Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-08-18, 13:10
  #25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Den här är verkligen lysande. Finns du på poeter.se?
Nej, jag är endast på Flashback. Här finns den riktiga poetälskande skaran.
Citera
2016-08-18, 13:16
  #26
Medlem
knullklassons avatar
Det här var temejfan bland det bästa jag läst! Vackert! Du är en inspirationskälla för många framstående poeter här i landet ska du veta, Herr Serung!
Citera
2016-08-18, 13:23
  #27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Det här var temejfan bland det bästa jag läst! Vackert! Du är en inspirationskälla för många framstående poeter här i landet ska du veta, Herr Serung!
Tackar ödmjukast!
Citera
2017-04-10, 14:15
  #28
Medlem
Carl Serungs avatar
Ni är mina lakejer. Lustans lakejer om jag får be! Be någon annanstans dit fähund!
Sådan är han, den gänglige mannen i norr när han äter potatissoppa med gaffel. Ingalunda svårt hör vi honom utbrista. Knoppar brister och lämnar en odör av gas efter sig. Auschwitzgas då eller?
Om detta tvister de lärda inom den iranska sfären som jag har målat blå med en blomma och hatt.
Någon där borta. Ser ni han? Nej, ni knaprar era piller likt en häst på grönbete. Hästen vänder sig om och spelar mungiga. Någon hänger sig i en björk. Någon annan visar pungen. Någon trär på kondom som är alldeles för stor.
Citera
2018-06-12, 14:21
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ni är mina lakejer. Lustans lakejer om jag får be! Be någon annanstans dit fähund!
Sådan är han, den gänglige mannen i norr när han äter potatissoppa med gaffel. Ingalunda svårt hör vi honom utbrista. Knoppar brister och lämnar en odör av gas efter sig. Auschwitzgas då eller?
Om detta tvister de lärda inom den iranska sfären som jag har målat blå med en blomma och hatt.
Någon där borta. Ser ni han? Nej, ni knaprar era piller likt en häst på grönbete. Hästen vänder sig om och spelar mungiga. Någon hänger sig i en björk. Någon annan visar pungen. Någon trär på kondom som är alldeles för stor.

Länge sedan du postade något här Carl, saknar dina texter.
Citera
2018-06-12, 14:32
  #30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Länge sedan du postade något här Carl, saknar dina texter.
Det har varit lite stiltje på poesifronten, men bara för att du frågar så snällt så kommer här mitt senaste epos som jag kallar Flatulens

Vi möttes en fredag. Jag hade ätit indiskt, du hade ätit bönsallad. Tänk att mötas på detta vis, det är märkligt även för en polis. Vi fattade varandras händer och bara andades djupt i flera minuter.
Sedan fes du. Det var som om jag hamnade i en annan dimension för en kort stund. När jag öppnade ögonen så var du borta. Borta likt en vänsterpartist på ett NMR-möte. Jag köpte glass trots att jag är laktosintolerans. Fick rännskita men ingen flatulens.
Flatulens, vart tog du vägen min sköna? Vi vet inget hojtar Birger Schlaug. Men Birger är lömsk, han äter tandtråd till soppan på lördagar.
Jag vill försvinna in i tomma intet. Intet för inget!
Citera
2018-06-12, 17:29
  #31
Medlem
Salorms avatar
Tack vännen, din prosa återvände likt sommarens gåsbajs på stranden.
Citera
2018-06-12, 21:53
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej, jag är endast på Flashback. Här finns den riktiga poetälskande skaran.
Hahaha! Det märks på alla användare. Kan nästintill se dem sitta i dunkla rum och skriva djupaste poetiska verk.
Citera
2018-06-13, 08:19
  #33
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tack vännen, din prosa återvände likt sommarens gåsbajs på stranden.
Det var så lite så!
Kul att kunna sprida poesins mäktiga kraft.
Citera
2018-06-19, 22:36
  #34
Medlem
Gnomegirls avatar
Detta är helt enkelt fantASStiskt!

För en med väl utvecklad fishumor som jag är inte detta bara en källa till lycka och skratt, utan även en stor dos av inspiration.
Jag känner hur mitt anus darrar och min skrivkramp börjar släppa. Stort tack till dig min skånske perverterade vän.


MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-06-30, 20:42
  #35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Detta är helt enkelt fantASStiskt!

För en med väl utvecklad fishumor som jag är inte detta bara en källa till lycka och skratt, utan även en stor dos av inspiration.
Jag känner hur mitt anus darrar och min skrivkramp börjar släppa. Stort tack till dig min skånske perverterade vän.


MVH/Gnomegirl.
Stort tack min kära vän! Dina ord värmer likt en kålpuddingsfis.
Citera
2020-04-14, 20:03
  #36
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det har varit lite stiltje på poesifronten, men bara för att du frågar så snällt så kommer här mitt senaste epos som jag kallar Flatulens

Vi möttes en fredag. Jag hade ätit indiskt, du hade ätit bönsallad. Tänk att mötas på detta vis, det är märkligt även för en polis. Vi fattade varandras händer och bara andades djupt i flera minuter.
Sedan fes du. Det var som om jag hamnade i en annan dimension för en kort stund. När jag öppnade ögonen så var du borta. Borta likt en vänsterpartist på ett NMR-möte. Jag köpte glass trots att jag är laktosintolerans. Fick rännskita men ingen flatulens.
Flatulens, vart tog du vägen min sköna? Vi vet inget hojtar Birger Schlaug. Men Birger är lömsk, han äter tandtråd till soppan på lördagar.
Jag vill försvinna in i tomma intet. Intet för inget!

Hehe, vackert formulerat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback