sig av med någon av dem, förutom den hon skulle sälja.

Inte förrän på lokala tevenyheterna i går kväll såg jag att det var samma hus som killens fosterföräldrar bodde i, i Furuvik intill en virkesgård eller nåt, fem meter från gamla E4.
Citera
2005-11-02, 18:30
  #6
Medlem
Choosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marshall
Såja...äntligen. Det här måste FB-ligan knäcka ASAP. Fram med asets namn. Var det Uppsala Tingsrätt ?
Han heter L****** P******, bor i friggebod på mammas tomt, Född 1976 tror jag.
Citera
2005-11-02, 18:33
  #7
Medlem
Choosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doris_day
---
Ett helt rum fullt av katter i alla färger, dom bodde i skåp, på bord och tanten (fostermamman alltså) sa att hon inte kunde göra sig av med någon av dem, förutom den hon skulle sälja.

Adoptivföräldrar, inte foster. De två mördade tjejerna var fosterbarn.
Citera
2005-11-02, 18:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choosan
Adoptivföräldrar, inte foster. De två mördade tjejerna var fosterbarn.

Fel av mig...
Citera
2005-11-02, 20:17
  #9
Medlem
Snyggt, Choosan ! Tackar för infon !

Sammanträffande eller hade han skrivit sig hos "syrran" ? Samma adress...
Citera
2005-11-02, 20:37
  #10
Medlem
qwerty1339s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choosan
Han heter L****** P******, bor i friggebod på mammas tomt, Född 1976 tror jag.

Bra jobbat ...tog endast 5 timmar att få fram namnet...
Nåja ..hoppas han får skaka galler i jävligt många år ...
Citera
2005-11-02, 22:06
  #11
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Jag vill för umptonde gången i ordningen påminna om forumets regler för namnpublicering.

/moderator
Citera
2005-11-02, 22:17
  #12
Medlem
Vad tr[kig du 'r som raderar, han 'r ju m;rdare, dubbelm;rdare t.o.m...

Ni som har namnet p[ mordaren kan val l'nka till hans mobil p[ eniro eller n[t....
H'ng ut fanskapet....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback