Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-28, 15:53
  #1
Medlem
Segal Mohamed, 19, fick besök av SD:s gruppledare Mattias Karlsson, som bodde ett dygn hos henne i Angered

På onsdagskvällen 20.00 visas det andra avsnittet i UR:s serie Makt hos mig på SVT2. I programmet får kända politiker flytta in hos unga personer. Under ett dygn ska de umgås, jämföra sina världsbilder och snacka politik.

https://www.youtube.com/watch?v=O1V98McOKhM&sns=fb

Hur tror ni att det kommer att bli?
Mycket diskussion kan jag tänka mig att det blir.
__________________
Senast redigerad av bobjakabob 2015-10-28 kl. 15:57.
Citera
2015-10-28, 15:56
  #2
Medlem
börsvalps avatar
Rent spontant undrar jag hur Mattias Karlsson öht kan tänka sig ställa upp på detta. Tror ni Björn Söder hade gått med på något sådant?
Citera
2015-10-28, 15:59
  #3
Medlem
Jag undrar va SD's väljare tycker.
Citera
2015-10-28, 16:01
  #4
Medlem
är väl ett utmärkt tillfälle att fröklara sin politik, vad är problemet?
Citera
2015-10-28, 16:01
  #5
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Jag tycker det låter som en utmärkt idé som visar på tolerans och öppenhet. Bravo!
Citera
2015-10-28, 16:03
  #6
Medlem
SVT.... De lär försöka vinkla allt för sina ändamål. Förhoppningsvis är många medvetna om detta. MK tar en risk, men har han tur kan det innebära ytterligare normalisering av SD och invandringskritik.
Citera
2015-10-28, 16:06
  #7
Medlem
urlyckligs avatar
Fyfan vad snygg hon var. Det är så mycket sexuell laddning mellan dem, var kan man se detta?
Citera
2015-10-28, 16:08
  #8
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Hmm kommer Segal Mohamed överleva? Alla vet att SD är värre än NSDAP.. Det kan bli intressant. Diskussionerna. Väldigt intressant att få höra vad Mohamed tycker och tänker efter mötet. Möten mellan människor.
Citera
2015-10-28, 16:09
  #9
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
Fyfan vad snygg hon var. Det är så mycket sexuell laddning mellan dem, var kan man se detta?

Instämmer fullt ut. Borde varit en fläskpadda i soppåse för en mer rättvis bild, men jävlar het var hon.
Citera
2015-10-28, 16:10
  #10
Medlem
Lekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlycklig
Fyfan vad snygg hon var. Det är så mycket sexuell laddning mellan dem, var kan man se detta?

Du läser inte så bra va?

Citat:
På onsdagskvällen 20.00 visas det andra avsnittet i UR:s serie Makt hos mig på SVT2.
Citera
2015-10-28, 16:10
  #11
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
SVT.... De lär försöka vinkla allt för sina ändamål. Förhoppningsvis är många medvetna om detta. MK tar en risk, men har han tur kan det innebära ytterligare normalisering av SD och invandringskritik.

Ja, det är riskabelt att blanda in hatorganet SVT. Jag kommer alltid överens med invandrare och de för nästan alltid in samtalet på att svenskar är dumma i huvudet som tar in en massa invandrare. De tycker att det är skönt att lätta hjärtat för en svensk och tala ut om hur sjukt de tycker att samhället är.

Tyvärr finns det inte så mycket jag kan göra för att hjälpa invandrare men Mattias Karlsson är folkvald och kan förändra samhället.

Mattias Karlsson borde kolla upp vem Segal Mohammed är för jag misstänker att hon jobbar för ett parti och då blir det lika givande som att han skulle spendera en natt med Löfven.
Citera
2015-10-28, 16:11
  #12
Medlem
.EndGame.s avatar
Fan vad bra! Hoppas nu folk inser att det inte är SD som är rasister utan att det är resten av Sveriges befolkning som är SD-pennalister!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback