Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-08, 12:47
  #1
Medlem
Hallå! Insåg att jag liks gärna kan författa ett inlägg här för att jag testat så jävla mkt annat.

Jag har sedan februari 2015 haft klåda o diverse andra problem i röven. Det började endast som klåda men har senare utvecklats till att jag inte har lika mkt kli men däremot känner som att det sitter ngt mellan skinkorna. (kommer ej på bättre beskrivning). I mars besökte jag herr doktor som för dagen bestod av en läkarstudent som utförde en undersökning med inkluderat rövkänn. Detta tyckte jag vsr jävligt obehagligt o gör inte igen men hann sa att det inte var några problem men rekommenderade mig att använda diverse salvor.

Sedan dess har problemet fortsatt och som sagt förändrats lite då klådan mer övergått till att kännas som ngt som sitter mellan skinkorna samt att strängen som fäster pungen i analen känns mer spänd och skrovlig. Jag har under hela tiden då o då efter skit även en minimal mängd läckage dvs måste gå in o torka igen för att få bort kli o skit.

Jag har sedermera besökt doktorn 2 ggr till o då har dom endast kollat på röven o inte kunnat förklara vad problemet är o sedan skickat hem mig med nya salvor.

Den nämnda spänningen i pungsträng/röv kmr främst efter att ja skitit eller utfört sexuellt umgänge och är ibland värre o ibland inte alltför farlig. Klådan kmr fortfarande då och då även den och ibland upplever jag att det blir väldigt svettigt o varmt i röven utan direkt anledning.

De krämerna använt är Daktacourt, hydrokortison 1%, Pevisone (stark svampkräm), Bepathen, Xyloproct, Ac3 comfort.

Jag har även testat medicin mot springmask utan effekt.

Den här såkallade skiten tar fan kål på mig och även om jag inte tänker på det 24/7 så upptar det oftast en stor del av dagen. Det jobbigaste är att man inte ens kan runka eller ha sex med sin tjej utan att tänka på rövjäveln...

Om ngn har nått tips skulle det uppskattas som fan (skulle bli överjävligt lycklig om jag blev kvitt detta), hat finkammat hela internet känns det som utan att komma på ngt, det ja är inne på nu är dock att sluta äta laktos men det känns mest som ännu ett lönlöst försök....

//Rövmannen
Citera
2015-10-08, 12:50
  #2
Medlem
Kan tillägga att jag i samband av uppkomsten av detta satt mkt på arslet i samband med c uppsats skrivande o alldeles för mkt gaming (säkert 8 h - 10) timmars snitt om dagen i ett antal veckor och att jag pga för infrekvents toalettbesök o dålig mat var halvt förstoppad o minns att jag sket så hårt en gång så röven gjorde ofantligt ont.... Är även orolig över om det kan ha varit den där jäkla at studenten som orsakar mer problem med sitt fingrande Bara för att förbättra sjukdomsbilden..
__________________
Senast redigerad av Ellzor 2015-10-08 kl. 12:54.
Citera
2015-10-08, 16:13
  #3
Medlem
TheJackets avatar
en fistel?
Citera
2015-10-08, 17:13
  #4
Medlem
Daktacort? Är inte det salva mot svamp i underlivet ?
Citera
2015-10-08, 18:58
  #5
Medlem
Jo det stämmer daktacort är mot svamp men innehåller även hydrokortison mot klådan, använde den mest för att utesluta att det var svamp som drabbat mig och för at försöka lindra klådan men ingen större effekt som sagt.... Fistel kan det väl inte vara då doktorn kollat 3 gånger och isåfall borde märkt det.... Men tack för svaren, kom gärna med nya förslag!
__________________
Senast redigerad av Ellzor 2015-10-08 kl. 19:02.
Citera
2015-10-08, 20:31
  #6
Medlem
Helt klart symptom på kronisk bäckenbottensmärta- CPPS. Jag har haft alla dina symptom och fler därtill. Hypertoniska/överspända bäckenbottenmuskler i kombination med perifer sensitisering i vävnaderna kring rektum ger dessa symptom. Trycket du känner mellan skinkorna beror på taktil allodyni.

Dom viktigaste tipsen:
(FB) Prostatit

Läs för övrigt följande inlägg om detta och andra relaterade problem:
(FB) Prostatit
__________________
Senast redigerad av sctp 2015-10-08 kl. 21:02.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback