Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-08, 23:08
  #1
Medlem
Hej, jag somna i en konstig ställning då jag hade smaskat i mig 3 ikto. Dagen efter brännskadeliknande, 'skorpigt' förjävligt märke. Tar inte droger i vanliga fall men hade så ont så jag tog tydligen heroin i snoken. Vilket jag aldrig skulle göra. Men har så ont i handen o har stickningar typ, domnad hand, ingen bra känsel kan inte röra fingrarna mkt. Gissar på muskelsönderfall? Detta är inte jätte akut har blackout från den dagen o kan knappt sova

Mvh tommy
Citera
2015-10-09, 00:00
  #2
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPuIze95
Hej, jag somna i en konstig ställning då jag hade smaskat i mig 3 ikto. Dagen efter brännskadeliknande, 'skorpigt' förjävligt märke. Tar inte droger i vanliga fall men hade så ont så jag tog tydligen heroin i snoken. Vilket jag aldrig skulle göra. Men har så ont i handen o har stickningar typ, domnad hand, ingen bra känsel kan inte röra fingrarna mkt. Gissar på muskelsönderfall? Detta är inte jätte akut har blackout från den dagen o kan knappt sova

Mvh tommy

Sunt förnuft och åka till sjukan kanske?
Citera
2015-10-09, 00:09
  #3
Medlem
ChaozOnceAgains avatar
Säker på att du somnade direkt ? Har en nära vän som var torsk på ikto och han var allt annat än vettig när han tagit dom, och inte mindes han någonting heller. Åk till sjukan med dig !
Citera
2015-10-09, 01:14
  #4
Medlem
Kom direkt in på akuten, var på väg mot sjukhuset när jag skrev det. Dem röntga, ultraljud. Kände på händer osv. Fick oxycontin 5mg samt snabbverkande oxy.

Jag är handikappad nu, jag ska till någon neurolog expert nästa vecka.
Citera
2015-10-09, 07:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoPuIze95
Kom direkt in på akuten, var på väg mot sjukhuset när jag skrev det. Dem röntga, ultraljud. Kände på händer osv. Fick oxycontin 5mg samt snabbverkande oxy.

Jag är handikappad nu, jag ska till någon neurolog expert nästa vecka.
Hur kan du skriva då
Citera
2015-10-09, 10:43
  #6
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xSOMEONEx
Hur kan du skriva då


Han har nog 2 händer ska du se.
Citera
2015-10-09, 10:46
  #7
Medlem
avdomnad hand, låter som varje tonårings dröm

Skämt och sido, krya på dig!
Citera
2015-10-09, 20:15
  #8
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPuIze95
Kom direkt in på akuten, var på väg mot sjukhuset när jag skrev det. Dem röntga, ultraljud. Kände på händer osv. Fick oxycontin 5mg samt snabbverkande oxy.

Jag är handikappad nu, jag ska till någon neurolog expert nästa vecka.
Låter som du åkt på samma skit som Dave Mustaine (Megadeth), radial nerve palsy..
går att komma tillbaka från men det kräva mkt jobb

http://www.blabbermouth.net/news/meg...njured-my-arm/
__________________
Senast redigerad av Dr.Jan.Itor 2015-10-09 kl. 20:20.
Citera
2015-10-12, 16:49
  #9
Medlem
tarjaas avatar
Du har fått "dropphand" . Mycket vanligt bland opiatanvändare .

Du har somnat på din hand, det kan ta flera månader innan det blir bra men det brukar lösa sig.

Försök att verkligen röra din hand med hjärnan, så dina nervtrådar får arbeta.
Citera
2015-10-12, 21:15
  #10
Avstängd
erasethesuns avatar
Fick så i en fot sen jag somnade på metadon sittandes i brygga, fan inte bra än fast 2 år har gått..
Citera
2015-10-22, 01:20
  #11
Medlem
Har nu gjort massa neurofysologiska tester resultatet är mediannerven är blockerad av svullnader, har fått rätt medicin men (lyrica) men de är sånna sossar o ger mig 50x3 mg per dag. Det gör ändå jävligt ont. Nervsmärtor är bland det jävligaste som finns. Jag fick en tramadol av min mor 50 mg och blanda det funka skit bra tsm med lyrica. Men får utskrivit 5mg oxycodone som inte hjälper över huvudtaget om jag inte tar en dos på 25 mg oxycodone. Lyrica och oxy eller tram är Ju inte bästa kombon då det är neråt mot neråt men sådan liten dos fuckar dig la inte. Jag har så förbannat ont, de får öppna handen o ta bort svullnaden känns som rätta valet så jag inte blir beroende av nya 'benzon' lyrica
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback