Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-10, 09:17
  #121
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Ja. Tatuering, havfet och tunt hår. Där har du en äkta wt-bock. Gärna med ormar (sura snokar?) som klänger upp på halsen.

För tattoo-bruttan behöver jag väl knappast nämna tramp-stämpeln? Gärna några sköna kinatecken på pattarna, det gör min dag.

...eller enormt stora dödskallar, gärna med en mask krälande ur ögonhålan och taggtråd med eller utan rosor runtom. DET är GARANTERAT WT...
Citera
2015-10-10, 23:26
  #122
Medlem
Ripzehs avatar
Är det WT och vara 26 år?
Citera
2015-10-11, 00:03
  #123
Medlem
DIdes avatar
Jag tycker att själva begreppet white trash är rasistiskt eftersom det syftar på personer som är vita men som stämplas med en livssituation och kapacitet som de utsatta svarta. Det är någon sorts legitimering av att fattiga svarta är ok eftersom det finns fattiga vita.

Har någon någonsin yttrat black trash? Och varför inte i så fall? Är de normaliserade?
Jo, man har redan en föreställning om att den svarta befolkningen skall vara på ett visst sätt och när vita beter sig så kallar man dessa för white trash= helt ok.

Med andra ord, man kan inte kalla en svart familj för skräp men en vit i samma situation är det ok att kalla skräp.

Det paradoxala sverige är att det är vänsterns godhetsapostlar som gärna benämner SDs 2 miljoner anhängare som WT = vita negrer.

vänstern,s och mp är rasister per definition och fascistoida i sin tankevärld.

Att sedan 2 miljoner röstberättigade och säkert skattebetalande svenskar plötsligt är WT och det verkar som att de blir fler varje dag är ju oroande. Kommer sverige att tas över av WT? Eftersom WT även definieras som outbildade, innebär det att svensk befolkning under de senaste 24 månaderna blivit av med sina examen? Eller hur funkar det i en pk-hjärna? Finns det synaptiska kopplingar där?...i deras hjärna alltså, inte politisk för där vet vi att det inte hänger ihop?
__________________
Senast redigerad av DIde 2015-10-11 kl. 00:05.
Citera
2015-10-14, 07:25
  #124
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Står du vid jackvegasmaskinen med en cigg hängandes i mungipan på lokala sunkbaren en solig vardag?
Nej, det var ett skämt.
Citera
2015-10-14, 08:11
  #125
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Jag tycker att själva begreppet white trash är rasistiskt eftersom det syftar på personer som är vita men som stämplas med en livssituation och kapacitet som de utsatta svarta. Det är någon sorts legitimering av att fattiga svarta är ok eftersom det finns fattiga vita.

Har någon någonsin yttrat black trash? Och varför inte i så fall? Är de normaliserade?
Jo, man har redan en föreställning om att den svarta befolkningen skall vara på ett visst sätt och när vita beter sig så kallar man dessa för white trash= helt ok.

Med andra ord, man kan inte kalla en svart familj för skräp men en vit i samma situation är det ok att kalla skräp.

Det paradoxala sverige är att det är vänsterns godhetsapostlar som gärna benämner SDs 2 miljoner anhängare som WT = vita negrer.

vänstern,s och mp är rasister per definition och fascistoida i sin tankevärld.

Att sedan 2 miljoner röstberättigade och säkert skattebetalande svenskar plötsligt är WT och det verkar som att de blir fler varje dag är ju oroande. Kommer sverige att tas över av WT? Eftersom WT även definieras som outbildade, innebär det att svensk befolkning under de senaste 24 månaderna blivit av med sina examen? Eller hur funkar det i en pk-hjärna? Finns det synaptiska kopplingar där?...i deras hjärna alltså, inte politisk för där vet vi att det inte hänger ihop?

Ja, vi har redan konstaterat här i tråden att det är lustigt att PK-folket inte fattar att de är rasistiska, när de talar om WT.

Sedan tycker jag att det stämmer att WT har mycket gemensamt med den svarta befolkningen även i Sverige. Här är ju de flesta svarta somalier, och de lever som WT på det sättet att de går på bidrag, inte arbetar alls eller arbetar svart, skaffar många barn o.s.v.. Samt att männen begår brott. Men det finns också viktiga skillnader, som att de håller i sina kvinnor på ett sätt som WT inte gör. Det skulle vara helt otänkbart för en somalisk kvinna att kn*lla runt och få barn med flera olika män, vilket är vanligt för WT.
Citera
2015-10-15, 17:52
  #126
Medlem
Fenix-tatuering som symbolerar din omstart i livet?

Ska jag ens ta upp koi-fisken?

Eller har du gått och blivit intellektuell med en "Carpe Diem" tatuering? allt latin är ju ascool eller hur?

Om du råkar vara tjej.... en hop av småstjärnor på benet? ....
__________________
Senast redigerad av sampanl 2015-10-15 kl. 17:56.
Citera
2018-09-29, 00:08
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElizabethDeans
Jag bara undrade om du försökte på nått test men kan du ha jobb och va trash samtidigt? När ja tänker trash tänker jag soc tagare och (edit: psykiskt) sjukskrivna


Sjukskrivning betyder verkligen inte att någon är ”white trash”! Vem som helst kan få cancer eller bli utbränd!

TS skriver svenska felfritt, har studerat och sköter sig (väl?)= Nej, du är inte WT!

Grattis till att vara nöjd med livet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback