Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-29, 07:32
  #1
Medlem
Chigsters avatar
Tjena.

Piercade nippeln i våras och den har typ konstant varit infekterad, runnit gult gojs osv. Har byt piercing nån gång osv. Är nu på semester o ska bada.
Bara att plocka ut skiten eller?
Citera
2015-10-29, 11:58
  #2
Medlem
Byt inte smycke jämt och ständigt om den inte är läkt. Bröstvårtan kan vara seg på att läka helt, men det borde du ha vetat innan du gjorde den. Använda koksaltlösning till att rengöra den, låt bli att byta smycke och låt den vara ifred om du vill ha kvar den.
Citera
2015-10-29, 12:54
  #3
Medlem
Chigsters avatar
Fick info att inte byta de första 3 månaderna vilket jag inte gjorde. Köpte mig lite thaipencilin o hoppas att det ska hjälpa!
Citera
2016-01-27, 01:04
  #4
Medlem
Bawitdabas avatar
Som de andra skrivit så byt inte smycket förrän piercingen är helt läkt. Helst ska du ha en piercing av kirurgiskt stål under läketiden och rengöra dagligen med koksalt. Jag skulle nog konsultera en piercare om jag var dig. En piercare kan behöva titta på det och se hur det ser ut, om det är mycket infekterat osv samt hur du bör gå tillväga för att piercingen fortast ska läka. Lycka till!
Citera
2016-03-18, 22:59
  #5
Medlem
Egerias avatar
Om den är infekterad så ta ej ut den
Citera
2016-04-09, 13:34
  #6
Medlem
håller med alla ovanstånde plus har bomulskläder kolla matrialet i staven
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback