Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-03, 19:00
  #1
Medlem
JEBUS-666s avatar
Hur gör man för att leta upp en adress i Lettland (Latvia) ??

Om jag kan komma i kontakt med någon som BOR i Lettland skulle det nog bli ganska enkelt för den personen att leta upp en viss persons adress. Jag är villig att betala för adressen.

Men helst av allt vill man ju kolla upp det på internet på så klart !
Citera
2015-10-03, 19:43
  #2
Medlem
118 118
Citera
2015-10-03, 22:26
  #3
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
118 118
Ok, Hur söker jag efter någon i Latvia på detta nummer ?
Citera
2015-10-03, 23:42
  #4
Medlem
Happylands avatar
Ring till Lettiska ambassaden och fråga? De har koll på det offentliga systemet. De själva förmedlar dock inga sådana uppgifter om du nu inte kommer från myndighet eller dylikt och det antar jag att du inte gör.
Citera
2015-10-04, 06:05
  #5
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happyland
Ring till Lettiska ambassaden och fråga? De har koll på det offentliga systemet. De själva förmedlar dock inga sådana uppgifter om du nu inte kommer från myndighet eller dylikt och det antar jag att du inte gör.
Så jag ska ringa till någon som INTE vill ge mig information??..ja det låter ju vettigt!
Citera
2015-10-09, 21:33
  #6
Medlem
JEBUS-666s avatar
Finns det verkligen inte ett Lettiskt ''eniro'' eller liknande ??
Citera
2016-01-05, 22:03
  #7
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEBUS-666
Finns det verkligen inte ett Lettiskt ''eniro'' eller liknande ??
Leta först på Facebook eller liknande om du vill komma i kontakt med någon i Lettland, Att försöka hitta adress till någon på "Eniro i Lettland" eller annan onlinetjänst är i princip omöjligt då dom inte har information offentligt på samma sätt som i sverige.
Citera
2017-02-11, 18:44
  #8
Medlem
Happylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEBUS-666
Så jag ska ringa till någon som INTE vill ge mig information??..ja det låter ju vettigt!

Jag skrev: "De kan det offentliga systemet" dvs de kan hänvisa till dem som kan ge ut det. Precis som Sveriges ambassad skulle kunna hänvisa till Skatteverket
Citera
2017-02-11, 18:45
  #9
Medlem
Har du kollat danska Kraks? ( Kraks har örnkoll på hela baltikum)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback