Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-18, 10:55
  #133
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoranBoll
Hört talas om naturligt urval? Nej det kan inte vara några av mina släktingar dels för att de alla är välutbildade och har bra jobb dels för att om de hamnar i problem kommer jag kunna hjälpa dem. Jag sympatiserar inte med patrask det är hela saken
Så du menar att alla sjuka lika gärna kan dö då de bara är en belastning för samhället?
Citera
2015-10-18, 16:15
  #134
Medlem
HoranBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Så du menar att alla sjuka lika gärna kan dö då de bara är en belastning för samhället?
Vad händer i allmänhet med folk som inte blir bättre av den sjukvård de har råd med?
Citera
2015-10-18, 19:48
  #135
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbeh89
Snälla, snälla. När börjar den tysta majoriteten av svenskarna protestera på riktigt?

När samlar vi människor i hundratusentals blockerar motorvägar och rosenbad. Det är snart dags det kommer att hända förr eller senare om ingen förändring händer inom en kort period så kommer det bli väldigt påtagligt det här med invandring för alla i Sveriges samhälle.

#Stänggränsen för fan.

Vi behöver ett nyval jag klarar fan inte att stå vid sidan längre.
Tyvärr är allt för många rädda att ventilera detta öppet. Livrädda att bli stämplad rasist osv, gör att många knyter näven i fickan och håller tyst.
Citera
2015-10-18, 19:51
  #136
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Tyvärr är allt för många rädda att ventilera detta öppet. Livrädda att bli stämplad rasist osv, gör att många knyter näven i fickan och håller tyst.
japp...regeringen och dess attackhundar har lyckats få oss precis dit de vill...tysta och lydiga
Citera
2015-10-18, 19:59
  #137
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
japp...regeringen och dess attackhundar har lyckats få oss precis dit de vill...tysta och lydiga
På min arbetsplats håller jag låg profil, brukar ventilera lite med lojala kollegor.
Dessa åsikter får inte finnas hos oss, även om flera börjar inse vad som händer.
Har en bekant inom privat sektor, på ett möte sa chefen inför valet.
Nu röstar ni på rätt parti, vill inte veta av några SD sympatisörer. Sedan började hon tänka på vad hon sa, och försöker skämta bort det.
Citera
2015-10-18, 20:01
  #138
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
På min arbetsplats håller jag låg profil, brukar ventilera lite med lojala kollegor.
Dessa åsikter får inte finnas hos oss, även om flera börjar inse vad som händer.
Har en bekant inom privat sektor, på ett möte sa chefen inför valet.
Nu röstar ni på rätt parti, vill inte veta av några SD sympatisörer. Sedan började hon tänka på vad hon sa, och försöker skämta bort det.
Det skulle ni ha anmält bums!!!!
Citera
2015-10-18, 20:03
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
På min arbetsplats håller jag låg profil, brukar ventilera lite med lojala kollegor.
Dessa åsikter får inte finnas hos oss, även om flera börjar inse vad som händer.
Har en bekant inom privat sektor, på ett möte sa chefen inför valet.
Nu röstar ni på rätt parti, vill inte veta av några SD sympatisörer. Sedan började hon tänka på vad hon sa, och försöker skämta bort det.

Anmäl henne för något.
Ni borde påtalat att vi har inte hamnat i en diktatur fast du kanske vill det så
Vi kan änsålänge rösta på vilket parti vi vill
Om det så
Är alibaba eller diktaturab
Citera
2015-10-18, 20:11
  #140
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Det skulle ni ha anmält bums!!!!
Var min bekant, ni vet rädd om jobbet.
Anmäla nej.
Citera
2015-10-18, 20:13
  #141
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storakuken
Anmäl henne för något.
Ni borde påtalat att vi har inte hamnat i en diktatur fast du kanske vill det så
Vi kan änsålänge rösta på vilket parti vi vill
Om det så
Är alibaba eller diktaturab
Jo men tyvärr är detta sverige idag.
Citera
2015-10-18, 20:17
  #142
Medlem
skuggplutonens avatar
Min bekant röstade endå på SD.
Känner även fler som röstade rött och idag ångrar sig.
Men nästa val så, tyvärr är vårt kära fosterland kört då.
Citera
2015-10-19, 11:49
  #143
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoranBoll
Vad händer i allmänhet med folk som inte blir bättre av den sjukvård de har råd med?
Många kommer troligtvis söker alternativa sätt att finansiera sin vård. Tidigare hederligt folk tvingas in på en kriminell bana.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback