Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-30, 18:24
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hade sex med Adrian Modiggård när hon var med i Pluras kök.

Undrar om de killen blivit bättre i sängen
Citera
2015-11-30, 23:23
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novaleon1000
Undrar om de killen blivit bättre i sängen


Vi vet ju att hon gillar svart
Citera
2015-12-01, 00:42
  #75
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
Hon är en fantastisk tjej med en jättefin röst. Hon säger vad hon tycker. Jag tycker att programmet är toppen. Hon är oxå toppen. Hon kommer att uppträda på Skansen. Sanna min ord. Gnäll inte i onödan.

Varför är hon så fantastisk?

För att hon inte verkar tro på den traditionella kärnfamiljen och liknande som Zelmerlöw kom in på förra året, dvs man och kvinna och inget annat?

Hon säger vad hon tycker?

Varför får inte vi andra säga vad vi "tycker" ?

Hon är toppen?

Victor Orban är också toppen enligt vissa människor men är han verkligen det?

Gnäll inte i onödan?

Nä, just det
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2015-12-01 kl. 00:50.
Citera
2015-12-03, 13:05
  #76
Medlem
Littons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Jag kan bekräfta att hon tar den i tvåan. I själva verket föredrar hon att få lemmen där framför feskegrytan. Nu kan ju det förstås ha ändrat sig. Folk är ju ombytliga
Har en förkärlek för negerstock men bryter gärna av med en och annan vikingapitt ibland.
Tänder på uniformer.
Väljer alltid kebabpizza med extra allt när hon är på Utbys Pizzeria.

Nu är det andra gången som detta lyfts fram i tråden.

Kanske dags att dra på sig uniformen och leverera en kebabpizza med extra allt till Miriam.
Citera
2015-12-03, 15:13
  #77
Avstängd
Adalantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
"HEJ, JAG ÄR ÅRETS "UNGA, TUFFA, EDGY, SVENSKA MUSIK-TJEJ SOM ÄR LIIIIITE FÖR ÄKTA OCH TUFF FÖR MELODIFESTIVALEN!" Nu jävlar ska ni få se mig vara tuff mot en gubbjävel i konservativ båtmössa! Jag ska va så jävla tuff så ni bara måste köpa mina låtar och jag kan vara ihop med en cool musikkille, hata normer och en gång rökte jag hasch. SÅ JÄVLA UNIK ÄR JAG.

Är folk fjårtizar högre upp i åldrarna numera eller är det så jävla kissängsligt att intala sig själv att man är först på bollen? Miriam har ändå passerat 20 för flera år sedan. Min psykiska profil av henne är färdig.

Fantastisk beskriving!
Citera
2015-12-03, 19:56
  #78
Medlem
I årets upplaga av Musikhjälpen kan man buda på en auktion om att äta tacos med Miriam Bryant
Citera
2015-12-03, 22:31
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordax
I årets upplaga av Musikhjälpen kan man buda på en auktion om att äta tacos med Miriam Bryant

Lax-tacos hoppas jag, hehe.
Citera
2015-12-06, 10:27
  #80
Medlem
upperkatts avatar
Miriam Bryant är årets göteborgare: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....ts-goteborgare.
Citera
2015-12-09, 09:17
  #81
Medlem
Hon är helt underbar med sin fina röst. Kritisera inte henne, är ni avundsjuka? Såg henne under dryg en timme i Nordstan där hon fick titel "Årets Göteborgare". Hon är helt underbar, inte tillgjort, hon är den hon är. En glad tjej med gott självförtroende. Synd att vårt lilla håla Göteborg inte duger åt alla stora stjärnor födda och upptäckta här utan alla måste dra till (jävla ) Stockholm. Synd. Men faktum är att GBG är faktiskt en håla med Liseberg och 39 tullkameror. Alltså vi är infångade som jävla råttor. Mer är så har vi inget annat att bjuda på. Men vi älskar Göteborg ändå!
Citera
2015-12-09, 21:13
  #82
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
Hon är helt underbar med sin fina röst. Kritisera inte henne, är ni avundsjuka? Såg henne under dryg en timme i Nordstan där hon fick titel "Årets Göteborgare". Hon är helt underbar, inte tillgjort, hon är den hon är. En glad tjej med gott självförtroende. Synd att vårt lilla håla Göteborg inte duger åt alla stora stjärnor födda och upptäckta här utan alla måste dra till (jävla ) Stockholm. Synd. Men faktum är att GBG är faktiskt en håla med Liseberg och 39 tullkameror. Alltså vi är infångade som jävla råttor. Mer är så har vi inget annat att bjuda på. Men vi älskar Göteborg ändå!
Stockholm är väl åxå en håla om man jmf med storstäder?
Citera
2015-12-10, 00:39
  #83
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
där hon fick titel "Årets Göteborgare".

Hon var nominerad till "Årets Sverigefinne" också. Ej att förväxla med Finlandssvensk.
Citera
2015-12-10, 00:53
  #84
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
Hon är helt underbar med sin fina röst. Kritisera inte henne, är ni avundsjuka? Såg henne under dryg en timme i Nordstan där hon fick titel "Årets Göteborgare". Hon är helt underbar, inte tillgjort, hon är den hon är. En glad tjej med gott självförtroende. Synd att vårt lilla håla Göteborg inte duger åt alla stora stjärnor födda och upptäckta här utan alla måste dra till (jävla ) Stockholm. Synd. Men faktum är att GBG är faktiskt en håla med Liseberg och 39 tullkameror. Alltså vi är infångade som jävla råttor. Mer är så har vi inget annat att bjuda på. Men vi älskar Göteborg ändå!

Det är helt upp till vem som helst att kritisera henne och det finns ju helt uppenbart anledning att göra detta också, om du tex inte gillar en helt annan person som Jimmie Åkesson så går det ju med din logik alltid att använda argumentet att du är bara avundsjuk på hans framgångar som partiledare

Hennes värsta blunder hittills är nog repliken till Måns för ett år sen, låt oss citera aftonbladet:


Årets (2014) klavertramp hade nog vart ett mer välförtjänt pris att inkassera för henne
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2015-12-10 kl. 00:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback