Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-29, 19:50
  #589
Avstängd
Katapultens avatar
Vadå Hur i helvette kan denna människa vara ute efter det han har gjort ? Fy fan jag spyr på killen. Borde sätta bakom lås och bom. Är väl en tidsfråga innan han ger sig på människor ?
Citera
2016-07-29, 21:26
  #590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrubland
Den här människan är underbegåvad/lågintelligent. Han har svårt att uttrycka sig i skrift på sitt eget modersmål. Folk som bott i landet i 2 år eller mindre uttrycker sig bättre än honom.

Ja, folk med ADHD har sällan lysande språkbruk, de har inte sällan en språkstörning också.

Mitt stalltips är att han kan ligga på gränsen mellan normal och underbegåvad. De riktigt utvecklingsstörda häckar inte på Flashback...
Citera
2016-07-29, 21:56
  #591
Medlem
Hur kan man ens för en sekund överväga att försvara en sadist, som torterat ihjäl levande varelser?! Jag förstår att katter inte har så hög status, men för er som försvarar galningen; katter känner smärta och rädsla PRECIS som vi. Försök att sätta er själva i katternas situation och se sedan om ni fortfarande försvarar det vidriga krypet. Jag tror inte någon av er hade velat gå samma öde till mötes, och att försvara den här typen av brott är inte normalt. Det finns inga ursäkter för att tortera någon till döds.

Den efterblivne jäveln borde få smaka på sin egen medicin eller låsas in på livstid. Han har för länge sedan försuttit sin rätt att få vistas ute i samhället.
__________________
Senast redigerad av kaffemoster 2016-07-29 kl. 22:03.
Citera
2016-07-31, 22:32
  #592
Medlem
IDrinkToThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikeMEFallFirst
Konstigt du fråga mig vilken tid jag gymmade, sa att du va smart och hade många vänner så lista ut det själv. Du börja skriva efter jag blocka dig på Facebook. Förhelvete sluta Mesa dig. Du såg mig nyss när jag gick från gymmet, Du kunde inte ens komma fram. Såg dock inte dig. Vill ses för att se om du kan knäcka mig personligen istället för fjolla runt här

PM:a din adress är du snäll.
Färdigfjollat.
Citera
2016-08-02, 15:36
  #593
Medlem
När man ser ett dickhead känner man igen det.

Märker GM inte nät han blir skuggad?
Citera
2016-08-02, 22:41
  #594
Medlem
IDrinkToThats avatar
Han ville ju bli konfronterad, sa han ju.
Hit med adress
Citera
2016-08-23, 16:04
  #595
Medlem
Om man vill skola Nicklas i kung Hammurabis gamla läror, är det någon som då vid detta tillfälle har en adress att ställa inbjudan till? Går även bra via PM.
Citera
2016-08-23, 16:35
  #596
Medlem
Nordanvindarnas avatar
I många fall så brukar det mest vara tomma ord, men i det här fallet är jag tämligen säker på att djurplågaren Nicklas Karlstrand kommer att åka på styrk. Rejält. Riktigt rejält.

Hans narcissism och (på goda grunder) paranoida fantasier där han lägger upp text om påhittade slagsmål och konfrontationer kommer till sist att bli självuppfyllande.

Det måste vara ytterst plågsamt att gå omkring och veta ATT man kommer att åka på rejält med stryk, men inte veta NÄR.

Inget som väcker något större medlidande från min sida dock.
Citera
2016-09-05, 13:26
  #597
Medlem
PlanetCaravans avatar
Jag är förvånad över att dom som jobbar på gymmet låter honom träna där. Det måste vara jävligt svårt för honom att träna där överhuvudtaget, borde inte typ varannan människa därinne känna igen honom? Han måste ju få en jävla massa blickar...
Citera
2016-09-05, 19:22
  #598
Medlem
Han kanske har bytat gym? Ingen här som varit och letat efter honom? Själv bor jag ca 40mil bort, hade jag bott närmare så skulle jag gladeligen sökt upp honom.
Han ska under inga omständigheter få komma undan med detta, och sjuk som han är så bör man "påminna" honom regelbundet om vad han har gjort för att det inte ska ske igen.
Citera
2016-09-05, 21:37
  #599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facen
Han kanske har bytat gym? Ingen här som varit och letat efter honom? Själv bor jag ca 40mil bort, hade jag bott närmare så skulle jag gladeligen sökt upp honom.
Han ska under inga omständigheter få komma undan med detta, och sjuk som han är så bör man "påminna" honom regelbundet om vad han har gjort för att det inte ska ske igen.

Vad jag har hört så har han bytt gym eller slutat gymma.
Citera
2016-09-06, 09:27
  #600
Medlem
Kricas avatar
Hur lever detta praktmongo idag? Någon som vet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback