Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-07, 19:51
  #1
Medlem
Drog mig på en förkylning för en dryg vecka sedan, fick bara mildare symtom. Blev lite slöare, näsan rann och halsen smått irriterad. Redan igår kände jag mig piggare, näsan rann inte och irritationen i halsen var borta.

Vad jag reagerar på är att jag fryser lite, tar jag en varmdusch så hjälper det tillfälligt att hålla temperaturen uppe. Precis som blodflödet ut till kroppens yttersta delar inte funkar riktigt som det ska. Känner mig torrare i ansiktet än normalt, tycker mig kunna se skillnaden.

Körde ett träningspass tidigare och det var då jag började tänka på det, tog lång tid att bli varm i kroppen, svettades knappt med ett pass där jag normalt sett svettas betydligt mer. Jag blev inte rödare, möjligtvis fläckig i hyn.

Är det ett normalt förkylningssymtom? Samt hur lång tid kan jag förvänta mig att det tar innan det är borta? Är inte så kul och träningen blir inte lika skön.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback