2026-01-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Löjligt att man ska betala en 150 kr avgift för varje nytt år. 2 månader uppsägningstid också, blä. Tråden är gammal så jag tar höjd för att det var bättre förr men Almedal är inte alls bra. Ofta för mycket folk, vikterna ligger i oordning, säkerhetsarmarna vid squatracksen är buckliga. Blir intresserad av att testa det på Backaplan. Grymmare där några gånger för över 20 år sedan, men då kanske det inte ens hette Nordic Wellness.

NW på Backaplan är rena Mogadishu. Vet inte om det varit så länge, men det har ballat ur ordentligt. På herrarnas så duschar de med de används kalsongerna också, antagligen för att inte visa könsorganet, känns lagomt fräscht.
Mycket folk också, speciellt nu i början på året.
Parkeringsplatserna runt Backaplan har blivit sämree också, nu är det avgift som gäller/timdebitering EasyPark och allt vad det heter.

Hade jag varit du hade jag kollat in Grand Fitness, äga av NW men skall vara lite mer exklusivt (slipper antagligen packet som ej beter sig).
Jag har ingen erfarenhet av Grand Fitness, så jag kan inte uttala mig. Men jag är sugen på att testa.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in