Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-19, 09:41
  #13
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontoutme
Fast nu va de väl inte mig det handla om? Utan ditt barnbidrag. Som jag anser ska till ungen och inte er föräldrar.

Ja och det ska till ungen. Det var en enkel ekonomisk fråga och min unge har garranterat mer på sitt konto än dina barn och mitt barn är 8 månader

Det var ju du som kastade runt påståenden om "WT" och "är man fattig ska man inte ha barn". Att kasta ut sånt till NÅGON tyder på dålig självkännsla och instabilitet. Du har ingen aning om hur mycket pengar andra människor har och folk som besitter stora summor pratar inte om det som du gör.
__________________
Senast redigerad av Flandman 2015-10-19 kl. 09:46.
Citera
2017-05-25, 20:42
  #14
Medlem
(FB) Det står (minus) på pengar jag ska få in den 20e

TS verkar gilla bidrag lika mycket som sin "vän".
Citera
2017-05-25, 21:07
  #15
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontoutme
Fast nu va de väl inte mig det handla om? Utan ditt barnbidrag. Som jag anser ska till ungen och inte er föräldrar.


Fast det är ju inte det tråden handlar om heller...
Citera
2017-05-26, 06:00
  #16
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontoutme
Sätt in pengarna på ungens sparkonto direkt istället. Sluta va sån WT förälder. Dom kommer behöva cashen mer än dig när dom ska flytta hemifrån.
Mina ungar på 4 resp 5 närmar sig 6 siffrigt på sina konton då alla barnbidrag och gåvopengar går direkt till deras konton.
Syftet med barnbidraget är att täcka de ökade kostnader men har med att ha barn. Sparar man hela barnbidraget visar man att man inte är beroende av bidrag för att klara sig och borde inte få del av skattebetalarnas pengar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback