Citat:
Ursprungligen postat av
repiuho
Jag kan bokstavligen inte tåla denna kvinna.Jag blir också ARG på min man när han är snäll mot henne.Hon vill vara den som bestämmer över sina söners liv även idag.Båda jag och min mans brors fru har problem med henne.Nyligen bråkade hon framför alla med sin andra svärdotter och sa till sin son om du inte skiljer dig med henne besök aldrig mig

Hon blir sur när min man köper mig saker,och säger vad du än köper till henne köper du även till mig

hon hävdar att min man bråkar med henne pga mig,att jag baktalar henne(det är sant men kärringen har förtjänat det).Hon blev änka vid 33 och gifte aldrig om sig så nu menar hon att hon gav sitt liv till barnen,nu är det dags att de också betalar tillbaka henne.
Problemet blir när min man blir sur på mig då jag säger vad jag tycker om henne,,,och jag hatar denna kvinna och vill få han att förstå hur hemsk hon är
Du är inte så smart...
Tror du någonsin att du kan lyckas övertala din man till att hata sin egen mor så tror du fel.
Nej det är du som har problem inte din man, det kan hända att även din svärmor har problem men du ska respektera henne. Det är din mans mamma du pratar om och det kvittar vad hon gör för det är din mans mamma och du ska alltid respektera henne aldrig argumentera med henne aldrig bråka med henne, bara acceptera vad hon säger.
Ja självklart ska man "betala" tillbaka till sina föräldrar när de blir äldre då är det vår tur att ta han om våra föräldrar så som de gjorde när vi var barn. Vi bör låta de leva under vårat tak och på vår bekostnad. Dessutom perfekt barnpassning alltid.
Jag tycker Svärmoren låter som en väldigt snäll, omtänksam kvinna som gör allt för sina söner. Det var duktigt att aldrig gifta om sig det är bra och att hon la hela sitt liv på att hennes söner skulle få det bra.
Hoppas din man ger dig en ordentlig tillrättavisning nästa gång du säger något om hans mor.
Om du inte gör som jag skrivet och fortsätter bråka med henne kommer det sluta i skiljsmässa vilket såklart vore förfärligt.