Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-23, 23:10
  #373
Medlem
Kanastras avatar
Den bästa är kvällssnusen, när allt som behöver göras för dagen är gjort, jag har inget mer att göra varken ute eller inne, jag har lagat mat, plockat undan under tiden och när jag ätit middagen och plockat in i diskmaskinen, att då sjunka ner i soffan och bara slappna av med en snus och kanske har kvar en halv kopp kaffe efter middagen, då går min puls ner och jag 'mår'.
Samma stämning i kroppen får jag också efter frukosten dom dagar jag är ledig, vardag som helg.
Ibland när jag ska köra en längre sträcka med bilen och har fulltankad tank, målet inknappad i gpsen, ett bra poddavsnitt i högtalarna, vatten i en flaska i flaskhållaren, att då ta en snus precis innan jag kör iväg är också väldigt behagligt.
Jag pratar ibland med utländska kollegor som inte varit snusare och inte kan förstå storheten, men det är omöjligt för dom att förstå och mig att förklara vilken prick över i en snus kan vara.

Den sämsta snusen är nog när jag har halsont och är sjuk, snusen river i halsen och smakar inte bra, men på grund av beroendet så tar jag en snus men tar snabbt ut den igen, och håller på så där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback