Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-11-24, 19:57
  #25
Medlem
Sqeptisks avatar
Liten minirusning i dag Kom snabbare än väntat, var uppe i 12:85 som högst, för att sedan falla tillbaka till 12:50 vid stängning. Detta helt utan några nyheter!? Vi får se hur det utvecklar sig i morgon hurvida det blir säljläge eller inte.
Citera
2017-12-18, 22:43
  #26
Medlem
crillerts avatar
Hejsan, vad tänker ni om EpisB i dagsläget? Nytt patent beviljat i Aus mm.. Kan de vara läge att köpa ett gäng eller är det pengar i sjön?
Citera
2020-11-13, 18:06
  #27
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbit
Går lite grand i samma tankar och fyller nog på med en mindre summa inom kort. Tyvärr har det ju inte varit någon rolig aktie att äga på ganska länge.
Ne men gått ca. 76% plus tills idag så man ska kanske inte klaga...köpte in mig på 1.15 riksdaler..med facit i hand så skulle man köpt mer..detta är en av 3 ja inriktat mig på... lyckad operation i Skottland nu så denna blir nog kvar ett tag bland mina 3 ja har kvar...
__________________
Senast redigerad av fejsetnr1 2020-11-13 kl. 18:13.
Citera
2021-02-19, 18:04
  #28
Medlem
fejsetnr1s avatar
Köpte tidigt idag på mig mer då ja tror att denna har framtiden för sig..ligger redan plus men tror denna kan gå upp mycket mer bara den sabla covid kan sluta sluka sjukhusvård...dock sjönk mitt gav från 30 + till 12 efter genomförd affär..men så länge man inte ligger minus e allt frid och fröjd....
Citera
2021-02-21, 12:45
  #29
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Om inget negativt händer (revisioner, myndighetstrassel) så är det fullt realistiskt att nå lönsamhet 2019/20. Förhoppningsvis tidigare!
Kan bara konstatera att det gamla uttrycket: "Det är svårt att sia....särskilt om framtiden" gäller fortfarande
Det verkar gå trögt med försäljningen för EPIS. Kan väl till en viss del förklaras med pågående virushysteri. Till en ytterst liten del alltså. Någon som räknat på när nästa nyemission kan tänkas behövas?
Citera
2022-01-05, 21:17
  #30
Medlem
Får dom godkännande på sitt inlämnade projekt av fda i usa så lär ju denna gå upp. Fick tipset av en kollega som haft tur med lite olika aktier så våga inte skita i tipset. Så nu håller jag tummarna o hoppas han har rätt.
Citera
2022-09-05, 21:31
  #31
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Får dom godkännande på sitt inlämnade projekt av fda i usa så lär ju denna gå upp. Fick tipset av en kollega som haft tur med lite olika aktier så våga inte skita i tipset. Så nu håller jag tummarna o hoppas han har rätt.

Verkar som FDA processen gått långsamt men är väl snåriga processer sånt där som tar tid. Nu har dom ju dock fått flera patent i USA samt även blivit inkluderade i NICE guidelines i UK så verkar ju gå framåt? Och en bra produkt verkar det vara. Alla ingrepp med deras knäimplantat verkar ju varit lyckade iallafall. Tror dom kan ha potential faktiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback