Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-10-06, 15:56
  #25
Medlem
Nintendokids avatar
7an och 8an finns ute
Citera
2016-11-01, 01:48
  #26
Medlem
Mattelols avatar
Någon som följer finalbordet live? Måste kännas riktigt surt för tjecken som var chipleader under gårdagen förlora en rätt bra stack på två händer, otur att Vayo hittar set men han reppar ju egentligen bara QQ på rivern så bluffen är bra vågad. Han såg bra hjärtekrossad ut efter handen i varje fall.
Citera
2016-11-01, 19:08
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Någon som följer finalbordet live? Måste kännas riktigt surt för tjecken som var chipleader under gårdagen förlora en rätt bra stack på två händer, otur att Vayo hittar set men han reppar ju egentligen bara QQ på rivern så bluffen är bra vågad. Han såg bra hjärtekrossad ut efter handen i varje fall.
Jag kollar på sändningarna i efterhand på Youtube. Hoppas verkligen att Nguyen vinner det hela, gillar verkligen inte Vayo och Josephy, men tur att Benger åkte ut tidigt i alla fall
Citera
2016-11-11, 12:45
  #28
Avstängd
Svalt intresse för WSOP i år på flashback. Verkar inte som att det var så intressanta spelare, jag kommer inte titta i år iallafall.
Citera
2016-11-11, 16:05
  #29
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Svalt intresse för WSOP i år på flashback. Verkar inte som att det var så intressanta spelare, jag kommer inte titta i år iallafall.
Ja att glo på WSOP nu låter i mina öron som dötråkigt. Så var det inte förr när man var lite mer inne i pokern.
Citera
2017-04-08, 18:38
  #30
Medlem
Vilken värdelös Heads Up i finalen. Men vinnaren fick bättre händer. Såg nästan riggat ut ibland.

Nu har man iaf kollat igenom alla 31 avsnitt!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback