• 1
  • 2
2015-10-20, 19:13
Medlem
Finns det bantningspiller som funkar? Jag funderar p att g till apoteket imorgon och frga om bantningspiller, men jag kan brja med att starta en trd hr ifall ngon vet om det.

Jag har hrt en massa olika piller, men bieffekter sgs vara vanliga, r det ngon som har testat bantningspiller, hur gick det fr er?
Citera
2015-10-20, 19:15
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
Jo det finns, r dock inget som du bara kan knata in p och kpa receptfritt.
Citera
2015-10-20, 19:17
Medlem
Wheeler88s avatar
Jag vet inte om det r fat-burners du tnker p, men det r i stort sett en bluff.
Citera
2015-10-20, 19:22
Medlem
Jag t Lepigen (ma huang, efedra, koffein och nn vitrot typ) fr ngra r sedan, verkligen effektivt fr minskad hunger och mer ork, men lite hjrtklappning fick man rkna med. Kpte p ntet men den sidan finns inte kvar, men hittar du s rekommenderar jag det. Annars funkar citolapram mot hungern 😂
Citera
2015-10-20, 20:00
Medlem
Loquitas avatar
Det finns ju medicin (receptbelagd) med amfetamin i..
Reductil tog dom bort fr ett par r sedan pga biverkningarna.
Annars kommer jag bara p Alli som man kan kpa receptfritt..
Citera
2015-10-20, 22:02
Bannlyst
Det finns inget lagligt receptfritt bantningspiller som fungerar att kpa. Ta tag i ditt problem istllet fr att ska genvgar.
Citera
2015-11-03, 08:45
Medlem
Det r en ren definitionsfrga. Vad rknas som "fungerar"? I vilket syfte?

Det finns piller som r termogena och fr dig att svettas mer vid aktivitet, i det syftet fungerar dom.
Det finns piller som dmpar aptiten och i det syftet fungerar dom.
Det finns piller som piggar upp nr du har brist p ork och energi fr att du "gr p diet", i det syftet fungerar dom.

Det finns dremot inget piller som fr dig att magiskt tappa vikt, tminstone inget lagligt. Fr det syftet r det din kost du br se ver.
Citera
2016-03-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseTheBass
Det r en ren definitionsfrga. Vad rknas som "fungerar"? I vilket syfte?

Det finns piller som r termogena och fr dig att svettas mer vid aktivitet, i det syftet fungerar dom.
Det finns piller som dmpar aptiten och i det syftet fungerar dom.
Det finns piller som piggar upp nr du har brist p ork och energi fr att du "gr p diet", i det syftet fungerar dom.

Det finns dremot inget piller som fr dig att magiskt tappa vikt, tminstone inget lagligt. Fr det syftet r det din kost du br se ver.

Vad r det fr piller o vart fr man tag i det?
Citera
2016-03-16, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enklast
Vad r det fr piller o vart fr man tag i det?

Jag skulle kunna svara p din frga men om du inte har kunskapen som krvs r du frmodligen nnu en som kommer d och bli en i statistiken som ngon av de som dr av detta preparat vilket hnder ett par gnger per r.
Men kan du svara p fljande s kan jag vervga att ge dig en del av informationen:

Man eller kvinna
Nuvarande vikt samt mlvikt
Dagens kostupplgg och kostupplgg vid en deff
Trningserfarenhet

Kan du inte ge mig ngot vettigt fr du leta reda p det sjlv. Men jag kan ju iaf nmna att det inte r ngot direkt svrt att hitta om man nu faktiskt letar lite sjlv... Finns ven p detta forum.
Citera
2016-03-18, 01:40
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Finns det bantningspiller som funkar? Jag funderar p att g till apoteket imorgon och frga om bantningspiller, men jag kan brja med att starta en trd hr ifall ngon vet om det.

Jag har hrt en massa olika piller, men bieffekter sgs vara vanliga, r det ngon som har testat bantningspiller, hur gick det fr er?
Inget du skall stoppa i dig av och som lnsman inte skulle ha synpunkter p.

Kr istllet en 5:2 diet p t.ex. Modifast under dietdagarna.
1 pse ger typ 215 kcal s slickar du inte ur bunken du tillagar dessa "shakers" i s landar du p typ 600 kcal p tre psar vilket r dr du som man skall ligga p fastedagarna i en 5:2 diet. Dagskostnaden fr maten blir 42:- kr per dag vilket r ok men dock skyhgt fr dyrt mot vad detta pulver borde kosta.

Alternativt r att blanda ihop ditt "pulvershake" p egen hand, kp en proteinbas, typ ggviteprotein eller sojamjl om man vill det, finns de som varnar fr effekter av soja dock, (man skall vl inte verdriva dess farlighet d asiater verkar leva lnge, producera barn i mngder och springa om oss p IQ-tester samtidigt som de konsumerar soja i olika former i lngt strre omfattning n vi kommer i nrheten av), och tillstt en smaksttare som pulverkaffe, kakao, vanilj eller ngra br eller ngon mosad frukt som banan och fyll p med minimjlk och/eller vatten.
Samt rkna ut vad denna shake innehller i kcal.
En vg underlttar ju om man vill gra detta.
Citera
2016-03-18, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Inget du skall stoppa i dig av och som lnsman inte skulle ha synpunkter p.

Kr istllet en 5:2 diet p t.ex. Modifast under dietdagarna.
1 pse ger typ 215 kcal s slickar du inte ur bunken du tillagar dessa "shakers" i s landar du p typ 600 kcal p tre psar vilket r dr du som man skall ligga p fastedagarna i en 5:2 diet. Dagskostnaden fr maten blir 42:- kr per dag vilket r ok men dock skyhgt fr dyrt mot vad detta pulver borde kosta.

Alternativt r att blanda ihop ditt "pulvershake" p egen hand, kp en proteinbas, typ ggviteprotein eller sojamjl om man vill det, finns de som varnar fr effekter av soja dock, (man skall vl inte verdriva dess farlighet d asiater verkar leva lnge, producera barn i mngder och springa om oss p IQ-tester samtidigt som de konsumerar soja i olika former i lngt strre omfattning n vi kommer i nrheten av), och tillstt en smaksttare som pulverkaffe, kakao, vanilj eller ngra br eller ngon mosad frukt som banan och fyll p med minimjlk och/eller vatten.
Samt rkna ut vad denna shake innehller i kcal.
En vg underlttar ju om man vill gra detta.

Lnsman hade faktiskt inte haft synpunkter p vissa prep d det inte r frbjudet att bruka.
Citera
2016-05-27, 11:51
Medlem
Alfa-liponsyra minskar stsug och dmpar hungersknslor, ett tag. Finns p ntet, lagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in