Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-03, 22:55
  #49
Medlem
Hörde att HA plockat av dom västarna, att Black Legion MC inte Existerar längre, det var snabba ryck,
Citera
2017-06-03, 23:28
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsmagnus
Hörde att HA plockat av dom västarna, att Black Legion MC inte Existerar längre, det var snabba ryck,

Va en hel drös med bandidoskillar idag i Grängesberg. Nått samband?
Citera
2017-06-03, 23:34
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval

Va en hel drös med bandidoskillar idag i Grängesberg. Nått samband?

Dom skulle på en brännbollsturnering i Smedjebacken!
Nä jag tror dom hade ett memory run i Ludvika.
Citera
2017-06-03, 23:36
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsmagnus
Dom skulle på en brännbollsturnering i Smedjebacken!
Nä jag tror dom hade ett memory run i Ludvika.


Tack för svaret
Citera
2017-06-16, 18:46
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsmagnus
Hörde att HA plockat av dom västarna, att Black Legion MC inte Existerar längre, det var snabba ryck,

Vet du något om varför?
Citera
2017-06-29, 00:33
  #54
Medlem
HollywoodHanks avatar
TYST!

Pontus, är en hundra gubbe!, ni som sägger annat är GAY!!!!!!!!!!!!!!!! BLOOD AND GOLD:
Citera
2017-06-29, 11:24
  #55
Medlem
Så vad gör dessa fd klubbmedlemmar i dagsläget? Hänger de med Pontus M från BMC så är de snart utkastade och beskyllda för allt som går att hitta på. Pontus behöver pengar för sitt leverne.
Citera
2017-07-02, 19:39
  #56
Medlem
Vart får ni eran info ifrån egentligen?
Såg medlemmar med HA på festen i helgen,så att dom blivit av med västar stämmer definitivt inte.
__________________
Senast redigerad av Bloodlust 2017-07-02 kl. 20:21.
Citera
2017-07-14, 15:37
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodlust
Vart får ni eran info ifrån egentligen?
Såg medlemmar med HA på festen i helgen,så att dom blivit av med västar stämmer definitivt inte.
Undrar jag med! Däremot såg jag Uppsala på en Väst. Vet ej om LA lagt ner eller om dom expanderat.
Typiskt FB, sprida skitlögner.
Citera
2017-07-21, 14:03
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Undrar jag med! Däremot såg jag Uppsala på en Väst. Vet ej om LA lagt ner eller om dom expanderat.
Typiskt FB, sprida skitlögner.

Är det bara Mu.le kvar i Ludvika? Såg på Facebook att han har västen kvar och att det står Uppsala på bröstet.
Vad jag har hört så grät han rejält när han insåg att efter att ha hållit sig undan efter att han åkt ifrån en skottskadad broder blev out i BMC, och lät andra lämna in västen?
Stämmer det?
Citera
2017-07-26, 13:33
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsmagnus
Är det bara Mu.le kvar i Ludvika? Såg på Facebook att han har västen kvar och att det står Uppsala på bröstet.
Vad jag har hört så grät han rejält när han insåg att efter att ha hållit sig undan efter att han åkt ifrån en skottskadad broder blev out i BMC, och lät andra lämna in västen?
Stämmer det?
Efter att ha skummat igenom dina inlägg (som alla är i den här tråden) kanske vi tillsammans kan konstatera att dina källor inte är särskilt tillförlitliga?
Citera
2017-07-29, 10:24
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodlust
Efter att ha skummat igenom dina inlägg (som alla är i den här tråden) kanske vi tillsammans kan konstatera att dina källor inte är särskilt tillförlitliga?
Nja i detta fall så är det definitivt tillförlitligt, fråga honom själv vetja
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback