Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 3
  • 4
2020-04-15, 08:35
  #37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Hehe, vackert formulerat.
Tack!
Har varit lite stiltje med poesin på sistone. Får röka lite mer opium så att den rätta känslan kommer tillbaka.
Citera
2020-08-20, 12:43
  #38
Medlem
Carl Serungs avatar
En kolhandlare frågar solen om lov. Men lov kan inte arbetaren få då det är semester på Konsum.
Ett litet barn injicerar heroin och Hans Scheike spelar fiol i bakgrunden. Tonerna smeker han fram på sin brakskitslåda likt en grekisk gud som smeker sin erigerade lem.

KÖÖÖÖR!, ropar den gamle prästen. Demonen vänder sig om och bjuder upp till dans, men demonen bryter den andres nyckelben igårkvällsnatt vid middagtid.

Dagen går mot sitt slut och andra får sin chans, men alla dör.
Citera
2020-08-20, 13:00
  #39
Medlem
D_V_Ss avatar
Opium.
Citera
2021-01-21, 10:10
  #40
Medlem
Carl Serungs avatar
Häxans mor visade sitt rätta nylle för guden om ni tror. Tror? TROR!
En schaman svävar förbi och grinar illa med sin manslem i andra handen. Jag får erektion och diarré på samma gång. Skänker en tanke åt kapitalismens demoner som slitit sig från nudlarnas bojor.
Men jag hänger mig istället. Nu har jag frid.
Citera
2021-01-22, 14:56
  #41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Häxans mor visade sitt rätta nylle för guden om ni tror. Tror? TROR!
En schaman svävar förbi och grinar illa med sin manslem i andra handen. Jag får erektion och diarré på samma gång. Skänker en tanke åt kapitalismens demoner som slitit sig från nudlarnas bojor.
Men jag hänger mig istället. Nu har jag frid.

Äntligen!
Citera
2021-01-22, 14:58
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Äntligen!
Han är snart tillbaka.
Citera
2022-10-20, 12:35
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Häxans mor visade sitt rätta nylle för guden om ni tror. Tror? TROR!
En schaman svävar förbi och grinar illa med sin manslem i andra handen. Jag får erektion och diarré på samma gång. Skänker en tanke åt kapitalismens demoner som slitit sig från nudlarnas bojor.
Men jag hänger mig istället. Nu har jag frid.

hur går det med årets produktion?
Citera
2022-10-20, 13:59
  #44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
hur går det med årets produktion?

En stilla natt behöver inte betyda att Peps ligger under mattan med cyklop. Cyklopernas land känner vi, men aldrig att julmusten tillåts att dansa kosackdans på deras sommarfest.
Mången keruber har försökt att tämja dessa svin, men icke att någon skulle bry sig om det. Det är som om dom smaragdgröna backarna i Brösarp aldrig existerade. Plötsligt dyker Thorsten Flinck upp, naken och med ett stort flin!

-Nu ska jag lira skjortan av Edward Blom!
Utsökt, ropar Edward och tar av sig byxorna i all hast och exponerar sin ringmuskel.

Ni kan dra åt helvete ropar Näcken, ikädd endast lakritsbåtar.
Han går hem och lyssnar på könsrock som inte finns.
Citera
2022-10-20, 14:19
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En stilla natt behöver inte betyda att Peps ligger under mattan med cyklop. Cyklopernas land känner vi, men aldrig att julmusten tillåts att dansa kosackdans på deras sommarfest.
Mången keruber har försökt att tämja dessa svin, men icke att någon skulle bry sig om det. Det är som om dom smaragdgröna backarna i Brösarp aldrig existerade. Plötsligt dyker Thorsten Flinck upp, naken och med ett stort flin!

-Nu ska jag lira skjortan av Edward Blom!
Utsökt, ropar Edward och tar av sig byxorna i all hast och exponerar sin ringmuskel.

Ni kan dra åt helvete ropar Näcken, ikädd endast lakritsbåtar.
Han går hem och lyssnar på könsrock som inte finns.

En riktig banger!
Precis som vi visste det skulle vara.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback