Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-12, 14:40
  #25
Medlem
Någon som har FUP ?
Citera
2016-02-12, 14:43
  #26
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
M
en de ser inte ut som blattar. Är det verkligen rätt bild?

Dessa svenskar är lika ynkliga och patetiska som alla andra våldtäktsmän oavsett etnicitet.
Hoppas deras namn aldrig glöms bort. Vore jag förälder skulle jag skämmas ihjäl, jävla svin.
Citera
2016-02-12, 14:55
  #27
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Dessa svenskar är lika ynkliga och patetiska som alla andra våldtäktsmän oavsett etnicitet.
Hoppas deras namn aldrig glöms bort. Vore jag förälder skulle jag skämmas ihjäl, jävla svin.

En fågel här på Flashback viskar i mitt öra att detta inte direkt är första gången målsägande anmäler någon för våldtäkt.

Det + det faktum att alla hävdar att samtycke fanns gör att man nog ska fundera någon vända till när det gäller vem som är skyldig till vad.

Statistiskt sett kan man hävda att svenskar i princip inte gruppvåldtar. Svenskar är däremot mycket duktiga på att anmäla sexualbrott.

Är åklagaren feminist? Nägonting här stämmer inte.
Citera
2016-02-12, 15:23
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
En fågel här på Flashback viskar i mitt öra att detta inte direkt är första gången målsägande anmäler någon för våldtäkt.

Det + det faktum att alla hävdar att samtycke fanns gör att man nog ska fundera någon vända till när det gäller vem som är skyldig till vad.

Statistiskt sett kan man hävda att svenskar i princip inte gruppvåldtar. Svenskar är däremot mycket duktiga på att anmäla sexualbrott.

Är åklagaren feminist? Nägonting här stämmer inte.

Flashbackare blir bara sjukare och sjukare i huvudet.

Invandrare = frukansvärt
Svensk = kvinnans fel

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...kt-pa-bravalla

Gött, fällande dom "Två av dem, bägge 22 år gamla, döms skyldiga för grov våldtäkt och får 3 år och 6 månaders fängelse.

En 28-årig och en 23-årig man döms skyldiga för försök till grov våldtäkt och får 3 års fängelse. Alla fyra ska gemensamt betala 170.000 kronor i skadestånd till den våldtagna flickan."
__________________
Senast redigerad av dinga 2016-02-12 kl. 15:28.
Citera
2016-02-12, 15:28
  #29
Medlem
Gizurs avatar
Om den här domen står sig så kan folk därmed inte längre hävda att ingen gruppvåldtäkt i Sverige med fler än 2 gärningsmän har begåtts av etniska svenskar. Tidigare har just detta hävdats, oklart om det verkligen varit så men nu finns alltså en känd dom.
Citera
2016-02-12, 15:47
  #30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om den här domen står sig så kan folk därmed inte längre hävda att ingen gruppvåldtäkt i Sverige med fler än 2 gärningsmän har begåtts av etniska svenskar. Tidigare har just detta hävdats, oklart om det verkligen varit så men nu finns alltså en känd dom.

Apropå det där med att även en blind höna kan hitta ett korn eller undantaget som bekräftar regeln.

Ett par inlägg ovanför så nämns det att BO kan ha anmält tidigare och varit med på det hela? Det skulle jag vilja nysta vidare i. För det är inte helt ovanligt att våldtäkter anmäls lite hur som helst. Behöver inte vara så i det här fallet men jag skulle i varje fall veta lite mer.
Citera
2016-02-12, 16:01
  #31
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om den här domen står sig så kan folk därmed inte längre hävda att ingen gruppvåldtäkt i Sverige med fler än 2 gärningsmän har begåtts av etniska svenskar. Tidigare har just detta hävdats, oklart om det verkligen varit så men nu finns alltså en känd dom.
Sant. Nu begås alltså bara 99% av alla gruppvåldtäkter av nysvenskar. Snart finns det inga argument kvar mot invandring.
Citera
2016-02-12, 19:02
  #32
Medlem
Brukar ett våldtäkts anmälan ta sån här lång tid? Det är ju nästan 2 år från våldtäkten till dom om jag ser rätt
Citera
2016-02-12, 23:40
  #33
Medlem
Har från säker källa hört att flickans tjejkompis kom till husvagnen och såg vad som pågick, hon sprang då och hämtade några vakter som fanns i närheten, dom blev tagna på bar gärning!

Äckliga as, må dom brinna i helvetet!
Citera
2016-02-13, 00:20
  #34
Medlem
Maulcas avatar
Tingsrättsdomen: https://minfil.org/x880l1b3bf/Norrk_...2016-02-12.pdf
Citera
2016-02-13, 01:20
  #35
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
En fågel här på Flashback viskar i mitt öra att detta inte direkt är första gången målsägande anmäler någon för våldtäkt.

Det + det faktum att alla hävdar att samtycke fanns gör att man nog ska fundera någon vända till när det gäller vem som är skyldig till vad.

Statistiskt sett kan man hävda att svenskar i princip inte gruppvåldtar. Svenskar är däremot mycket duktiga på att anmäla sexualbrott.

Är åklagaren feminist? Nägonting här stämmer inte.

I ditt första inlägg i tråden påstår du att du fått ett meddelande om att någon på FB skickat dig ett meddelande om BO?

Jag kan inte värdera din källa, men med all säkerhet finns den öht inte.
Citera
2016-02-13, 06:05
  #36
Medlem
Vi ska nog inte vara för snabba med att döma här.

Det ryktas ju om att det är en falskanmälan här, vilket jag också tror.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback