Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-30, 20:23
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrikeMEFallFirst
Nej jag pluggar inte till veterinär, Nej jag matar inte katter längre för jag lyssnar på Kamakaosi kommentar/förslag, Nej jag plågar inte andra katter men ni får spekulera hur ni vill om det men ni har inga jävla bevis. Nej jag har inte sparkat någon katt, nej jag har inte flyttat men välkommen att försöka göra något, Har jag missat något? Har inte läst tråden på länge och borde inte kommentera. Men om jag inte svarar mot er då spekulerar ni om allt möjligt som kan gå över styr. Som ex ni tror jag pluggar till veterinär, plågar katter, begår brott osv. Vill döma er och kränka er men jag vet att jag har förlorat min rätt att kränka någon pga det jag gjorde och kan inte säga emot för jag vet att jag har gjort många arga.

Delvis förstår jag era åsikter om mig för det jag gjorde. Hade också tyckt så.

Men innan ni börja diskutera om jag blir veterinär, jagar katter eller vad ni nu hittar på så kan ni konfrontera mig och skaffa fakta om vad som är sant.

Ni spekulerar och har ingen jävla aning om vad som är sant eller inte, bara fantasier. Ni har ingen information att gå på.

Om jag visste att man kunde läsa/hämta och lägga ut FUP så hade jag tänkt mig för hur jag besvara alla frågor när jag satt på förhör. Men eftersom jag inte visste det och ville få allt överstökat för det va det jobbigaste jag varit med om så tänkte jag inte på vad jag sa.

Alla vet vart jag bor vill ni något så kom, eller har ni frågor om något så skicka PM det har några gjort, men börja inte spekulera om något ni inte vet om. Trodde ni Flashback poliser hade bättre koll på läget. Men ni gör allt för att hålla tråden vid liv och tror det ändrar något.

Tyvärr måste jag kommentera för finns ingen som står upp för mig och när ni hittar på något som inte stämmer då måste jag besvara er innan någon lögn går för långt.

Om era vänner och bekanta bor nära mig så är dem välkomna in och kolla efter om jag har någon katt här. Eller i bilen om det nu är så eller vad det är. Vet ni inget spekulera inget då. Den informationen ni har är gammalt. Ni har inget nytt att gå på förutom vart jag befinner mig. Tror ni på riktigt jag plågar djur efter allt jag har varit med om? Ni är långt från humanist så det sjunger om det.

Intressant! Nä ska du tänka på vad som du säger så kräver det högre intelligens än du presenterat här och i FUP. Ditt handlande är din personlighet, oavsett vad du svamlar fram här i tråden som efterhandskonstruktion.........

Du! tycker det är jobbigt med ett förhör, tänk då vad djuren kände....Narcissist !!!
Citera
2017-07-31, 00:46
  #674
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utebajsarn
Finns de någon bild på kattplågaren Niklas?
Vill gärna se detta under.

Håll till godo:

https://minfil.org/S350keb2b9/58247_...54444177_n.jpg

https://minfil.org/T752k1b8b7/100263...00830972_n.jpg

https://minfil.org/Ud54k5b8b4/124047...42766468_n.jpg

https://minfil.org/V85ekdb6b7/110257...56653054_n.jpg

https://minfil.org/Wb51k7bdbe/110810...68580763_n.jpg

https://minfil.org/X959kdbfb7/110965...58978496_n.jpg

https://minfil.org/Y354k1b9ba/117010...01364036_n.jpg
Citera
2017-10-07, 01:20
  #675
Medlem
PlanetCaravans avatar
Är tråden död? Kattplågaren går fritt i samhället fortfarande som om fittan vore värd det. Håll tråden levande!
Citera
2017-10-07, 01:29
  #676
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Är tråden död? Kattplågaren går fritt i samhället fortfarande som om fittan vore värd det. Håll tråden levande!
Har du hört något nytt? Bor han kvar i Mariestad?

Inga försvunna katter i Mariestad anmälda?
Citera
2017-10-07, 08:20
  #677
Medlem
Flytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Har du hört något nytt? Bor han kvar i Mariestad?

Inga försvunna katter i Mariestad anmälda?

Han bor kvar på samma adress som tidigare nämnts. Inga katter nämnda.
Citera
2017-10-20, 00:40
  #678
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytaren
Han bor kvar på samma adress som tidigare nämnts. Inga katter nämnda.

Spelar ingen roll. Han har fortfarande en adress och kan gå runt och andas vanlig luft. Det gör mig förbannad. Vill slå honom gul och blå så fort jag råkar tänka på det vidriga aset, vilket tyvärr händer ibland.
Citera
2017-10-20, 09:17
  #679
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Spelar ingen roll. Han har fortfarande en adress och kan gå runt och andas vanlig luft. Det gör mig förbannad. Vill slå honom gul och blå så fort jag råkar tänka på det vidriga aset, vilket tyvärr händer ibland.

Låt bli att tänka på honom då
Citera
2017-11-13, 21:07
  #680
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Jeffrey Dahmer började med att skära upp djur för han var nyfiken på hur dom såg ut inuti (Precis som Niklas gjorde). Flera år senare började han ge sig på människor istället. Kannibal, våldtäktsman osv...

Helt ofattbart att man släpper en människa så tidigt som Skövde polisen, med tanke på att det är bevisat att folk som börjar med att ge sig på djur förr eller senare blir seriemördare eller liknande.

Så svaret är: Nej, det går inte att bota en sån människa.

Det står ju tämligen klart när man läser Niklas medverkan här i tråden att han inte på långa vägar är återställd eller "normal". Fortfarande extremt våldsfixerad och precis allt kretsar kring att "göra upp med nävarna". Han verkar också ha en förkärlek att skicka PM och hota särskilt kvinnor enligt många PM jag fått från andra tråddeltagare.

Fick själv ett hotfullt (men rätt komiskt) PM där han tyckte att jag skulle komma till Mariestad och "göra upp med nävarna" Det hade ju förvisso varit en smal sak spöa upp den där lille fjanten men det är knappast värt att åka dit för misshandel på grund av den värdelösa djurplågande nollan.

En sak som blev väldigt tydligt i vårt korta utbyte av PM var att Niklas Karlstrand verkligen inte tillhör det smartaste skiktet av Sveriges befolkning. Skulle säga att hans intellekt ligger på ett argt litet barns nivå, och det går även igen när man ser hur han stavar och formulerar sig. Det är förvisso också detta som gör honom så obehaglig. Han verkar ha extremt svårt för att kontrollera sig och allt verkar plötsligt kunna "svartna för ögonen" helt utan förvarning.

Något som de stackars katterna tyvärr fick erfara.

Som sagt, vi pratar inte om "den vassaste kniven i lådan" när vi pratar om Niklas Karlstrand. Han är knappast någon vi kommer att få se som aktuell för nobelpriset i kemi om vi säger så

Han är verkligen ett i grunden misslyckat exemplar. Hade han inte varit en ondskefull djurplågande jävla sadist hade jag nästan kunnat tycka synd om grabben.

Men nu är det just precis detta han är: En ondskefull djurplågande jävla sadist.
Citera
2017-11-13, 21:50
  #681
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det står ju tämligen klart när man läser Niklas medverkan här i tråden att han inte på långa vägar är återställd eller "normal". Fortfarande extremt våldsfixerad och precis allt kretsar kring att "göra upp med nävarna". Han verkar också ha en förkärlek att skicka PM och hota särskilt kvinnor enligt många PM jag fått från andra tråddeltagare.

Fick själv ett hotfullt (men rätt komiskt) PM där han tyckte att jag skulle komma till Mariestad och "göra upp med nävarna" Det hade ju förvisso varit en smal sak spöa upp den där lille fjanten men det är knappast värt att åka dit för misshandel på grund av den värdelösa djurplågande nollan.

En sak som blev väldigt tydligt i vårt korta utbyte av PM var att Niklas Karlstrand verkligen inte tillhör det smartaste skiktet av Sveriges befolkning. Skulle säga att hans intellekt ligger på ett argt litet barns nivå, och det går även igen när man ser hur han stavar och formulerar sig. Det är förvisso också detta som gör honom så obehaglig. Han verkar ha extremt svårt för att kontrollera sig och allt verkar plötsligt kunna "svartna för ögonen" helt utan förvarning.

Något som de stackars katterna tyvärr fick erfara.

Som sagt, vi pratar inte om "den vassaste kniven i lådan" när vi pratar om Niklas Karlstrand. Han är knappast någon vi kommer att få se som aktuell för nobelpriset i kemi om vi säger så

Han är verkligen ett i grunden misslyckat exemplar. Hade han inte varit en ondskefull djurplågande jävla sadist hade jag nästan kunnat tycka synd om grabben.

Men nu är det just precis detta han är: En ondskefull djurplågande jävla sadist.

Han tillhör inte en sån psykopat som kan charma människor genom att vara smart och visa ett "fint sätt utåt", Som nån slags svärmorsdröm. Här handlar det bara om en totalt IQ befriad människa som är jävligt enkel att ta ner på jorden. En vacker dag så kommer han råka ut för nån form av hämnd, och när ni läser om den så är det givetvis inte jag som ligger bakom den... (Okej, det kan vara jag)
Citera
2017-11-14, 00:04
  #682
Medlem
flowerprints avatar
Han har börjat studera till Veterinär.
Citera
2017-11-14, 10:34
  #683
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerprint
Han har börjat studera till Veterinär.

Det var ju det jag frågade med ironi när jag hörde han börjat plugga 😲😲😲

Skulle praktiken man behöver bestå i hans samvaro när han plågat o dödat katterna då.. ?
Citera
2017-11-14, 16:09
  #684
Medlem
Skrev tidigare ett inlägg om att jag inte studerar till veterinär.

Så eran diskussion om detta kan ni lägga av med direkt.

Om ni är Mariestadsbo och är nyfikna så kan ni fråga personligen och ni får ärligt svar direkt.

Mina planer är långt ifrån kriminalitet, om jag var samma person som förr så skulle jag inte varit på komvux och jobba upp mina betyg till en utbildning som jag kan arbeta med och betala skatt.

Tråkigt att göra er besvikna men så är det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback