Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-10, 09:38
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Haha jag skulle absolut låta min pojkvän knulla mig med gummisarna på.
Härligt !!!
Citera
2022-08-10, 16:22
  #230
Medlem
Inget fan av överdrivet höga klackar, men om det fortfarande är på den nivån att det funkar att gå i/inte skulle sticka ut på en normal utekväll är det definitivt najs även i sängen. Gillar inte direkt heller om tjejen är mycket längre än mig, jag är själv ganska normallängd. Mitt ex var drygt 5 cm kortare så det funkade helt ok.

Är framför allt ett fan av knä/lårhöga stövlar i läder eller möjligen mocka. Lyckades övertyga exet om detta, var riktigt najs speciellt i kombo med fishnets och sexiga underkläder, ibland även en liten skinnjacka (det blev dock lite för varmt i längden ).

Trist att inte fler tjejer gillar detta i min mening, ingen av de jag legat med har på eget initiativ tagit på sig någon form av skor.
Citera
2022-08-11, 00:41
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBean96

Är framför allt ett fan av knä/lårhöga stövlar i läder eller möjligen mocka. Lyckades övertyga exet om detta, var riktigt najs speciellt i kombo med fishnets och sexiga underkläder, ibland även en liten skinnjacka (det blev dock lite för varmt i längden ).

Trist att inte fler tjejer gillar detta i min mening, ingen av de jag legat med har på eget initiativ tagit på sig någon form av skor.

Då har du bara inte hittat rätt tjejer. Kan intyga att det finns absolut tjejer som går igång på heels och höga stövlar. Har en hel garderob här hemma full med stövlar som min sambo tar på sig helt på eget initiativ, både till vardags och i sovrummet
Citera
2022-08-11, 16:45
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Haha jag skulle absolut låta min pojkvän knulla mig med gummisarna på.
Tänkte ju ifall någon går igång på gummistövlar ochså eller är det högklackat som gäller 😂
Citera
2022-08-11, 17:24
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Tänkte ju ifall någon går igång på gummistövlar ochså eller är det högklackat som gäller 😂
Jag förstod det. Jag går inte igång på gummistövlar heller men det skull också funka. Högklackat är fint och pirrigt men jag använder det sällan.
Citera
2022-08-12, 17:45
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandratjejen
Jag förstod det. Jag går inte igång på gummistövlar heller men det skull också funka. Högklackat är fint och pirrigt men jag använder det sällan.
Ja själv hade jag gärna haft gummisarna ifall någon hade gillat det,iofs är jag ju man😄
Citera
2022-08-13, 19:07
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Ja själv hade jag gärna haft gummisarna ifall någon hade gillat det,iofs är jag ju man😄
Gummistövlar struntar jag i faktiskt. Min poäng är att jag gärna har gummistövlar på mig medan jag blir knullad om det faller sig så.Om min pojkvän som knullar mig också har gummistövlar på sig samtidigt så gör det inte mig något. Men jag söker inga såna situationer utan finner mig i det om det råkar bli så.
Höga klackar är mycket mer pirrigt även om jag sällan använder det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback