Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-16, 20:19
  #373
Medlem
Med tanke p hur obegripligt bedrägliga och äckliga denna släkt varit borde man tvinga de att arbeta i ett arbetsläger med enbart bröd och kanske vatten till tröst. Sova på golvet är för gott för dessa svin.

Att militären skulle gått in och samlat ihop hela släkten och arkebuserat dem är alldeles för enkelt för dessa as.

Jag hade personligen inte brytt mig om skatten hade höjts med 10% för att bura in hela jävla släkten där de sedan får lida så in i helvete.

Fy fan!
Citera
2023-01-03, 11:06
  #374
Medlem
spoilers avatar
"Två av männen döms till fyra månaders fängelse och en döms till 1 år och 6 månaders fängelse. En ytterligare man var åtalad men frikänns.

Lägenhetsinnehavaren, en äldre kvinna, lurades att betala sammanlagt 100 000 kronor i mellanskillnad för ett lägenhetsbyte till en bostadsrätt som egentligen aldrig existerade. Enligt stämningsansökan vid Malmö tingsrätt lämnades enbart kvinnans överlåtande av lägenheten in till styrelsen i bostadsrättsföreningen – inget annat. Den lägenhet som den äldre kvinnan trodde att hon bytt till sig visade sig vara både pantsatt och belånad."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...re-pa-bostader
Citera
2023-01-03, 14:38
  #375
Medlem
Bort med dessa idioter från Sverige, vad är detta för dagis straff? Bättre om man har samma straff som USA och Thailand, Ryssland har.
Citera
2023-01-17, 11:57
  #376
Medlem
spoilers avatar
"Myndigheternas arbete mot bröderna Fakhros misstänkta fusk och brottslighet fortsätter. Ytterligare en av bröderna Fakhro åtalas nu vid Malmö tingsrätt. Den här gången är det Magnus Dahl, tidigare Malek Fakhro, som misstänks för att ha använt falska fakturor för en renovering i hans villa för nästan en halv miljon kronor. "

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...or-skattebrott
Citera
2023-02-21, 09:25
  #377
Avstängd
PalmeKillers avatar
Skatteverket har granskat en 36-årig hyresvärd och en fastighet utanför Lund. Under två års tid kom det in hundratusentals kronor i hyror som mannen höll hemliga. Nu drabbas han, en dömd bostadsbedragare från Malmö, av en skattesmäll.

https://www.hemhyra.se/nyheter/hyres...e-inkomsterna/
Citera
2023-03-19, 12:22
  #378
Medlem
Någon gång per månad är de på tapeten igen med nya brottsliga handlingar, är de inte åtalade för tidigare gärningar? Eller de fortsätter som om inget hänt i detta land som blivit ett paradis för kriminella?
Citera
2023-03-19, 20:03
  #379
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadmium99
Någon gång per månad är de på tapeten igen med nya brottsliga handlingar, är de inte åtalade för tidigare gärningar? Eller de fortsätter som om inget hänt i detta land som blivit ett paradis för kriminella?
Det är väl lite oklart hur många de är. Lär ju vara ett antal bröder och kusiner.
Citera
2023-03-30, 19:10
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det är väl lite oklart hur många de är. Lär ju vara ett antal bröder och kusiner.

Hela klanen står redo att hoppa in.
Citera
2023-05-18, 21:21
  #381
Medlem
Nån info om Thomas Karlsson (tidigare Slaiman Fahkro)
Citera
2023-07-15, 15:59
  #382
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaecp
Ett litet urval av kommentarer från tråden på Facebook:

Fakhro Escobar:
SVENSKAR ERA HORUNGAR JA SKA KNULLA ERA MAMMOR ERA DÖDA SKA LÄGGA UNDER MINA FÖTTER HOPPAS EN LASTBIL KÖR ÖVER ERA SYSTRAR

Mohammed Zein:
Tyst din honunge

Azziz Om:
Vi ska börja betala skatt för att renovera ditt ansikte

Said Fakhro:
Tror jag också på,hon e dummaren vad hon ser ut ,

Mosti Fakhro:
Knulla dina röter

Ghoost Omar:
Era svenska bögar . Nar el jahanamm på er . Era patetiska pinsamma bortskämda kräk :-)

Muzir Rahat Alek:
Era små horunge svenskar, va vet ni om dessa goda människorna! Först så gillar ni dem, men när ni ser ett litet misstag så går ni emot dem direkt, istället för att läsa och förstå vad den riktiga sanningen är och sedan fundera efter om det är sant det som tidningarna har sagt eller inte. Ni är FÖRRÄDARE, det är vad ni måste kallas fr.om idag!
JÄVLA SMUTS FOLK!!!!!

Fakhro Escobar:
SVENSKAR ERA HORUNGAR JA SKA KNULLA ERA MAMMOR ERA DÖDA SKA LÄGGA UNDER MINA FÖTTER HOPPAS EN LASTBIL KÖR ÖVER ERA SYSTRAR

Said Fakhro:
Jag dödar er era föräldrar farbröder morbröder fastrar mostrar din mormor och om hon redan e död Gräber jag upp henne och dödar henne igen

Jävlar vad efterblivna de är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback