Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-13, 16:57
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Snarare så att du är mentalt handikappad eller icke-berest om du tror att det är giltigt enbart för MENA regionen eller män därifrån..

Låt mig gissa -- du är inte kvinna och har inte rest mycket med kvinnligt sällskap utanför turistorterna .... ?

Du kallar mig dittan och dattan, tar ord ur min mun och påstår saker om mig du inte har en aning om.

Jag tolkar det inte på nått annat sätt än att du inte har argument kvar.

Men för att besvara det du skrev: Jo jag är ganska berest. Mer berest än de flesta. Jag har bott och jobbat i 3-4 länder.

Jag har aldrig påstått att det bara är giltigt i MENA regionen. Jag skrev att det är mycket sällan förekommande bland etniska svenskar och att det är mestadels MENA folk som beter sig som blev beskrivet i TS, inget annat. Då syftar jag naturligtvis på det som sker i Sverige. Det är de problemen som rör oss. Jag skiter i hur de beter sig i Syrien.

Om du ska komma med puckade mothugg och försöka dig på en argumentaion så borde du läsa ad folk faktiskt skriver och sluta tolka det på ditt sätt.
Citera
2015-10-13, 17:28
  #122
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Nej, sådant ska ingen behöva utstå. Tack och lov slipper man mycket av det där när man slutar högstadiet.
Hoppas att du inte råkade ut för något obehagligt i helgen, TS.
Citera
2015-10-13, 20:58
  #123
Medlem
swedenfloodeds avatar
Den här utvecklingen är ganska väntad när samhället förvandlas från ett med i princip samma värderingar till ett med totalt olika värderingar hämtade från helt andra kulturer med helt annan kvinnosyn.
Det kallas med ett annat ord mångkulturellt samhälle, något som de styrande politikerna jobbar hårt för att förverkliga. Våra gamla svenska normer o värderingar dominerar inte alls längre som förr.
Så svaret på TS fråga är nästan "ja tyvärr, när det ser ut som det gör".
Citera
2015-10-14, 22:22
  #124
Medlem
Det är den s.k. kulturberikningen.

Väldigt få länder i världen där kvinnor kan gå ensamma oantastade genom stan när det är mörkt. Sverige har blivit mera globalt nu. Bra va?

Vad man får göra är att gå med sina tjejkompisar eller med en manlig beskyddare.
Det är något jag säger på allvar. Skaffa er nån manlig kompis som följer med istället för att fortsätta tro på feminismens myt om att "en tjej ska kunna gå naken genom stan mitt i natten" bla bla. Tyvärr, män fungerar inte så, och särskilt inte från vissa kulturer. Det är vetenskapligt visat att män tänder på att se naken hud och vissa kan kanske kontrollera sig sämre än andra.
Försök inte kämpa mot vetenskap. Anpassa er. Vi killar tycker f ö om att agera "beskyddare", då känner vi oss mer meningsfulla.
Citera
2015-10-15, 12:37
  #125
Medlem
Young-obeezys avatar
Fast hon är ju blott en kvinna så ja... inte lika värd.
Citera
2015-10-25, 07:58
  #126
Medlem
Dilara666s avatar
Grottmänniska idiot

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män har vare sig förmåga eller intresse av att skydda svenska kvinnor från den köns-akopalyps som väntar. Satan, det här blir undergången för svenska kvinnor.


Jag hoppas för ditt eget bästa att du driver shit borde skämmas med din kvinnosyn!!!!! Haha jag dör sen när blev invandra män huvudämnen e du lite trög ska förklara gäller alla män som är svin inte alls för sin härkomst. Vad e det gubben behöver lätta på hjärtat vad e det som tynger? blev inte din svenska mamma skyddad o slängd till barbarerna? hmm jobbigt då måste jag breaka dina news du är säkert en sån där dum svenne som på en gång tror du är fullblodad viking tyvärr jag kan garentera dig att du är valoon % procent jag svär du har brunt hår oxå..du har inte bara svenskt blod i dig tror du det är visar du bara hur outbildad du är..sen vill jag bara säga att den här tråden handlar om kvinnosyn inte racism hjärndöda idiot..sheet du skrämmer mig svenska kvinnans undergång hahaga gott råd visa inte upp nånstans din snevridna syn o racism. Måste fråga är du grottmänniska el helt efter i tankesättet? Tror du det är bara utländska män som beter sig så här? dom vidrigaste jag träffat är vanliga stekare från östermalmstorg som tycker alla brudar som inte vill ha dom är horor för alla kvinnor måste ju vilja galet springa efter en stekar jävel dom anser ju sig som bäst för dom har pengar el pappas pengar haha fuck dina smulor håller huvudet högt och behåller mina feta pungkulor stolta fet o mina pungkulor...sen hur fan började min tråd handla om rasister o utlänningar shit håll dig till ämnet idiot!!! Bästa rådet jag vill ge dig ta ett skärp spänn den så hårt du kan o runka ett vider som du kommer gilla det hahahaha pussss på dig bubben
__________________
Senast redigerad av Dilara666 2015-10-25 kl. 08:14.
Citera
2015-10-25, 08:19
  #127
Medlem
Dilara666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Du kallar mig dittan och dattan, tar ord ur min mun och påstår saker om mig du inte har en aning om.

Jag tolkar det inte på nått annat sätt än att du inte har argument kvar.

Men för att besvara det du skrev: Jo jag är ganska berest. Mer berest än de flesta. Jag har bott och jobbat i 3-4 länder.

Jag har aldrig påstått att det bara är giltigt i MENA regionen. Jag skrev att det är mycket sällan förekommande bland etniska svenskar och att det är mestadels MENA folk som beter sig som blev beskrivet i TS, inget annat. Då syftar jag naturligtvis på det som sker i Sverige. Det är de problemen som rör oss. Jag skiter i hur de beter sig i Syrien.

Om du ska komma med puckade mothugg och försöka dig på en argumentaion så borde du läsa ad folk faktiskt skriver och sluta tolka det på ditt sätt.

Hahahahaha bra sagt!
Citera
2015-10-25, 08:28
  #128
Medlem
Dilara666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Young-obeezy
Fast hon är ju blott en kvinna så ja... inte lika värd.


Ja det har du ju faktist rätt i eeeeeeee error jävla äckel pinsam alltså men okok ska inte säga nåt du är ju blott en korkad idiot så du står lägre än så lågt ner på listan av människor med det lägsta iq man kan hahaha
Citera
2015-10-25, 08:54
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilara666
Jag hoppas för ditt eget bästa att du driver shit borde skämmas med din kvinnosyn!!!!! Haha jag dör sen när blev invandra män huvudämnen e du lite trög ska förklara gäller alla män som är svin inte alls för sin härkomst. Vad e det gubben behöver lätta på hjärtat vad e det som tynger? blev inte din svenska mamma skyddad o slängd till barbarerna? hmm jobbigt då måste jag breaka dina news du är säkert en sån där dum svenne som på en gång tror du är fullblodad viking tyvärr jag kan garentera dig att du är valoon % procent jag svär du har brunt hår oxå..du har inte bara svenskt blod i dig tror du det är visar du bara hur outbildad du är..sen vill jag bara säga att den här tråden handlar om kvinnosyn inte racism hjärndöda idiot..sheet du skrämmer mig svenska kvinnans undergång hahaga gott råd visa inte upp nånstans din snevridna syn o racism. Måste fråga är du grottmänniska el helt efter i tankesättet? Tror du det är bara utländska män som beter sig så här? dom vidrigaste jag träffat är vanliga stekare från östermalmstorg som tycker alla brudar som inte vill ha dom är horor för alla kvinnor måste ju vilja galet springa efter en stekar jävel dom anser ju sig som bäst för dom har pengar el pappas pengar haha fuck dina smulor håller huvudet högt och behåller mina feta pungkulor stolta fet o mina pungkulor...sen hur fan började min tråd handla om rasister o utlänningar shit håll dig till ämnet idiot!!! Bästa rådet jag vill ge dig ta ett skärp spänn den så hårt du kan o runka ett vider som du kommer gilla det hahahaha pussss på dig bubben

Känner att jag måste ta wordwarrior i försvar här då du inte verkar begripa dig på utvecklingen i landet. Han skriver att vi män varken har förmåga eller intresse av att skydda kvinnan. Du måste ju kunna erkänna att det fetade tyder på en viss ödmjukhet och inte någon som vill bevisa sig som "en riktig viking". Dessa hemska stekare som du senare babblar om är dem som dina döttrar i framtiden kommer att bli tvungna att ty sig till då ingen annan har råd att skydda dem i det mycket kalla, hårda och våldsamma samhällsklimat som väntar oss.

För övrigt så är det du som argumenterar som en grottmänniska.
Citera
2015-10-25, 09:21
  #130
Medlem
Dilara666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moetetchandon
Inte okej någonstans alls!

Men frågan är i vilka områden man rör sig för att detta scenario ska inträffa...?


Ja tyvärr av egen erfarenhet så har mer än hälften så jävla snedriven bild på oss kvinnor. Av egen erfarenhetfrån rikare områden dom är oxå vidriga bratz ,stekare som vi kallar dom från östermalm där är killarna riktigt vidriga får dom inte som dom vill för dom har så mkt pengar el rättare sagt deras pappors pengar dom e ju sj födda med silversked i munnen som blåser upp deras egon i arslet....jag vet av egen erfarenhet upprepade gånger såna stekare ojoj vilken äcklig syn på kvinnor..dom tänker jag har pengar får den brud jag vill ha men oj om du dizzzar dom som jag alltid har gjort för jag tycker det är osmakligt hur dom tror dom äger för cashen vill inte ha deras pengar o är inte till salu ojojoj vad det kan sluta illa dom e så självgoda att dom kan inte ta ett nej då är du som äcklig hora el i västa fall våldtar dom dig ett nej är försvårt för dom att ta för deras egon så fucking vidrigt sen kommer deras rika familjer både tystar ner allt o mörklägger allt, vi får höra det media vill att vi ska höra glöm inte det...åsikter
Citera
2015-10-25, 10:57
  #131
Medlem
Dilara666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superochs
Känner att jag måste ta wordwarrior i försvar här då du inte verkar begripa dig på utvecklingen i landet. Han skriver att vi män varken har förmåga eller intresse av att skydda kvinnan. Du måste ju kunna erkänna att det fetade tyder på en viss ödmjukhet och inte någon som vill bevisa sig som "en riktig viking". Dessa hemsk_a stekare som du senare babblar om är dem som dina döttrar i framtiden kommer att bli tvungna att ty sig till då ingen annan har råd att skydda dem i det mycket kalla, hårda och våldsamma samhällsklimat som väntar oss.

För övrigt så är det du som argumenterar som en grottmänniska.


Hahaha du e sjuuuuuuk bre berätta för mig nu hur ser du ödmjukhet i det idoten säger vi har inte varken intresse el förmåga att skydda oss kvinnor det bästa han kan göra är att sluta va ett jävla vider....jag hajar inte vi kvinnor behöver inte hjälp el e det krig vänta neej kollade ut det va lungt uff tur då..hahaha tror du vi som känner som jag äns vill ha din hjälp du e lika skit som alla andra , med tanke på din kvinnosyn... sen när fan började min tråd handla om att det skulle just va invandrare som kränker kvinnor svenskar kan oxå tro mig dom e inte oskyldig nån stans svin dom med....
Citera
2015-11-01, 11:50
  #132
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilara666
Jag hoppas för ditt eget bästa att du driver shit borde skämmas med din kvinnosyn!!!!! Haha jag dör sen när blev invandra män huvudämnen e du lite trög ska förklara gäller alla män som är svin inte alls för sin härkomst. Vad e det gubben behöver lätta på hjärtat vad e det som tynger? blev inte din svenska mamma skyddad o slängd till barbarerna? hmm jobbigt då måste jag breaka dina news du är säkert en sån där dum svenne som på en gång tror du är fullblodad viking tyvärr jag kan garentera dig att du är valoon % procent jag svär du har brunt hår oxå..du har inte bara svenskt blod i dig tror du det är visar du bara hur outbildad du är..sen vill jag bara säga att den här tråden handlar om kvinnosyn inte racism hjärndöda idiot..sheet du skrämmer mig svenska kvinnans undergång hahaga gott råd visa inte upp nånstans din snevridna syn o racism. Måste fråga är du grottmänniska el helt efter i tankesättet? Tror du det är bara utländska män som beter sig så här? dom vidrigaste jag träffat är vanliga stekare från östermalmstorg som tycker alla brudar som inte vill ha dom är horor för alla kvinnor måste ju vilja galet springa efter en stekar jävel dom anser ju sig som bäst för dom har pengar el pappas pengar haha fuck dina smulor håller huvudet högt och behåller mina feta pungkulor stolta fet o mina pungkulor...sen hur fan började min tråd handla om rasister o utlänningar shit håll dig till ämnet idiot!!! Bästa rådet jag vill ge dig ta ett skärp spänn den så hårt du kan o runka ett vider som du kommer gilla det hahahaha pussss på dig bubben
Du är troligen en hora. Du skriver som en hora och luktar som en hora.

Slutsats du är en hora, så du får väl gilla ditt liv.

Pappa din hade varit stolt ... om du haft någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback