Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-02, 22:29
  #2257
Medlem
Man vill offra gräsrötterna för att nå ut till fler låter det som (typ som SD mfl gjort). Samtidigt ska man köra VIP, dvs låsa in sig i ett speciellt rum ungefär.
2018-04-03, 03:11
  #2258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Dan har mer och mindre gett upp.
Han har mer och mer pratat om hur svensken kommer att bli minoritet och man måste anpassa sig efter det.

Lämna fighten till kommande generationer.
Conrad den viljelösa hänger på förstås.

Detta handlar inte om att väcka svensken.

Det handlar om ett par misslyckade typer som är/börjar närma sig 40 årsåldern med fru och barn som vill casha in på desperationen.
Denna analys är verkar till stor del vara korrekt. Det är dock ett faktum att Dan trots allt har rätt om att svensken kommer bli en minoritet, om så inte är fallet redan idag (vilket inte så lättvindigt kan uteslutas). Han gör rätt i att ge upp, om dagens meningslösa verksamhet är det bästa som nationella organisationer kan skrapa fram. Denna helt vanliga politiska verksamhet, som ingen organisation går bortom, kommer inte rädda svensken eller något annat vitt folk.

Vad NSDAP gjorde var totalt annorlunda mot det som dagens organisationer gör, även om inte ens NSDAP:s verksamhet var optimal. Om man tror att segern kommer genom vanligt kamparbete, där man växer sakta men säkert över många års tid, så förstår man ingenting. Då är det defaitistiska svenskarnas hus med reservat för svenskar ett rimligare alternativ. Vita nationer behöver revolution omedelbart. Annars är det kört. Detta är omöjligt att åstadkomma när man som NMR ytligt efterliknar NSDAP, men missar hela kärnan i deras osannolika genombrott.
2018-04-03, 05:39
  #2259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvest
Denna analys är verkar till stor del vara korrekt. Det är dock ett faktum att Dan trots allt har rätt om att svensken kommer bli en minoritet, om så inte är fallet redan idag (vilket inte så lättvindigt kan uteslutas). Han gör rätt i att ge upp, om dagens meningslösa verksamhet är det bästa som nationella organisationer kan skrapa fram. Denna helt vanliga politiska verksamhet, som ingen organisation går bortom, kommer inte rädda svensken eller något annat vitt folk.

Jag håller med helt.

Det som folk inte förstår är att svensken kommer att behöva slåss för sig och sina en vacker dag.
Det räcker inte med att donera 100 kr i månaden till Dans lilla mediaprojekt för att "rädda Sverige".

Jag tror att detta skrämmer folk, och de lättar sitt samvete genom att skänka 100 kr i månaden "till kampen".

Jag stör mig också på att de bara konstaterar att svensken kommer att bli en liten minoritet i sitt egen land, och att det är helt oundvikligt.

Som det ser ut idag så är det ju så, allt pekar på det.

Skall man då bara stå och titta på och låta detta ske? Samtidigt som man poddar om det..
Om folk inte sätter ner foten på riktigt här och nu så kommer det att bli så.
Allt måste göras för att förhindra det.

Därför är dessa fettons projekt så farliga, då de gör folk passiva...när de bör förbereda sig på verkligheten som stundar.

Är tanken att rädda Sverige med ytterligare ett mediaprojekt i Dans regi...ja då förstår jag faktiskt att folk ger upp.
Ynkryggar till kappvändare, främst I&C-lyssnarna.

Folk som vaknat upp de senaste åren sitter nu och moralpredikar om Sveriges räddning.
Samma människor som pissade på mig och alla andra som vägrade hålla käft redan på 90-talet.
Vart fan var ni när jag fick sparken från min chefsposition för att jag talade om problematiken i fikarummet? Ni satt tysta era jävla uslingar. Nu bröstar ni upp er...och skall podda Sverige ur skiten.
Jag kan inte ens bo i mitt älskade Sverige för tillfället, då mina döttrar riskerar att våldtas i skolan tack vare årtionden av er feghet.
Ni drev mig ur landet, då jag är tvungen att skydda mina barn från gruppvåldtäkt och mord nu när de är små. Varje dag jag inte kan bo i Sverige är en kniv i hjärtat.

Dessa ynkryggar sitter i sina chattar och säger att allt är så fantastiskt.
De har Daniel Frändelöv som idol och förebild. Det säger faktiskt allt. Tvi.

Frändelöv och Carlqvist skall göra så att allt blir bra...
__________________
Senast redigerad av Landos 2018-04-03 kl. 05:44.
2018-04-03, 13:12
  #2260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Jag håller med helt.

Det som folk inte förstår är att svensken kommer att behöva slåss för sig och sina en vacker dag.
Det räcker inte med att donera 100 kr i månaden till Dans lilla mediaprojekt för att "rädda Sverige".

Jag tror att detta skrämmer folk, och de lättar sitt samvete genom att skänka 100 kr i månaden "till kampen".

Jag stör mig också på att de bara konstaterar att svensken kommer att bli en liten minoritet i sitt egen land, och att det är helt oundvikligt.

Som det ser ut idag så är det ju så, allt pekar på det.

Skall man då bara stå och titta på och låta detta ske? Samtidigt som man poddar om det..
Om folk inte sätter ner foten på riktigt här och nu så kommer det att bli så.
Allt måste göras för att förhindra det.

Därför är dessa fettons projekt så farliga, då de gör folk passiva...när de bör förbereda sig på verkligheten som stundar.

Är tanken att rädda Sverige med ytterligare ett mediaprojekt i Dans regi...ja då förstår jag faktiskt att folk ger upp.
Ynkryggar till kappvändare, främst I&C-lyssnarna.

Folk som vaknat upp de senaste åren sitter nu och moralpredikar om Sveriges räddning.
Samma människor som pissade på mig och alla andra som vägrade hålla käft redan på 90-talet.
Vart fan var ni när jag fick sparken från min chefsposition för att jag talade om problematiken i fikarummet? Ni satt tysta era jävla uslingar. Nu bröstar ni upp er...och skall podda Sverige ur skiten.
Jag kan inte ens bo i mitt älskade Sverige för tillfället, då mina döttrar riskerar att våldtas i skolan tack vare årtionden av er feghet.
Ni drev mig ur landet, då jag är tvungen att skydda mina barn från gruppvåldtäkt och mord nu när de är små. Varje dag jag inte kan bo i Sverige är en kniv i hjärtat.

Dessa ynkryggar sitter i sina chattar och säger att allt är så fantastiskt.
De har Daniel Frändelöv som idol och förebild. Det säger faktiskt allt. Tvi.

Frändelöv och Carlqvist skall göra så att allt blir bra...

Ett gripande inlägg. Men vad är det man kan göra menar du mer än att på demokratisk väg försöka läka Sverige och göra det friskt igen? Borde alla som är nationellt sinnade idag göra väpnad revolution och massavrätta alla folkförrädare efter Finspångsrättegångarna?

Eller vad kan man göra rent konkret tycker du förutom att skaffa vita barn och att rösta på AfS eller NMR (om man är mer vänster)?
2018-04-03, 15:27
  #2261
Medlem
okok1s avatar
Tråden kanske borde tas bort nu när Ingrid och Conrad inte finns mer? Det heter "DIREKT: NYHETSSVEPET" på svegot.
2018-04-03, 15:53
  #2262
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Tråden kanske borde tas bort nu när Ingrid och Conrad inte finns mer? Det heter "DIREKT: NYHETSSVEPET" på svegot.
Rip Motgift och I&C.

Varför har inte Ingrid varit med i sändningarna på sistone? Tror inte Conrad sagt något om det? Har hon fullt upp med att skriva artiklar på Svegot? Locket på?
2018-04-03, 16:35
  #2263
Medlem
Då podden lagt ner i den här tappning en och slagits samman med Svegot så tar vi och hänger på låset här och fortsätter i aktuell tråd.

(FB) Radio Svegot med Dan Eriksson, Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv mfl

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback