Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-10-26, 19:59
  #25
Medlem
ljugerbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Väldigt få kvinnor gillar detta.

Enligt... Dig?
Citera
2015-10-27, 02:48
  #26
Medlem
fulbubblarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handipackad
Är kvinna och tycker om att bli sprutad i/på överallt i princip. Kan inte sätta fingret på varför, men kladdigt sex är bra sex
Jag tror inte att det är konstigare än att du finner en njutning i att överlämna dig själv i ömsesidigt förtroende, undergiven helt enkelt.
Citera
2015-10-27, 14:56
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gudrunslidhitler
Men om vi ponerar att du tex tilltalas av att kissa på mannens kropp, (tex i badkaret) skulle du inte kunna tänka dig att ni får göra varsin sak för varandra som ett kättjans nollsummespel?

Nu är det så att här behöver vi inte ponera något alls för det är lika otänkbart! Ärligt talat tycker jag det mesta har blivit knasigt och snevridet. Jag går inte igång på allehanda knasiga ytterligheter. Folk gör vad dom vill i sängkammaren men tyvärr har jag lite svårt att förstå vissa udda preferenser. Jag gillar heller inte känslan av att bli förnedrad och lite "trampad på " om du förstår hur jag tänker. Det är för mig fullständigt avtändande och alltså inte tänkbart. Till stor del handlar det nog om hur man uppfattar sig själv och hur bra självkänsla man har. Om de skulle dyka upp något som jag inte är 100 med så hade jag nog tagit situationen och agerat utifrån hur jag kände just då. Men då faller ändå dessa två preferenser bort.

Jag har nog haft tur och aldrig träffat på någon som haft dessa önskemål så då blir det aldrig en frågeställning. När jag var i 20 års åldern var detta inte ens något som kom på tal. Jag tror att när det gäller sexuella preferenser så är det nog lika barn leka bäst. Tror inte man i längden står ut med något man inte gillar eller går igång på. Men om du har dessa önskemål tycker jag absolut du ska fråga den du är med. Det finns alltid någon som gillar det och vill känna sig en aning förnedrad och dominerad. Men hitta någon som verkligen vill och inte bara " ställer " upp för det blir i förlängningen aldrig bra.
Citera
2015-10-27, 15:11
  #28
Medlem
empoisonnes avatar
Det kan väl vara kul ibland. Men jag föredrar att få det i mig. Det är så omständligt att knulla och sedan plötsligt byta ställning för att ansiktet ska sprutas ner. Och så är det ju det här med att säd i ögat gör ont.

Jag gillar att ta säden i munnen. Det tänder mig oändligt mycket mer än ansiktssprut. Men det finns ju snubbar som tänder på ansiktssprut och deras kåthet tänder mig. Så ja, det kan vara kul ibland.

Och alla män som kommit i mitt ansikte har frågat eller på annat sätt förvarnat innan. Det är ingen som har överraskningsglaserat mig.
Citera
2015-10-27, 20:13
  #29
Medlem
Jag för min del Gillar det
Citera
2015-10-28, 01:14
  #30
Medlem
FemininFeminists avatar
Det är OK om jag vet att mannen tänder på det. Men för mig personligen så är det inget jag får orgasm av precis. Att svälja är det äckligaste jag vet. Så sträv konsistens på något sätt...det bara åker upp och ner i halsen. Och sen kan det smaka så jävla olika. En del smakar "neutralt" medan andra har en stickande frän smak...nä fy...det är inte fräscht. Om någon man skulle vara sugen så kan vi ha en liten fin stund...önskar att du, när jag snyter mig precis framför ditt ansikte, öppnar munnen och tar emot "ALLT"... Och sedan måste du tvinga ner det kletiga i halsen och sedan är det bara att harkla sig hela dagen! Det är väl ändå inte för mycket begärt?
__________________
Senast redigerad av FemininFeminist 2015-10-28 kl. 01:17.
Citera
2016-07-22, 01:24
  #31
Medlem
Fråga kvinnan vad hon tycker.

Min hustru älskar det. Japp! Älskar det.
Citera
2016-07-22, 01:49
  #32
Medlem
HighwayDelights avatar
Inget för mig nej...
Citera
2016-07-23, 20:08
  #33
Medlem
nej, inte av min erfarenhet i alla fall. helst ska det vara i kondomen eller i pussyhålet.
Citera
2016-07-23, 22:32
  #34
Medlem
Babianens avatar
Ansiktssprut var tabu typ 1999 idag är det ingen grej. Ja det är upphetsande och nej jag kan inte tänka mig någon kvinna som inte vill göra det. Men bukkake är where it's at.
Citera
2016-07-23, 22:43
  #35
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ansiktssprut var tabu typ 1999 idag är det ingen grej. Ja det är upphetsande och nej jag kan inte tänka mig någon kvinna som inte vill göra det. Men bukkake är where it's at.

Antingen så trollar du eller så umgås du bara med totalt porrskadade brudar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback