Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-09-25, 11:06
  #49
Medlem
ProtonSwitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockmokk
Jag tror man har städat upp rätt bra bland moderatorer på senare år. När flashback var i sin vagga var de ganska trollaktiga vissa av dem. Barnsjukdom tror jag som satt sina spår i bakhuvudet på användare här och där.
Förr kanske det var lite mer kaos men det fanns inte denna systematiska motarbetning av regimkritiker. Nu finns är ett antal moderatorer som arbetar systematiskt och håller ihopa och i lönndom gallrar ut argument mot makthavarna (framförallt Socialdemokraterna). Förr kunde man bara snacka med moderatorn eller någon så löste det sig. När man klagar nu motarbetas man ännu mer och den moderatorn man klagat på jävlas då ännu mera och fortsätter radera inlägg bara för man klagat. Helt sjukt är det Flashback är ett sjunkande skepp.
__________________
Senast redigerad av ProtonSwitzer 2018-09-25 kl. 11:09.
Citera
2018-09-25, 11:08
  #50
Medlem
ProtonSwitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Ont: Fruktansvärt låg nivå på dom manliga moderatorerna. Hälften av dem har ingen läsförmåga, rör runt i trådar där dom inte har någon koll på vad ämnet handlar om, och är fruktsansvärt uppkäftiga utan anledning, raderar inlägg när man ger svar på tal, och vägrar svara på frågor eller ger tips som dom själva inte lever upp till.

Dom kvinnliga har jag inga problem med. Oftast trevliga i bemötande, förstående och lyssnar. Men får lite känslan utav att dom inte riktigt får den frihet dom behöver för att kunna moderera allt snyggt? Patriarkalt förtryck kanske?
Visst det är många moderatorer som är förstånde och lyssnar. Hur vet du könet på dessa kvinnliga moderatorer? Kan väl finnas män som lyssnar också? Sen kan det finnas bitchiga fittor som är feminizter och raderar regimkritiska inlägg?
__________________
Senast redigerad av ProtonSwitzer 2018-09-25 kl. 11:11.
Citera
2018-09-25, 11:14
  #51
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
När man klagar nu motarbetas man ännu mer och den moderatorn man klagat på jävlas då ännu mera och fortsätter radera inlägg bara för man klagat.

Det där blir ju inte sant bara för att du säger att det sker. Ljug någon annanstans.

Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Helt sjukt är det Flashback är ett sjunkande skepp.

Har du märkt av en betydande försämring under dom två månader du har varit medlem?
Citera
2018-09-25, 11:31
  #52
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Det där blir ju inte sant bara för att du säger att det sker. Ljug någon annanstans.

Har du märkt av en betydande försämring under dom två månader du har varit medlem?
...och du är en av de ignoranta medlemmarna som tror att flashback har 1 189 467 medlemmar, där varje medlem bara har registrerat ett enda konto under alla åren?

Ja, jag har - också - märkt en försämring av flashback genom åren. Det PK-raderas inlägg samt även i smyg. Jag fick plötsligt 14 gamla inlägg raderade utan att veta vilka...De nyaste var kvar, så det var ju svårt att veta vilka gamla de - plötsligt - raderat!?

Så då börjar man undra, vilka äger egentligen Flashback Forumet av idag?

(FB) Skvaller om Flashback Media Group AB

Är det samme gamle svensk som tidigare? Han, Jan Axelsson, var ju verkligen för yttrandefrihet - på riktigt. Det kan man nog inte säga om alla av dagens suddande PK-moderatorer i de regimkritiska och/eller ju_de-kritiska trådarna...
Citera
2018-09-25, 11:34
  #53
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Förr kanske det var lite mer kaos men det fanns inte denna systematiska motarbetning av regimkritiker. Nu finns är ett antal moderatorer som arbetar systematiskt och håller ihopa och i lönndom gallrar ut argument mot makthavarna (framförallt Socialdemokraterna). Förr kunde man bara snacka med moderatorn eller någon så löste det sig. När man klagar nu motarbetas man ännu mer och den moderatorn man klagat på jävlas då ännu mera och fortsätter radera inlägg bara för man klagat. Helt sjukt är det Flashback är ett sjunkande skepp.

Småpåvar utan humor.
Klaga inte - ignorera och gå vidare. Ta en varning..eller tre som jag av en humorlös småpåve, sannolikt utan makt ute i samhället, förutom på flashback.
Citera
2018-09-25, 11:40
  #54
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Ja, jag har - också - märkt en försämring av flashback genom åren. Det PK-raderas inlägg samt även i smyg. Jag fick plötsligt 14 gamla inlägg raderade utan att veta vilka...De nyaste var kvar, så det var ju svårt att veta vilka gamla de - plötsligt - raderat!

Finns det en tidsgräns för radering menar du? Det beror väl på när inlägget blev rapporterat. Hur är det förresten med kastade trådar, får man behålla sin postcount när en tråd slängs?
Citera
2018-09-25, 11:45
  #55
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Finns det en tidsgräns för radering menar du? Det beror väl på när inlägget blev rapporterat. Hur är det förresten med kastade trådar, får man behålla sin postcount när en tråd slängs?
Varför har man inte raderat dem innan när diskussionen var aktuell?
Man bör ju inte tillåtas radera över 14 st. gamla inlägg - i smyg - flera månader senare, utan att ens informera vederbörande vad som var fel på dem! Skumt...

Förtydligande: 14 st gamla inlägg raderades på en och samma dag. Att mod. raderar ett enstaka aktuellt inlägg, utan att PM:a är dock förekommande. Men så pass gamla...långt i efterhand, då har ngn partisk motarbetande moderator, sannolikt gått igenom ens alla gamla inlägg. Fult.
__________________
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-09-25 kl. 11:56.
Citera
2018-09-25, 11:48
  #56
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Varför har man inte raderat dem innan när diskussionen var aktuell?
Man bör ju inte tillåtas radera över 14 st. gamla inlägg - i smyg - flera månader senare, utan att ens informera vederbörande vad som var fel på dem! Skumt...

Jag blir bara meddelad när jag får en varning, inte varje gång ett av mina inlägg blir raderat, vilket är många gånger fler. Det förstår jag, modsen hade ju inte hunnit med annat än att skriva pm annars.
Citera
2018-09-25, 11:59
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ProtonSwitzer
Visst det är många moderatorer som är förstånde och lyssnar. Hur vet du könet på dessa kvinnliga moderatorer? Kan väl finnas män som lyssnar också? Sen kan det finnas bitchiga fittor som är feminizter och raderar regimkritiska inlägg?

Den dagen det händer, så kommer jag ju såklart debattera för det. Tills dess står jag fast vid att en majoritet av alla manliga är mentala och kroppsliga dvärgar som går runt i vuxen kostym.
Citera
2018-09-25, 12:00
  #58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Det där blir ju inte sant bara för att du säger att det sker. Ljug någon annanstans.

Och bara för att du aldrig ha sett det själv, betyder det inte att andra inte ser det ske. Dagligen, kan jag påpeka.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback