Citat:
Ursprungligen postat av
Brad-Pitt
Finns det bantningspiller som funkar? Jag funderar p att g till apoteket imorgon och frga om bantningspiller, men jag kan brja med att starta en trd hr ifall ngon vet om det.
Jag har hrt en massa olika piller, men bieffekter sgs vara vanliga, r det ngon som har testat bantningspiller, hur gick det fr er?
Inget du skall stoppa i dig av och som lnsman inte skulle ha synpunkter p.
Kr istllet en 5:2 diet p t.ex. Modifast under dietdagarna.
1 pse ger typ 215 kcal s slickar du inte ur bunken du tillagar dessa "shakers" i s landar du p typ 600 kcal p tre psar vilket r dr du som man skall ligga p fastedagarna i en 5:2 diet. Dagskostnaden fr maten blir 42:- kr per dag vilket r ok men dock skyhgt fr dyrt mot vad detta pulver borde kosta.
Alternativt r att blanda ihop ditt "pulvershake" p egen hand, kp en proteinbas, typ ggviteprotein eller sojamjl om man vill det, finns de som varnar fr effekter av soja dock, (man skall vl inte verdriva dess farlighet d asiater verkar leva lnge, producera barn i mngder och springa om oss p IQ-tester samtidigt som de konsumerar soja i olika former i lngt strre omfattning n vi kommer i nrheten av), och tillstt en smaksttare som pulverkaffe, kakao, vanilj eller ngra br eller ngon mosad frukt som banan och fyll p med minimjlk och/eller vatten.
Samt rkna ut vad denna shake innehller i kcal.
En vg underlttar ju om man vill gra detta.