Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-20, 09:36
  #1
Medlem
Zcapegoats avatar
Då har Storbritannien rättegång gällande en misstänkt seriemördare. Han ska tydligen ha träffat killarna på nätdejting-siter och ska därefter gett dem en dödlig dos GHB. Är han skyldig blir han storbritanniens tredje seriemördare vid namn Stephen.

Citat:
An alleged serial killer has appeared in court charged with poisoning four young men he met on gay social networking websites and dumping their bodies near a churchyard.

Stephen Port, 40, is accused of using the party drug GHB to fatally poison the men over a period of 15 months.
http://www.theguardian.com/uk-news/2...barking-london (Bild på misstänkt GM finns i artikeln).
Citera
2015-10-20, 09:40
  #2
Medlem
Parkours avatar
Låter onekligen som ett hatbrott..
Mannen har antagligen blivit utfryst eller t.o.m slagen av en eller båda föräldrarna p.g.a sin sexuella läggning... Hans sorg har vänts till hat emot andra män som är som honom...
Citera
2015-10-20, 11:16
  #3
Medlem
Niggerbullens avatar
Det är alltså vid enstaka tillfällen under 15 månader han gett höga doser GHB och på så vis ganska omgående bragt dessa om livet?

Tolkade det först som att det skulle röra sig om en långsam förgiftning under den perioden (15 mån). Låter ganska knäppt om det är GHB som skulle använts isf... Men jag förstod väl fel helt enkelt
Citera
2015-10-20, 12:47
  #4
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Låter onekligen som ett hatbrott..
Mannen har antagligen blivit utfryst eller t.o.m slagen av en eller båda föräldrarna p.g.a sin sexuella läggning... Hans sorg har vänts till hat emot andra män som är som honom...

Du verkar så insatt i problematiken att du har stor chans att bli sveriges nästa homosexuella seriemördare..
Citera
2015-10-20, 13:07
  #5
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerbullen
Det är alltså vid enstaka tillfällen under 15 månader han gett höga doser GHB och på så vis ganska omgående bragt dessa om livet?

Tolkade det först som att det skulle röra sig om en långsam förgiftning under den perioden (15 mån). Låter ganska knäppt om det är GHB som skulle använts isf... Men jag förstod väl fel helt enkelt
Haha. Ja, det blev nog en liten tankevurpa där. :P

I alla fall kan jag inte komma ihåg att jag hört talas om någon som vid flera tillfällen använt GHB som mordvapen tidigare.
Citera
2015-10-20, 16:11
  #6
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Du verkar så insatt i problematiken att du har stor chans att bli sveriges nästa homosexuella seriemördare..

Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback