Flashback bygger pepparkakshus!
2005-10-31, 10:32
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Hej!

Nu äntligen har mitt Methylone kommit från Japan. Dock förundras jag över att det inte luktar som CA's Methylone? Det på CA stank ju verkligen lakrits!
Detta luktar ingeting, dock smakar det som E brukar smaka när man krossar dem eller tuggar dem.
Dock är det bra att det inte luktade ett smak, för då kanske det inte tagit sig genom tullen..hehe..
Men det står Methylone, 2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one på Japans förpackning, så man får väl lita på att det är det!?

Nån som vet om det kan vara helt doftlöst? Lite orolig, för man vill ju det ska ta lika bra som CA's gjorde...
Citera
2005-10-31, 11:05
Medlem
FoXxs avatar
Det kanske är bättre! Ca är inte direkt kända för att ha dem absolut bästa grejerna..
Citera
2005-10-31, 11:24
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Det kanske är bättre! Ca är inte direkt kända för att ha dem absolut bästa grejerna..
Hoppas!!
Men jag fick en sån jävla bra effekt av CA's, riktigt mdma likt, så när jag fick detta i dag, så ser det inte alls likadant ut, (CA's var ju nästan gult och stank lakrits) Detta är kritvitt o luktar inget, så blev jag lite orolig..
Men det kan säkert vara bättre detta, läste på sitens hemsida att detta var Pure 98%, o det låter ju bra!

Nån som vet något om doserna då? Man kanske inte ska smälla i sig 300 mg på en gång då? Som man gjorde med CA's?
Fast jag har ju märkt att fylla på under kvällen inte är någon höjdare, så jag tar helst dosen på en gång!
Någon som har den minsta aning??
Citera
2005-10-31, 11:39
Medlem
FoXxs avatar
Kör på 200mg och fyll på om det inte räcker.
Citera
2005-10-31, 20:09
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Kan säga att dfet FUNKADE!! Har blandat med rent mdma oxå nu...FYY FAN vad jag mår BRAAAAAAAA!!!
Citera
2005-10-31, 21:27
Medlem
Pillevickens avatar
vart hittade du Methylone? vilken sida?? nån annan som vet vart man hittar det?
Citera
2005-10-31, 22:12
Medlem
FoXxs avatar
Myrsloken du prövade inte ta det för sig självt först och se hur det var? Hur mycket tog du?
Citera
2005-11-04, 21:18
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Myrsloken du prövade inte ta det för sig självt först och se hur det var? Hur mycket tog du?
Jodå, har tagit det själv oxå, men tyckte det höll lite klent, 2-3 timmar..Så sen fyllde vi på med mdma, då kom vi tillbaka precis där vi ville vara, extrem eufori, o så trippade vi ytterligare 4 timmar..
Enbart Methylone tog vi 250 mg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in