Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2015-10-18, 21:01
  #13
Medlem
anjunaunicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PXfo
Kul läsning!

Måste bara fråga dig (och andra som har använt ecstasy) om det någonsin kommer bli lika bra att festa igen? Det jag tänker på är att denna kväll lät helt underbar och därför blir jag tveksam ifall man i framtiden ens kan festa med hjälp av "endast" alkohol?

Hur såg tex dina andra kvällar på Ibiza ut?

Är endast nyfiken! Försöker inte låta nedsättande mot er
Tack!

Förstår vad du menar. Och självklart kan man ha kul även utan droger i fortsättningen. För egen del har jag efter detta insett att jag inte behöver lika mycket alkohol när man väl festar, jag kan släppa loss och VILL verkligen dansa mer när jag är ute. Något som inte hände innan första gången på E.

Det är en speciell upplevelse att ta E, och jag är glad att jag har gjort det, men för den sakens skull så innebär inte det att man aldrig kan vara lycklig/ha kul/må bra igen även utan droger. Det är en wow-upplevelse, absolut, men man kan må helt underbart ändå.
Citera
2016-12-25, 22:23
  #14
Medlem
Mulignans avatar
Tvekade först, men är glad att jag gick in och läste den här rapporten.

Visst, det är lite mycket text att läsa, men jag tycker du håller ihop det bra och det blir tillslut bara så att man inte vill att texten och eran kväll ska ta slut. Bra beskrivningar och du fångar upp mycket av det runtomkring vilket jag gillar. Bonus att man känner igen sig väldigt mycket i känslorna (som du beskriver riktigt bra!) även om jag aldrig varit där så känns det som det nu. Vill dit.


4/5
Citera
2016-12-27, 23:24
  #15
Medlem
Denna rusrapporten hade allt jag ville ha. Du är en väldigt bra skrivare, som gör en berättelse till en perfekt assemblage.

Däremot att ta så många E-tabletter som ni gjorde, är väldigt farligt. Ni bör vara mer försiktig och läsa på, researcha mer. Alltid bättre att vara på den säkra sidan.

Annars får du tummen upp för allt annat. Bra berättat.
Citera
2016-12-30, 03:47
  #16
Medlem
anjunaunicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Tvekade först, men är glad att jag gick in och läste den här rapporten.

Visst, det är lite mycket text att läsa, men jag tycker du håller ihop det bra och det blir tillslut bara så att man inte vill att texten och eran kväll ska ta slut. Bra beskrivningar och du fångar upp mycket av det runtomkring vilket jag gillar. Bonus att man känner igen sig väldigt mycket i känslorna (som du beskriver riktigt bra!) även om jag aldrig varit där så känns det som det nu. Vill dit.
Tack så mycket!

4/5

Citat:
Ursprungligen postat av Jessehamilton
Denna rusrapporten hade allt jag ville ha. Du är en väldigt bra skrivare, som gör en berättelse till en perfekt assemblage.

Däremot att ta så många E-tabletter som ni gjorde, är väldigt farligt. Ni bör vara mer försiktig och läsa på, researcha mer. Alltid bättre att vara på den säkra sidan.

Annars får du tummen upp för allt annat. Bra berättat.
Tack för de fina orden och kul att du gillade rapporten.

Saken är att vi hade researchat innan, dels kollat upp tabletterna på pillreports (bara bra rapporter om dom) och sen hade Kevin sen tidigare erfarenhet av att ta E på Ibiza. Vi var också tydliga mot varandra innan vi tog att vi verkligen inte skulle fylla på i onödan, men väl där och när inte första tabletten gjorde någon effekt på över en timma så tog ivern över vårt förnuft. Kevin hade ju inte heller känt någon effekt alls, så vi trodde för en stund vi blivit blåsta (och det är ju här man ska vara klok nog att tänka lite rationellt, men men)
Citera
2017-01-09, 21:58
  #17
Medlem
grymt101s avatar
Jävligt bra skrivit, tänkte skippa den här rapporten pga. längden men läste ändå och ångrar mig inte. Bra att du inte tog mer än 2 piller, vilket många (inklusive jag) får för sig på sin första stora E tripp. Mycket skönare med två så man mår fantastiskt och inte känner sig skit dagen efter.
Citera
2017-01-14, 20:23
  #18
Medlem
anjunaunicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymt101
Jävligt bra skrivit, tänkte skippa den här rapporten pga. längden men läste ändå och ångrar mig inte. Bra att du inte tog mer än 2 piller, vilket många (inklusive jag) får för sig på sin första stora E tripp. Mycket skönare med två så man mår fantastiskt och inte känner sig skit dagen efter.
Tack så mycket! Vad roligt att du gillade läsningen och tog dig tid att läsa den tillsut.

Jag är också glad över att det "bara" var två E jag tog den kvällen, för jag fick verkligen en perfekt första upplevelse, som är en kväll jag aldrig lär glömma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback