Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2015-10-11, 21:39
  #97
Medlem
QARevenges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
what. Jag kan se med egna ögon. Dagens invandring är ohållbar. Förstår du hur mycket pengar detta massinvandringsprojekt kostar?

Nazsim har inget med minskad invandring att göra. Du tror nog att det är "elakt" att vilja minska invadnring. Du är en sån som bara har "snälla" åsikter. Verkligheten kommer någon gång ifatt dig.

Våga se verkligheten med egna ögon.

Ni och er "verklighet", ni har inte en susning om något. Ni tar ett påstående ur luften, när den och vattnar den tills den växt sig till en stor ruskig muslimsk illusion och så projicerar ni denna på samhället i stort och säger att monstret måste slaktas. Ni är ta mig fan helt sjuka i huvudet. Du har inte en förbannad aning om vad invandringen innebär, varken de positiva sakerna eller de negativa. Det enda du vet är att det där jävla monstret du har närt under alla dina år av samhällshat och haveri har växt sig så stort att det nu måste lämna magen din och kräkas ut genom munnen.

Ni är jordens svarta avskum, ni är ondskan personifierad och ni borde alla förgöras.
Citera
2015-10-11, 21:41
  #98
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Ni och er "verklighet", ni har inte en susning om något. Ni tar ett påstående ur luften, när den och vattnar den tills den växt sig till en stor ruskig muslimsk illusion och så projicerar ni denna på samhället i stort och säger att monstret måste slaktas. Ni är ta mig fan helt sjuka i huvudet. Du har inte en förbannad aning om vad invandringen innebär, varken de positiva sakerna eller de negativa. Det enda du vet är att det där jävla monstret du har närt under alla dina år av samhällshat och haveri har växt sig så stort att det nu måste lämna magen din och kräkas ut genom munnen.

Ni är jordens svarta avskum, ni är ondskan personifierad och ni borde alla förgöras.

Jag tror snarare det är du som inte har någon aning vad invandringen innebär.

Du låter som en stalinist, du har ingen respekt för olika åsikter. Vem av oss har en normal ton egentligen? Jag tycker snarare det är du som spottar ut hat och verkar ha typiskt svennebanigt "kollektivtänk". Du har inte tänkt en egen tanke i hela ditt liv troligtvis.

Du hade varit Nazist på 30-talet.
Citera
2015-10-11, 22:00
  #99
Avstängd
Ivan27s avatar
Bekräftat idag att det inte bli nåt nyval. Tråd kan låsas.
Citera
2015-10-12, 20:03
  #100
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Vilken naiv trådstart. Möjligen hade man kunnat bli något som med generositet kan tolkas som röstraket om ökenvandringen med DÖ fortsatt fram till valåret och KD lämnat någon månad innan valet. Då hade de nog kunnat få en del röster ifrån borgerliga DÖ-motståndare.

Nu är de 3 år till val och om beslutet om att lämna DÖ inte följs av politisk handling så får de svårt att ens gynnas nämnvärt av att de lämnade DÖ.

Precis detta har jag och flera andra redan konstaterat i tråden. Om detta är vi alla ense. Nu verkar det som om det öppnade fönstret är stängt då EBT har lite annat att tänka på, sitt lilla barn exempelvis. Mammahormonerna tillåter inga större utspel, Kd somnar om.
Citera
2015-10-12, 20:09
  #101
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
KD slog inte mynt av sitt initiativ och kommer att åka ur riksdagen. Skyttedal fick öppna en champagne-flaska i fotoblixtarnas-ljus, det var allt.
Citera
2015-10-13, 11:42
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
KD slog inte mynt av sitt initiativ och kommer att åka ur riksdagen. Skyttedal fick öppna en champagne-flaska i fotoblixtarnas-ljus, det var allt.

KD misslyckades helt med att behålla momentum till skillnad ifrån SD som följde upp det verbala angrepp de utsattes för med att lyfta järnrören för att försvara sig emot gangsters. Då rasslar det till i valurnorna.

I KD:s fall är det redan glömt att de bröt DÖ.
Citera
2015-10-13, 14:30
  #103
Medlem
Jag skulle kunna tänka mig att rösta på KD, trots att jag inte är kristen, om de slutade vurma för vansinnig massinvandring och istället profilerade sig som ett sunt kristet, värdekonservativt och svenskvänligt parti. Har dock svårt för den protestantiska pro-sionismen.

Det enda som kan rädda KD från att åka ur riksdagen i nuläget är om Ebba Busch Thor börjar twerka i hallonröda hotpants.
Citera
2015-10-13, 16:15
  #104
Medlem
WenJiabaos avatar
Jag har röstat på m i alla val sedan jag var 18 men har nu bestämt mig för att KD får min röst. Alldeles för lite klassiskt konservativa men de är de enögda bland de blinda.
Att de är Israelvänner tycker jag bara är bra eftersom jag också har blivit det på grund av att alla odemokratiska krafter såsom nassar och kommunister är Israelhatare.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback