Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-06, 07:38
  #1
Medlem
Träffade en härlig transa från sydamerika för ett par veckor sedan som satte på mig ordentligt i analen!
Men trots att hon använde kondom så har jag fått utslag på rumpan...
Varning för äcklig bild!

http://imageshack.com/a/img910/4947/KBUOgR.jpg

Och ja, jag vet att jag skall gå och testa mig, problemet är bara att jag är gift och min fru jobbar på sjukhuset, så diskretion är ju av största vikt...
Så tips om hur man kringår STI-mottagningen och smittskyddslagen är väldigt välkommet!
Citera
2015-10-06, 07:43
  #2
Medlem
Kommer inte din fru ändå att fatta att något är galet, eller ser ni aldrig varandra nakna? Gå och testa dig för tusen.
Citera
2015-10-06, 10:49
  #3
Medlem
Strychnos avatar
OT rensat.

//Moderator.
Citera
2015-10-06, 15:48
  #4
Medlem
omxtraders avatar
Ser ju ut som skavsår....
Citera
2015-10-06, 16:11
  #5
Medlem
Sugmärke? Ärligt talat, gå till farbror doktorn. Kliar det, svider det? Kan bli infekterat och du kan behöva antibiotika. Finns inga privatläkare där du bor - inom köravstånd?
Citera
2015-10-06, 16:14
  #6
Medlem
Du måste hålla oss uppdaterade om vad det var för nåt...
Citera
2015-10-07, 10:25
  #7
Medlem
E-tards avatar
Ja, det ser ut som syfilis. Så kan det gå när man inte kan hålla fingrarna ifrån sydamerikanska transor. Du bör nog prata med din frun, eftersom du troligtvis redan har smittat henne.
Citera
2015-10-08, 00:53
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-tard
Ja, det ser ut som syfilis. Så kan det gå när man inte kan hålla fingrarna ifrån sydamerikanska transor. Du bör nog prata med din frun, eftersom du troligtvis redan har smittat henne.
Låter som syfilis ja:

"Vanligen får man ett sår, ibland flera sår, på stället där man blivit smittad. Såret gör inte ont, och brukar finnas runt ändtarmsöppningen eller i och vid munnen."

Man kan tydligen bli smittad trots kondom, om smittbäraren har syfilissår i munnen.

"Om man får behandling blir man frisk. Oftast upptäcker man sjukdomen tidigt och kan därför få behandling. Men lever man med syfilis i många år utan att den behandlas kan sjukdomen vara allvarlig".

Enligt smittskyddslagen är du skyldig att testa dig samt informera sexpartners, om du misstänker syfilis.

http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Syfilis/
Citera
2015-10-14, 09:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-tard
Ja, det ser ut som syfilis. Så kan det gå när man inte kan hålla fingrarna ifrån sydamerikanska transor.

Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Låter som syfilis ja:


Känns ju bra med seriösa uttalanden från "Medicinsk Expertis" på FB. Tror att ni bara är avundsjuka...

Tog i alla fall till slut mod till mig och har nu varit och testat mig hos en läkare med över 30 års erfarenhet av könssjukdomar. Det första hon sa var att, det där är inte syfilis!
Tog alla jävla prover och odlingar som fanns och det visade sig till slut att det var bara stafylokocker, så det enda jag behövde göra var att smörja med en salva.

Så nu är jag iafl testad, så nu kan man lugnt knulla vidare...
Citera
2015-10-14, 11:38
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av transknullare
Känns ju bra med seriösa uttalanden från "Medicinsk Expertis" på FB. Tror att ni bara är avundsjuka...

Tog i alla fall till slut mod till mig och har nu varit och testat mig hos en läkare med över 30 års erfarenhet av könssjukdomar. Det första hon sa var att, det där är inte syfilis!
Tog alla jävla prover och odlingar som fanns och det visade sig till slut att det var bara stafylokocker, så det enda jag behövde göra var att smörja med en salva.

Så nu är jag iafl testad, så nu kan man lugnt knulla vidare...
Du frågar på Flashback och föräntar dig att legitimerade läkare ska svara gratis? En sån tur att det bara var stafylokocker då. Nästa gång du får fula sår runt kroppsöppningar, gå direkt tilll doktorn. Här blir du bara uppskrämd av sadister.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback