Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-10, 22:59
  #481
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
Låter som min monster AT då, riktigt vidrig faktiskt, mer fysisk åverkan än andra AT på andra CS. Värsta i min erfarenhet. Men då ska nämnas att jag gick wild och fick i mig ca 12 piller under 30 timmar och fick hallisar och blev superskev om jag minns rätt. Tror fanimig att jag gick runt naken i skogen under natten också, med tjackballe deluxe haha fyfan vad man har haft för sig ibland.

Jaja, det var en intressant RC överlag men känns på nått sätt skönt att den är klassad nu.
Ja det var riktigt obehagligt, jag liksom röck i armen utan att kunna kontrollera den, sen i samma veva gick pulsen på hög varv, var nästan garanterad att jag skulle dö lr något, aldrig värt med om något liknande på andra starka stimulanter.
Citera
2017-04-22, 20:19
  #482
Medlem
habalabas avatar
Hittade ett blått piller i min soffa med "D5" skrivet på den, antar att det är denna? Kommer inte ihåg alls hur många mg ett piller var o hur mycket som var lagom för en dos. Tips någon?
Citera
2018-08-22, 03:43
  #483
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag har fått en gåva given till mig i form av en tablett som ska innehålla 4F-MPH. På påsen står det just "4-FLUORO-MPH" samt "1 pill", dock inget mer än så. Tabletten är mellan sju till tio millimeter lång och kanske tre millimeter hög. Ursprunget är sannolikt inte från Sverige, för den beställdes av gåvogivaren tämligen nyligen och såvitt jag vet köper han ofta från utlandet. Han själv kunde inte minnas vilken styrka tabletten innehöll, eller åtminstone har jag inte fått svar på det. Men jag tackar lika väl så hjärtligt för hans vänlighet.

Vad tror ni att det kan vara för mängd aktiv substans i tabletten? Vad såldes de som vanligast, såväl utrikes som inrikes, i för mängder per tablett? Oerhört svårt för er att gissa så klart, fast det borde väl likafullt finnas någon form av ungefärligt värde att förhålla sig till, eller om turen vill komma hit en sväng, så kanske någon till och med känner igen beskrivningen.

Ha det fint!
Citera
2018-08-23, 14:54
  #484
Medlem
Kan äta hur många som helst. En lär knappast ha någon effekt tror jag
Citera
2018-12-04, 19:58
  #485
Medlem
vargstars avatar
Möjlighet att få tag på denna, är det värt?

Tänkte köpa 1g, men vet inte vad den liknar riktigt.

Skön IV?
Citera
2018-12-05, 03:07
  #486
Medlem
vargstars avatar
4f-mph bättre än metylfenidat?

Går ju inte få tag på skiten mer än svindyrt, underlig drog.
Citera
2018-12-05, 04:33
  #487
Medlem
vargstars avatar
Köper nog ett G 4F-MPH då ja gillade Metylfenidat.

Det ska dock räcka ganska länge, men lär ju inte finnas någon bättre RC än den, kanske ska testa 2-FA också.
Citera
2018-12-23, 10:10
  #488
Medlem
4-mph pulver vs 4-eph kristall

Vilken skulle ni ha valt om de kostade exakt lika mycket?
Citera
2018-12-23, 21:04
  #489
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
4-mph pulver vs 4-eph kristall

Vilken skulle ni ha valt om de kostade exakt lika mycket?

Kristall.
Citera
2018-12-23, 23:57
  #490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Kristall.

Tack för att du svarar!

Men om vi säger att båda var i pulverform, vilken skulle du valt då?
Citera
2018-12-24, 01:58
  #491
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Tack för att du svarar!

Men om vi säger att båda var i pulverform, vilken skulle du valt då?

Läste slarvigt. Trodde det handlade om samma drog olika form. Låter någon annan vara vis här.
Citera
2018-12-24, 14:15
  #492
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
4-mph pulver vs 4-eph kristall

Vilken skulle ni ha valt om de kostade exakt lika mycket?

4f-mph är ofantligt mycket bättre än 4f-eph.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback