Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-10-11, 18:31
  #61
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Finns lite bilder och film här:
http://www.expressen.se/kvallsposten...lager-i-malmo/

Och som man ser på filmen så verkar alla de statslösa palestinierna ha råd med mobiltelefoner och springer runt och filmar händelsen så det lär säkert snart dyka upp filmer på social media om detta.

Hur fan kan de vara statslösa nu när Sverige har erkänt Palestina som stat trots att institutioner saknas.
Citera
2015-10-11, 19:09
  #62
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Förstår mig inte på er som tycker att polisen borde använt vattenkanoner, hästar och gummikulor här. Polisen utförde detta mycket bra med - till synes - inga skadade palestinier. Varför vill ni se dessa människor skadade och förnedrade?

För att jag först och främst anser att dessa "flyktingar" inte har i den här delen av världen att göra, och att de är mer bidragsparasiter och vandrande problem, för det andra så är det tydligen motiverat att använda vattenkanoner för uppenbarligen så kan dessa personer för få sig att attackera polisen.

Tre: Skit ska skit ha.
Citera
2015-10-13, 12:09
  #63
Medlem
Var det den här personen som bet polisen? Eller är han bara ytterligare en stjärna vid samma kaostillfälle?

(FB) Riksdagsman Daniel Sestrajcic (v) anklagas för våld mot poliser

Från tråden:
Citat:
Riksdagsledamoten misstänks för våld mot tjänsteman, våldsamt motstånd och ohörsamhet mot ordningsmakten. Brott som kan ge fängelses om han döms.
Men Sestrajcic själv nekar till anklagelserna och menar att Malmöpolisen ljuger.
– Det polisen säger hände inte. Det är ganska chockartat att läsa om det i tidningen. Jag ifrågasätter polisens motiv. Jag undrar vad polisen ska göra när det visar sig att de har helt jävla fel, säger han.

Men det står inte om det var han som bets.
Citera
2015-10-13, 12:24
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Var det den här personen som bet polisen? Eller är han bara ytterligare en stjärna vid samma kaostillfälle?

(FB) Riksdagsman Daniel Sestrajcic (v) anklagas för våld mot poliser

Från tråden:


Men det står inte om det var han som bets.
Det är väl lite motspänstiga sparkar mot poliser han anklagas för.
Citera
2015-10-13, 12:58
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det är väl lite motspänstiga sparkar mot poliser han anklagas för.

"Lite"? Nä, isåfall skulle han inte vara misstänkt för våld mot tjänsteman, våldsamt motstånd och ohörsamhet mot ordningsmakten.
Han blev filmad vid tillfället, sa de på svt igår. Så det finns fog för anklagelserna.
Men frågan är om det även är han som bitit polisen.
Citera
2015-10-13, 15:04
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
"Lite"?
Ja, enligt riksdagsrepresentanten själv så...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback