Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-31, 10:39
  #157
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righteous36
Man vet aldrig om Nyheter24 trollar eller om de är blodigt seriösa. Men idag fick skribenten Emma Lindström den fantastiska idén att häva ur sig att hon minsann hoppas att invandrare/flyktingar som kommer hit inte integreras för fem öre. Istället vill hon se ett nytt Sverige.
http://nyheter24.se/nyheter/kronikor...e-anpassar-sig

Är hon dum på riktigt eller bara en vanlig vänsterbrud med självskadebeteende?
Det hon ber om är exakt vad som har skett eller pågått sedan 1995 så vart fan har hon och hennes tomma skalle varit de sista 20 åren?

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu pga invandringen!
Citera
2015-10-31, 10:57
  #158
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Är hon dum på riktigt eller bara en vanlig vänsterbrud med självskadebeteende?
Det hon ber om är exakt vad som har skett eller pågått sedan 1995 så vart fan har hon och hennes tomma skalle varit de sista 20 åren?

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu pga invandringen!

Gissar att hon typ gick i blöjor om ens född 1995. Hon är väl synonymt med Sverige av idag. Man ska liksom hata sig själv och sitt land och tänka att typ vara invandrare och ha något kul som Iran att falla tillbaka på. Det är ett krig detta som fortgått ganska länga om att dissa allt som är "svenskt" och allt annat är typ så mycket bättre så inte undra på att många av dessa unga svenskar tar till uttryck som detta.
Citera
2015-10-31, 11:34
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Ärligt talat så håller jag med henne, det enda folkslaget jag föraktar mer än negrer och araber är det självförintande bög-folket jag råkar ha oturen att tillhöra. Faktum är att jag har beställt ett DNA-test för att utröna möjligheten att jag inte delar era skit-gener. Det skulle vara en stor lättnad.

Svensken är en jävla idiot som förtjänar allt skit som är på väg i dennes riktning.

Vilka gener tror du är bättre då? Och om du finner att du är genetisk svensk vad ska du göra då? Foga dig i att du som genetisk svensk måste välkomna mångkultur, invällning och särlagstiftning för muslimer?
Självförakt är aldrig nyttigt och att hata sitt eget DNA måste vara det mest improduktiva man kan företa sig.
Citera
2015-11-05, 22:05
  #160
Medlem
Vilken som helst. Fyi, jag är tydligen 99% skandinavisk europé, så det blir ingen slack för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Vilka gener tror du är bättre då? Och om du finner att du är genetisk svensk vad ska du göra då? Foga dig i att du som genetisk svensk måste välkomna mångkultur, invällning och särlagstiftning för muslimer?
Självförakt är aldrig nyttigt och att hata sitt eget DNA måste vara det mest improduktiva man kan företa sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback