Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-08, 23:38
  #133
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawnmover1
Är erika en hon?, verkar vara registrerad som man. Bara undrar..

Så vida Erika inte hade en tvillingbror, kan hon mycket väl varit en Per Jonny.
Citera
2015-12-09, 10:55
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Och vad var det som hände i Paris för några dagar sedan? Krigsförklaring så det räcker va? Kan inte hända i Sverige? Det kunde inte hända i Frankrike heller.

Har inte det hänt Franrike ganska många gånger?
Citera
2015-12-09, 12:50
  #135
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Polis / räddningstjänst måste väl vara klara med utredningen som ska visa orsaken till branden vid det här laget? Hemkok av molotovs? Stilnoct och tetravin i kombination med sängrökning av cannabis? Torrkokning av arbetarklassmakaroner!? Var det den Iphone 6S hon använde för att bedriva sin digitala klasskamp som fattade eld under laddning?
Frågorna är många bara en sak är klar och det är att världen är en stolle fattigare..
Citera
2016-02-02, 07:39
  #136
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjuletx
Läser ofta folk som tror det kommer blir krig på olika sätt i Sverige.

Men nej kommer inte bli "krig"

De vill ha krig. För om det blir "krig" mellan människor så kommer SD och fascister alltid vinna. Det är den lätta ideologin. "Är du med oss så är det lugnt, är du emot oss, dödar vi dig"

Vänstern försöker motarbeta, medan SD inkluderar som vilken sekt som helst. SD har inga åsikter, inga viljor, utan är en pengapress uppåt mot ledningen och de lever gott på det lätta föraktet.

Vänstern har blivit för anal.

Vänstern behöver organisera sig och gå i krig. De måste också bli en sekt. En sekt som står upp för humanism, liberala värderingar om alla människors lika värde, för samhället och som inkluderar alla människor till att få det bra.

Och TS. Nä, jag tror inte hon dog för att hon vill ha krig. Hon dog för att det brann.
Citera
2016-02-02, 08:48
  #137
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
De vill ha krig. För om det blir "krig" mellan människor så kommer SD och fascister alltid vinna. Det är den lätta ideologin. "Är du med oss så är det lugnt, är du emot oss, dödar vi dig"

Vänstern försöker motarbeta, medan SD inkluderar som vilken sekt som helst. SD har inga åsikter, inga viljor, utan är en pengapress uppåt mot ledningen och de lever gott på det lätta föraktet.

Vänstern har blivit för anal.

Vänstern behöver organisera sig och gå i krig. De måste också bli en sekt. En sekt som står upp för humanism, liberala värderingar om alla människors lika värde, för samhället och som inkluderar alla människor till att få det bra.

Och TS. Nä, jag tror inte hon dog för att hon vill ha krig. Hon dog för att det brann.


Vänstern förstör Sverige och det är vad alltfler tydligt kan se. Men så består ju vänstern av svaghetsdyrkande undermänniskor som aldrig förmår att skapa något utan bara sabotera och riva ned. De flesta människor vill kunna ägna sig åt sitt i lugn och ro och är inte intresserade av messianskt godhetsrunkande, framförallt inte när det börjar kosta dem både pengar och hälsa. Men detta har vänstern aldrig begripit. Nej, vänstern är bara pappmuggsziggisens och andra invällande ohyras bästa vän. Nu börjar tålamodet och empatin med vänstermänniskor att tryta rejält och det fälls inte många tårar över vänstersubbor som lyckas avliva sig själva. Det spar arbete åt oss den dagen vi tar itu med vänstern på riktigt. För du har rätt i att ni aldrig kommer att vinna det krig som numer är oundvikligt. Men...you brought it upon yourself.
Citera
2018-09-29, 08:31
  #138
Medlem
JawohlReins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
En antirasist och antifascist vid namn Erika Lygdman dog efter en brand förra torsdagen.
Hon dog idag den 2015-10-29.

Men....

På hennes twitter så skrev hon att Sverigedemokrater ska ha så jävla mycket stryk.


På antifascistiska och antirasistiska åsiktspolistidningen Aktuellt Fokus så skriver man ut hennes identitet och beklagar händelsen.

Då undrar jag!
Det har ju varit mycket spänt mellan Sverigevänner och antifascister. Mycket bränder hit och dit och SD ha fått skulden. Erika är med om en brand och hon skriver att SD ska få stryk. AFA attackerar Henrik Vinge(SD).

Vad kommer här näst? Kommer det bli ett krig mellan Sverigevänner och "vänstern"? Var branden anlagd? Jag är säker på att någon kommer straffa någon för detta.

Helt ärligt.
Jag är glad över att folk tar till handling mot de där söndermanipulerade jävla invandrarälskande svenska packet.
Svenskar med råg i ryggen ska det vara.
Svenska män som skyddar svenska kvinnor mot hjärntvätt och invandrarpack.
Svenska KVINNOR som inte ser andra svenska kvinnor som HOT utan som SYSTRAR som värnar om varanndra.
Det är ett Sverige jag vill se.
Tyvär har jag personligen inte längre någon lust att vara med längre, efter år av trakasserier, överfall, och mordhot.

Så lycka till med att återbygga ett fint fritt rationellt hederligt värdigt utvecklande innovativt Sverige.
Citera
2018-09-29, 09:46
  #139
Medlem
JawohlReins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JawohlRein
Helt ärligt.
Jag är glad över att folk tar till handling mot de där söndermanipulerade jävla invandrarälskande svenska packet.
Svenskar med råg i ryggen ska det vara.
Svenska män som skyddar svenska kvinnor mot hjärntvätt och invandrarpack.
Svenska KVINNOR som inte ser andra svenska kvinnor som HOT utan som SYSTRAR som värnar om varanndra.
Det är ett Sverige jag vill se.
Tyvär har jag personligen inte längre någon lust att vara med längre, efter år av trakasserier, överfall, och mordhot.

Så lycka till med att återbygga ett fint fritt rationellt hederligt värdigt utvecklande innovativt Sverige.

Dessutom är det ju fruktansvärt att egentligt goda svenska gener förstörs på det där sättet.
Hon borde korrigerats/omskolats, inte dödats.
Alla går igenom en period av identitetssökande i livet, det måste man också ha förståelse för.
Att döda svenskar är INTE svaret på problemet.

Tänk om det var en utlänning som mördade henne bara för att skylla på högern?

Jag vet inga detaljer kring detta specifika fall.
Men det är min åsikt.
__________________
Senast redigerad av JawohlRein 2018-09-29 kl. 09:49. Anledning: Tillägg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback