Citat:
Ursprungligen postat av
Trapizo
Han blev jägare för att han gillade att döda!
Suckar tungt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Du gör dig bara dummare och dummare här i tråden.
Citat:
Tack för att DU tycker det!!

Tack, tack!!
Citat:
Har du ännu inte fattat än att minst en av bröderna är väl känd för att bära kniv och har otaliga misshandelsdomar på sig och rån, flera domar där kniv har varit inblandad?
Det är bara ren tur att han inte har lyckats döda någon med tanke på alla domar han har på sig.
Citat:
I vilka situationer har han misshandlat och rånat?? Har han rånat försvarslösa 100-åriga små tanter...eller har han misshandlat och rånat andra kriminella, t.ex. langare, hallikar???? Att han stampat ilsket på 67-åringen själv kan man undra över bakgrunden på.
Läs några domar för helvete!!! Han har rånat affär med kniv, lurat en 90 årig hyresvärd på pengar och mycket mycket mer.
Citat:
Nu är ju troligen domarna bara toppen på en isberg för som vanligt finns det säkert väldigt många anmälningar mot honom och den yngre brodern som inte har gått till åtal för att brotten är för svåra att bevisa. Det skulle vara intressant att få reda på hur många nedlagda åtal det finns mot dräggen.
Citat:
Du antar ju bara detta!
Och där kom det jag har väntat på

Har du egentligen åldern inne för att få vara medlem på flashback? Om du inte ens besitter den kunskapen om hur många nedlagda fall det finns på en återfallsförbrytare då är du troligen väldigt ung eller förståndshandikappad.
Det finns massor på dom här dräggbröderna innan dom ens var straffmyndiga... men det vet du ju redan. Du kanske kan berätta för oss om mordbranden?
Citat:
Det här med att K-G ska ha lurat dom i en fälla är ju rent skitsnack. K-G var enligt artiklarna inte ens hemma när dräggen bröt sig in och det var ju inte första gången dom var där heller för att förstöra.
Citat:
Vem har sagt att han inte var hemma? eller att han inte åtminstone lurade i bakgrunden?
Läs en tidningsartikel eller två kanske... och behåll dina fantasier för dig själv.
Citat:
Förstår att du är ledsen över att ha förlorat två polare men du hittar snart några andra skithögar att leka med och så kan ni springa runt och hota folk med kniv.
Men se upp! Det finns kanske fler liknande K-G där ute... PANG!
Citat:
Du verkar verkligen ha den mentaliteten själv att du kommer att hamna bakom lås och bom...bäst du ser upp!! Vågar inte tänka på vad som händer om någon pallar äpplen från din trädgård..om du har någon..fan, då smäller det säkert! Då blir det Lexbase för dig!!
Jag gick faktiskt ut och räknade mina äppelträd i mörkret men orkade inte gå hela tomten bort. Jag har nog minst 8 äppelträd och är bara glad om någon kommer hit och hämtar frukten för jag äter inte äpplen. Slipper gärna älgarna som äter sig fulla på äpplen
Än har jag inte hamnat i fängelse och jag finns inte på Lexbase och kommer troligen inte att någonsin hittas där heller.
Men kommer någon hit i olagliga ärenden så kanske dom borde veta att jag är en jävel på kast med liten yxa... som jag har tränat på i många år. Prickar vad som helst
Dessutom funderar jag på att ta jägarexamen...
Med dina åsikter om jägare och försvaret av dräggbröderna så är nu vår diskussion avslutad.
Att sitta och svara på ditt dravel är bara slöseri med tid!